Fijne vakantie Babe! Hier best wel last van kwaaltjes. Ben heel moe, met vlagen erg misselijk en moet (vaker dan bij de eerste zwangerschap) mijn humeur onderdrukken . Moet je trouwens eens horen wat er gister gebeurde. Ik lag gistermiddag even lekker lui met mijn dochtertje (bijna 3) op de bank. Draait ze zich ineens om en vraagt 'mama, heb jij een baby in je buik' Ik helemaal perplex want we hebben het haar bewust nog niet verteld en ze was niet in de buurt toen we het onze ouders vertelden. We willen haar meenemen naar de 1ste echo en vanaf dan er bewust mee omgaan richting haar. Dus ik vroeg haar 'wat zeg je meissie'? En ze herhaalde nogmaals haar vraag. Ik wil niet liegen tegen haar, dus ik heb ja gezegd. Kreeg ik spontaan een streel van haar hand tegen mijn wang.... lief vond ik dat! Vervolgens wilde ze de baby zien, maar ja, dat gaat dan weer ff niet . Als jullie ook al een tweede kindje hebben: hoe gaan jullie dan hiermee om?
Fijne vakantie babe. Wat schattig Kiki aaaa. Onze zoon is nog te jongnom te snappen dus heb geen tips.om er mee.om te gaan voor je. Kwaaltjes nee niet echt iig geen die erg te noemen zijn. Wat gevoelige boobs. Humeur ja dat is niet echt altijd gezellig Ik kijk zooo uit naar de eerste schopjes.ik weet dat duurt nog wel even maar vond dat zo heerlijk en bijzonder! Liefs paula
Goedemorgen dames Babe fijne dagen Hier hebben we het dochterlief ook verteld van de week en gezegd dat het een geheimpje is van papa,mama opa,oma en van haar. Dit doet ze goed moet ik zeggen. Lief zijn ze dan he Hier vroeg ze of ik de baby eerst opgegeten had voor het in mijn buik kwam haha
Hahaha apart zeg Kiki! Die van mij is ook nog te jong om er wat van te begrijpen Kwaaltjes beetje ongi krampjes en blijkbaar toch vermoeidheid! Had gisteren een middagdutje gedaan van 2 uur. Doe ik normaal moet maar kon maar niet wachten tot de kleine man eindelijk ging slapen hihi Hoera mamasince!!
Hier vandaag een trotse zenuwachtige mama Dochter heeft vandaag haar eerste echte optreden met dansen! Ben zo benieuwd hoe die kleintjes het gaan doen... Zelf ben ik vandaag hulpmoeder dus ik kijk vanaf de zijkant
Oh wat spannend ! En wat zul je trots zijn Hier zelf ook mijn hele leven gedanst maar hier nog geen interesse hiervoor bij de oudste ...
Fijne vakantie Babe! Schrok ook van je eerste zin ! Kiki, wat bijzonder! Onze oudste gaat het natuurlijk wel snappen maar we vertelleb het voorlopig niet hoor, hij zit al op school dus wie weet waar het anders allemaal terecht komt! Kwaaltjes, nu al enorm honger steeds en ik blijf maar gapen, bizar ! En ik vergeet nu al van alles! Slikken jullie ook foliumzuur?
Babe hele fijne vakantie! Ik slik davitamon mama fit, hier zit alles in wat je nodig hebt tijdens de zwangerschap
Haha ik had weinig keus, toen wij wisten dat ik zwanger was, ging mijn vriend gelijk naar de winkel om davitamon te halen.
Wat een weer trouwens hé, getsie! Vandaag is mijn laatste dag van mijn vakantie. Ben voor het eerst sinds jaren 3 weken vrij geweest. Morgen weer aan de arbeid. Maar goed, 1 weekje van 3 dagen en vanaf 1 juli neem ik voor een jaar ouderschapsverlof op en ga ik 2 dagen per week werken zodat mijn zoontje straks niet meer naar de bso hoef als hij naar school gaat. Ik moet alleen even kijken hoe dat nu zit aangezien ik in januari dan met zwangerschapsverlof ga.