februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    mooie buiken meiden

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@mamasince ja is ook jammer! Juistd an mag je pronken met een edikke buk :p dus zeker laten zien hahaha

@Miffy oeh das laat!

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik ook echt geweldig, normaal moet je hem altijd een beetje verbergen (alhoewel de laatste tijd niet meer omdat ik flink gesport heb was eindelijk daar weer trots op) maar leuk strakke jurkjes, shirtjes, leuke kleurtjes aan, word er helemaal vrolijk van!!

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

oja das altijd jammer, toen bij mijn eerste was mijn moeder zo jaloers, ze zei; vroeger moest je een beetje verbergen, wijde dingen aan en die vond die shirtjes en jurkjes van nu echt zo leuk, ze wou dat ze in deze tijd zwanger was geweest, ook met echo's e.d. dat had je toen amper alleen als er iets misschien verkeerd was..

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik ben ook `nog` niet misselijk. Bij mijn zoontje kwam dat rond de 6 weken.

Ik heb trouwens volgende week vrijdag een bruiloft, die week erna wordt mijn zoontje 4 en die week daarna mijn opa 79.

Ik zit zo te twijfelen wanneer we het tegen de rest zeggen. Op de verjaardag van mijn zoontje heb ik eigenlijk alle naaste familie bij elkaar. Maar volgens mij wil mijn man het niet. Bij mijn zoontje hebben we het tegen ouders, broers, zussen (en dochters van schoonzus) verteld met 5,5 week. En mijn opa & oma en oom en tante met 12 weken. Ik wil sowieso met mijn opa en oma dit keer niet wachten tot 12 weken gezien hun leeftijd. En al bovenstaande personen zijn 6 juli op de verjaardag van mijn zoontje. Dilemma dilemma......O ja, mijn ouders en zus en zwager weten het wel. En mijn schoonmoeder lichten we volgende week zondag in.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou wendy dan kun je het toch de rest ook vertellen al?

Als wij een mooie echo hebben donderdag mag iedereen het weten ;) nou je de belangrijkste mensen dan

7. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had m'n moeder ook verteld over t bruin verlies! Dat had zij gelukkig ook! Zij was bij m'n broer 2 feb uitgerekend dus ongeveer hetzelfde, en ze is toen eind augustus opgenomen in het ziekenhuis omdat ze uitgedroogd was van t spugen! Die weken ervoor heeft ze ook helemaal nergens last van gehad!!! Best grappig om dat te horen!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dat denk ik dus ook (ik ben dan 7+2). De helft weet het dan toch al en van deze mensen zou ik ook steun willen en vertellen als het mis gaat. Maar ik vindt het ook wel weer eng om het bekend te maken gek hé. De keuze zou makkelijker zijn als ik al een echo zou hebben gehad.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    dat had mijn moeder inderdaad ook,
    die kwam ook aan met hele leuke positie kleren voor me omdat ze het zo leuk vond!!
    al heb ik verder weinig positie kleren gedragen hihi

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar waarom zou het misgaan ;) optimistisch blijven....
    Als je de echo met hartje hebt gehad en alles klopt kwa termijn zit het gewoon helemaal goed :D

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    pfff hoop niet dan mijn misselijkheid veel erger word,
    vandaag al 2x overgegeven :(
    maar gelukkig nu wel wat kunnen eten en binnenhouden,
    hopelijk trekt de misselijkheid daardoor een beetje weg
    komt nu ook door mijn slechte nacht denk ik

12. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    misslijk pfff hier ook,ik moet echt elke 2 uur iets eten en dan is het goed te doen....

gisteren zegt ons dochtertje van 3,5 zo lief.... ooooo ik kan niet wachten tot mijn broertje of zusje er is:)

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Jeetje wat een actief topic dit, haast niet bij te benen!

Antwoord op de vraag wanneer ik misselijk werd? Bij mijn beide zoons pas na het eerste trimester tot aan de derde en toen vreselijk last van zuur.
    Vorig jaar bij mijn dochter net voor de 4 weken zwangerschap.
    Week 8 compleet in het ziekenhuis gelegen, tot ongeveer de helft van de zwangerschap echt heel beroerd geweest.
    Gisteren had ik de eerste beroerde vlaag en vanochtend de wc van dichtbij bekeken. Dus ik ben "bang" dat ik ook deze keer daar aardig wat tijd ga doorbrengen.

Ik hoor allemaal mooie echo tijden voorbij komen. Wij hebben een erg vroege echo met 6+4 week. Wij mogen om 21:00 langs komen (dat is een lange dag daar voor)

Ik zelf ben 1.72 meter en weeg normaal 57 kilo. Bij mijn eerste zoon 25 kilo aangekomen. Bij mijn tweede zoon 18 kilo. Bij mijn dochter 12 kilo.
    Van de eerste twee heb ik geen digitale foto's.
    Ik word niet snel heel erg dik. Dat duurt bij mij wel een poos. Het is ook net of ik iedere keer een kleinere buik krijg. hihi

Vanochtend een donkere test gehad dan die van eergister! Happy me.

Op deze foto ben ik 38 weken zwanger van onze dochter (3e kindje)

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Ik moet ook gewoon al gaan genieten en niet tot 12 weken zitten doomdenken haha.

Maar ik ga wel pas wat kopen na de echo heb ik mezelf voorgenomen. Ik heb op zolder trouwens nog 9 dozen kleding van mijn zoontje hihi.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wow, geef mij nu ook maar zo´n buikje....ben ik misschien weer sneller in vorm haha ;).

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedemorgen kletsvrouwtjes, als het zo door gaat zitten we in februari op ontelbaar antal pagina's hahaha!

@buikfoto's, ik zal eens graven of ik nog wat op deze pc heb staan.

@misselijk, bij sommige nagenoeg niet misselijk geweest op wat vlaagjes na. Meestal na de 6-7 weken pas misselijk.

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Dit was 9 dagen na de bevalling, weg buik!
    :D

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat fijn! En nog mooie borsten ook....als ik dat mag zeggen :).

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zit me nu al zorgen te maken over de bevalling. Keizersnede of natuurlijk.....ik weet het nog niet. Maar heb nog de tijd hihi.

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Hihi tuurlijk mag je dat zeggen. Moet wel even bekennen dat ik van mezelf al een aardig maatje heb, maar tijdens deze foto was de stuwing net op zijn retour dus leek het net alsof ik bij Schumacher vandaan kwam :D
    Ging van DD naar F in één dag. Gelukkig is dat weer verdwenen. :p

Waarom twijfel je tussen die twee?? Eerder een keizersnede gehad?

Deel Deze Pagina