februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Yuna! We gaan inderdaad heel hard duimen dat we over 8 maanden allemaal een gezonde, dikke baby in ons armen hebben ;)

2. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hallo
    Mag ik ook mee kletsen:)
    Vandaag cb met 1-2 resultaat zoooo blij 14-2-2014 uitgerekend

Bijgevoegde bestanden:

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yara. Gefeliciteerd. Zijn we op dezelfde datum uitgerekend:D

4. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Welkom nieuwe zwangere dames... Gezellig hoor!!

Hoe voelt iedereen zich?
    Hier gaat het in de ochtend redelijk maar in de loop van de dag word het slechter en s avonds ben ik zo ontzettend misselijk....

Wat heerlijk hè dat mooie weer..

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Welkom nieuwe dames!!

Ik een top avond:D onze 4 beste vrienden kwamen bbq'en en vriendlief heeft de mannen zijn mob gegeven met de foto van de testten:)

Me vriendinnen gillen en ook tranen van blijdschap .... Heerlijk dat er nu mensen weten dat we zwanger zijn dus kan ik het van me af kletsen hihi

Ik nu lekker naar bed ;) gristen alvast xxx

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Inkie wat leuk dat je het nu met mensen kunt delen!en dan die leuke reactie erbij...super

Slaap lekker

7. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara en Jennifer, mooie datum om uitgerekend te zijn ;)

Inkie, wat leuk! En wat fijn dat je het met iemand kan delen!!! Wij hebben het vanavond aan mijn schoonouders verteld, morgen aan mijn ouders, daar houden we het voorlopig even bij ;) Wel heerlijk om te vertellen hè, mijn man zei al dat hij het wel aan de hele wereld wilde vertellen ;)

Slaap lekker meiden!

8. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

#208 kimmarijn, 7 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2013
    Wat leuk nog meer positieve testen, gefeliciteerd allemaal :) mei was een zeer vruchtbare maand hihi,
    Ik heb gelukkig nog niet heel veel klachten, wel voel ik mijn onderbuik en links en rechts een trekkend gevoel, en vanmiddag rond 17uur was ik ineens super moe, even een half uurtje mn ogen dicht gedaan. Zal ook wel met het weer te maken hebben.

Ik heb het goede nieuws aan een vriendin verteld vandaag , maar wij willen het toch nog even afwachten met vertellen aan mijn ouders en schoonfam. Ook omdat het de vorige keer in de 6e week is mis gegaan. Misschien nog de komende weken aankijken. Maar aan de andere kant wil ik het wel heel graag delen.

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hihi het liefst zou je het nog op het journaal willen vertellen of niet ;)

10. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Toch vanmorgen nog een test gedaan
    20130608_075521.jpg

Vandaag weer genieten van het zonnetje. ....
    Ga vandaag kaarten kopen. Over twee weken gaat mijn dochtertje 3, 5 optreden met de dans school zo schattig

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Wij vertellen het nog niet! Bewust omdat ik bang ben dat het mis gaat! Denk pas bij 12 weken dat t de wereld onfaat wel jammer want eigenlijk willen we het wel van de daken schreeuwen :);)

12. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Wij willen ook nog even wachten. Heb het alleen aan mijn naaste collega vertelt. .

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben het aan onze ouders en een paar hele goede vrienden verteld. Dat zijn de mensen waar ik heel veel steun aan heb gehad toen het in februari mis ging en ik weet dat ze er voor me zijn als ik ze nodig heb. De rest hoort het na de 12 weken echo.

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Fijn dat jullie het al gedeeld hebben! Ik zie mijn moeder elke dag en heb nog niks verteld haha! De vorige keren wel daarom wacht ik nu eerst even of er wel wat te zien is op de echo. Ben zenuwachtiggg

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden.....

Vandaag gaan we het zwembad opzetten het is zo heerlijk weer!

16. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ik heb het aan m'n familie verteld. Die wisten dat ik een icsi behandeling had, ze hebben mij door dik en dun gesteund. Zowel mijn vrienden en mijn collega's hebben mij dik en dun gesteund, ze zijn erg blij. Omdat het goed voelt.

Denemarken is qua collega's anders dan in Nederland. Al m'n collega's zijn mijn beste vriendinnen. Dat moet ook, ik coach ze, en ben een vertrouwingspersoon. Geen geheimen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk he meiden dat vertellen....maakt het toch iets echter :D
    Hier hoop ik snel een hartje te zien op een echo en dan vertellen wij het ook. Dus dat kan zomaar over 3 weken al zijn.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mompelientje ik jouw'n situatie is dat ook anders denk ik.... Iedereen weet toch al waar je mee bezig bent .... Eigenlijk gewoon super dat iedereen zo met je meeleeft he!

19. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Nou duidelijker kan het niet mamasince2010! Gefeliciteerd

20. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    jaa! Ben zo blij. Het lijkt me heel erg als collega's je niey steunen (zoals ik bij zwangerschap en werk lees). Tenminste, ik werk 36 uren per week, en moet niet aan denken dat ik niet kan vertellen. Dan zal ik alleen leven met stress. Iedereen op m'n werk steun me. Ik mag altijd naar de toillet of ik mag even zitten en eten. Het is gewoon Super!

Deel Deze Pagina