februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tiger vooral normaal doen denk ik als je een kindje erbij krijgt...niet te veel forceren en opeens iemand meer aandacht gaan geven. Ik denk dat ouders soms zich te druk maken om dingen die er helemaal niet zijn.
    Hier is de oudste ook geen moment jaloers geweest.... Heb gewoon tot haar niveau haar erbij betrokken. Ze was 1 jaar ;)
    Dat werkte hier prima. Wat ik wel merkte dat ze soms vervelend ging doen als ik bv gaf.....echt van , mama kan nu niet komen dis ik ga haar uittesten hahahaha...nou mama kwam gewoon met de jongste aan de borst hoor :D

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ff ego

Dan krijg je van een collega even een totaal niet leuke reactie op je zwangerschap
    ( heb mn vorige zw.schap vanaf 23 weken in de zw gezeten ivm BI en heb een tijdje thuis gezeten ivm angststoornis )
    Fijn dat ik er weeeer maar voor tijdelijk ben zei ze
    Ben best een beetje over de zeik nu
    Net of ik zelf voor die stomme angststoornis gekozen had

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @babyboo, dankjewel :)

@janneke, hmmm het wordt me vaker gevraagd (soms is dat het eerste wat mensen vragen gewoon wauw, geen opvoeding gehad ofzo) en meestal geef ik dan een antwoord als, ja ze zijn van 12 vaders oid, omdat je het zo lief vraagt hahaha, nee ze zijn niet allemaal van 1 vader, maaaaarrrrr wel allemaal van dezelfde moeder! :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje respectloos ...!
    Ik had hier wel op gereageerd hoor...... Weet ze wel wat je meegemaakt hebt?:x

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamadeluxe Dus je was 14 toen je voor het eerst zwanger raakte? Heftig ... Was dat echt gepland ?

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pandora, wauw, lommmppppp!! Niks van aantrekken!

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Tja enerzijds snap ik de reactie wel
    Maar anderzijds.. moet ik collega's vragen of ik al weer zwanger mag worden??
    Vind het al erg genoeg dat ik door die stomme angststoornis het zwanger worden heb moeten onderbreken en aan een psych moest vragen of ik er al weer voor kon gaan
    Bah...k*t humeur

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja dat klopt en nee niet gepland, als je 14 bent KUN je niks plannen (ook al denk je van wel hahaha). Ik had hele ouderwetse preutse ouders en geen voorlichting gehad.
    Het is het beste wat me is overkomen en heb er noooooiittt spijt van gehad!
    Nu ik er over nadenk....ik ben gewoon al meer als de helft van mijn leven moeder!!

Ik heb trouwens net The Life of Pi gekeken met de kinderen, echt heeeeeeeeeel mooi!! Echt een aanrader!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pandora ze had het ook anders kunnen brengen en eerst eens vragen hoe het met je is ;)

Mammadeluxe nou nee dat klopt :D
    Maar je volgende kind kwam toch vrij snel erachteraan of niet?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Life of pi idd ook gezien....ben je er al uit wat nu de versie is?
    Echt of fantasie?

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoi! Mag ik hier ook meeschrijven?
    Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Dit is mijn 3de zwangerschap, in oktober heb ik een vmk gehad.
    Ik vind het nu wel spannend, maar heb er toch een goed gevoel over. Het spugen is vandaag begonnen, hoop dat het mee gaat vallen.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Waar ik trouwens wel een keer een beetje ziek van was, de man van een vriendin had gezegd dat ik alleen maar die kinderen kreeg voor de kinderbijslag:(:$ Dat heeft me wel echt heel erg dwars gezeten, vooral omdat ik hem graag mocht en zij regelmatig bij ons kwamen eten enzo. Ik heb hun nooit verteld wat ik daarvan vond en heb afstand genomen en uiteindelijk is de vriendschap doodgebloed al zie ik haar wel elke dag op school, ik vind haar nog steeds een lieve leuke meid maar ik kan niet omgaan met hun wetend dat hij zo vreselijk laag over mij denkt.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, net de laatste dag vakantie nog even afgesloten met `papa en mama tijd` ahum ahum hihi.....

Hoe ga ik het redden tot 31 juli....ik denk dat ik maar een hele moeilijke puzzel ga kopen of een stel breinaalden ofzo wahaha.

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lov, ja 3 jaar daarna kwam de 2e :)
    Nee...in eerste instanie dacht ik de echte (met de kok en de matroos) dan de echte zou moeten zijn maar dat ze dat verhaal niet wilden horen omdat het te erg was en hij het dus maar bij de fantasie versie heeft gehouden, maar nu weet ik het niet zo zeker meer hahaha! Ik heb ieg erg genoten van de mooie beelden van de natuur, wauw!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mammadeluxe na een derde krijg ja toch helemaal niet meer zoveel hè?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Film is idd erg mooi gemaakt!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    *zit gelijk even te googlen wat Life of Pi is*

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @wendy, jeetje wat lang nog idd! Ik vind tot 2 juli al best lang *schaam*, ik ben blij dat ik in princip afleiding heb maar plan ook allerlei dingen met mijn vriendinnen in zodat de tijd nog sneller gaat en ik wil ook niet helemaal opgaan in de zorgen en afvragen en twijfels...het moet ook leuk blijven het leven gaat gewoon door....dinsdag naar reggaeconcert, helemaal zin in!

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lov, ja dat denken heel veel mensen, ik snap niet zo goed hoe ensen daar bij komen, ik krijg nl gewoon voor alle 8 kinderbijslag.

Deel Deze Pagina