Oh ja na de echo wordt echt iets gekocht hahaha Ja weet je er kan altijd iets mis gaan.....dus dan zou je nooit mogen genieten....niet eerlijk toch? Je kan slechts heel je zwschap bang zijn. En het is eigenlijk gek van ons vrouwen om pas na 12 weken zeker te zijn.....alsof dat iets zegt Nee na de echo moet ik van mezelf absoluut genieten
Goeiemorgen dames, weer heel wat afgekletst! Prachtig om die zwangere buiken van jullie te zien! Over de misselijkheid, zo nu en dan met vlagen, eigenlijk niet echt veel klachten tot nu toe. Maar wat niet is kan nog komen Hier ook na de echo, volop genieten, al moet ik zeggen dat het me nu ook wel aardig lukt gelukkig. Nog niks gekocht, daar wacht ik nog liever even mee tot na de echo Fijn weekend meiden!
Ooh wat heerlijk trouwens om de 6weken nu te zien staan!! Vorige keer bij de mk ben ik niet aan de 6weken toe gekomen, dus doet me goed om dit te zien staan
Wat een mooie buiken komen er voorbij. Ik droeg bij mijn zoontje ook mooi naar voren. Was toen best trots op mijn buikje...
zelfs de grootste positiekleding moest ik (laten) vermaken want die waren voor mijn buik te klein LOL broeken speciaal nog groter laten maken aan de bovenkant en shirtjes met bandjes eronder want die kwamen boven of halverwege mijn buik..
ooooh dan had je dus echt een flinke buik, dat had ik niet hihihi paste grotendeels me eigen kleren nog, alleen op het einde werd alles beetje kort of moest ik maatje groter
dat had ik idd ook. ben ook 1 keer niet aan de 6 weken toe gekomen en nu ga ik op naar de 7. en bij de eerste miskraam heb ik de 7 niet gehaald. dus langzaam begin ik nu echt te genieten!!!
Zo dames, er is weer lekker gekletst! Mooie buikfoto's ! Hier heb ik al wel wat gekocht kon het niet laten 😁 Qua kwaaltjes valt het nog steeds mee!' Gelukkig!! Zo , zo maar eens mn paardje gaan doen, weer een beetje in beweging komen.. Fijn weekend !!!
Ik ben nu nog maar 4w4d denk ik, maar heb al zo'n verschrikkelijke trek steeds. Heb om half 1 twee bolletjes op, net daarvoor een grote appel en nu alweer trek. Hebben jullie dit ook? Wel erg vroeg vind ik! Had het bij de jongste ook en dan moet ik wel iets eten anders wordt ik daar weer naar van !
Meiden Wat en mooie buiken voorbij zien komen kijk er ok zo weer naar uit! Ja het was zwaar op het einde had erge bi. Maar o wat was ik trots heerlijk overal showen. Vandaag naar de dierentuin geweest met opa heerlijk!
Mooie buiken! Ik hoop dat ik t straks ook heb! Hier is het bruin verlies niet minder geworden! De vk zegt ook afwachten maandag toch echo! T kan vriezen of dooien zegt ze!!! Wat een spanning! Trek dit niet!!! Hebben jullie in vorige zwangerschappen ook bruinverlies gehad??
Spannend Marliesba! Ik zal voor je duimen, hopelijk is alles goed. Vandaag voor het eerst goed misselijk en flinke steken. Maar vooral zoooo homonaal, ik ben al de hele dag aan het huilen... En ook slomo stand, krijg niks gedaan!