februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

7 mei 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. :).

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat een leuke meid! Zowel jij als je dochter hihi. Mooi mixje, toch? Ik kan jou er alleen niet zo goed op zien.

3. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik zie mooie foto's voorbij komen dames!!

Jeetje het weekend alweer bijna om, gaat echt veel te snel!

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Leuk die foto's. Ik plaatst er geen van ons.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @wendy, ja dat zag ik al wel, ik cind dat erg mooi! Mijn vriend zit er ook onder, ik ben ook a aardig op weg maar nog lang niet klaar. Deze deed onwijs veel pijn en ik moet nog 2 of 3 keer dat stel k lekker uit tot volgend jaar, kan ik ff moed verzamelen haha!

Ik ga ff mtv kijken met de oudste, dan lekker mijn bedje opzoeken, heerlijk! Morgen de intake bij de vk.

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Haha is mn dochter niet heb nog geen kindjes! Is een heeeeel lang verhaal. Dochtertje van iemand die ooit mn vriendin was. Op 18e ongewenst zwanger raakte, kind niet wilde, familie eromheen deed niks. Ze dumpte kind hier bij mij probeerde haar 2 weken lang te bereiken ze liet niets horen. Veel ruzie met der gehad. Liet kind soms weken hier zonder wr naar om te kijken. Kind noemde mij en man mama en papa, best pijnlijk toch! Uiteindelijk jeugdzorg, psych blablabla. Geen vriendinnen meer maar brengt der kind regelmatig en die vind het hier geweldig!

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Veel plezier morgen bij de vk!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oh wow, wat een verhaal zo in het kort. Maarre, ik vind je nu al een super mama!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Weltrusten alvast dames. Morgen weer aan de arbeid na 3 weken.

En voor diegenen die morgen echo´s of afspraken hebben, veel succes!

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dat iss lief hihi dank je!!! Slaaplekker!

11. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Welterusten! Morgen werken... Nog een weekje en dan lekker 6 weken vakantie!!! Heerlijk en zo fijn, kan ik mezelf niet verspreken... ;)
    Als we weer moeten werken ben ik 13 weken... Kan ik het meteen tijdens de eerste vergadering bekend maken!

12. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    @babyboo, ja dat klopt
    Nee zijn huis is geen optie voor mij tever bij iedereen vandaan dat isngeen doen qua km maken met de auto.. Ach voorlopig blijft t even zo en over een tijdje gaan we kijken of we de studio ergens anders kunnen. Maken, maar eerst dit maar eens doen!!

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Das een leuke start na de vakantie :)

14. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen.
    Pfff slechte nacht achter de rug.
    Twijfel ook nog of ik ga werken vandaag. ...

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik weet niet uit m'n hoofd wie er vandaag een echo hebben, maar heel veel succes in ieder geval!!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo weer een nieuwe dag, kan soms zo slecht slapen ben ook meteen klaarwakker haha

Vandaag lekker niets, kindjes zijn een dagje vrij, vanmiddag even met ze naar speeltuin enzo lekker relax....

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen dames,

degene met een echo, succes.
    mamadeluxe, leuk hoor. geniet ervan.

ik heb wel wat teruggelezen maar kan niet alles onthouden.
    vind dat dit al vroeg in de zwangerschap begint. erg he!

maar goed deze ronde wilde we het wat langer geheim houden als de vorige keer en dacht dat het makkelijk zou zijn omdat we eigenlijk geen verjaardagen/ feestjes zouden hebben tot aan de vakantie (14 juli). nou mooi niet dus.
    nu dus 3 weekenden achter elkaar. Voor 1x kan ik wel een smoesje verzinnen maar iedereen is gewend dat ik een wijntje meedrink en als ik 3 feestjes niet meedrink ga ik echt reactie's hierop krijgen.

iemand nog ideeen hoe ik me hier voor 3 weken uit kan redden.:$
    een antibiotica duurt meestal maar 8 tot 10 dagen !

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja das lastig ik drink niet vaak dus mensen zijm dat niet gewend van mij, anders heb je 1 keer ab kuur, dan een keer last van je maag ofzo? Keertje overslaan haha geen idee, ik ben toch blij dat al die capriolen niet hief te maken... zou er nerveus van worden, ik word al sjaggie als ik mn mond ergens een dag over moet houden haha

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Zo besloten en dagje rust te houden gisteren hulp moeder geweest bij de voorstelling van dochterlief en dat heeft er wel ingehakt.

Alles net terug gelezen,maar de helft alweer vergeten..hoe noemen ze dat ook alweer ..EUR dementie:D

@tiggermommy lekker een dagje vrij
    @janneke dat is een mooi vooruitzicht en wat lekker lang vakantie!
    @foto,s wat een mooie komen er voorbij:)
    @pandora wat een akelige opmerking van je collega.bah bah
    @mamadeluxe respect voor je hoor! Lijkt me heerlijk om een groot gezin te hebben,gepland of niet je klinkt als een sterke vrouw die er super heeft gehandeld in de situatie waar je destijds in terecht gekomen bent!
    @babyboo is chimpie champ leuk voor alle leeftijden?en steekjes een krampjes is zeker goed;)
    @nieuwe welkom!
    @degene die een echo hebben veel succes vandaag.

@iedereen die ik vergeten ben sorry:)

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Geen echte tips want ik drink nooit alleen 1 die ik een paar weken geleden verzon voor een andere dame hier in het topic wat betreft drank.
    Thuis een lege wijnfles vullen met dubbelfris kurk erop klaar. Meenemen en de avond bij je eigen houden. Weet niet of jullie naar feestjes gaan waar je wel eens wat zelf meeneemt maar dan zou dit kunnen werken.

Dames met echo's vandaag sucses!

@slapen ja dat herken ik wel.de ene nacht gaat soms beter dan de ander dan ben ik om de haverklap wakker heel irritant.

Janneke dat is een leuk begin van het nieuwe schooljaar straks!

@hier vanmiddag naar het cb met mijn zijn hij krijgt gelukkig zijn BMR prik.
    Zitten midden in de bible belt hier waa die mazelenuitbraak is dus ik ben blij als hij beschermt is. En natuurlijk even kijken wat hij weegt en hoelang hij is ml en ik hebben weer een gokje gedaan kijken wie er dichtbij zit.

Meiden allemaal een fijne dag!

Deel Deze Pagina