februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    hey ff een vraagje.. Hebben jullie ook zo´n ontzettende zin in junkfood? Ik heb zin in alles wat uit de frituur komt.. het water loopt me nu alweer in de mond! Dikke klodder mayonaise erbij ooh wat erg!!
    Ik heb gewoon zo´n behoefte hieraan en de rest hoef ik allemaal niet haha

nog meer die hier last van hebben??

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik denk dat ik vanaf morgen echt me best ga doen met gezonde snacks:p:)
    Heb net allemaal dingen in huis gehaald, fruit crackers en dat soort dingen!

3. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    komt me bekend voor.. dat zeg ik ook elke dag tegen mezelf haha

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja:)

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    zoiezo zijn je darmen helemaal van slag he, ik voel ook alles maar WEET dat dat onze bollie niet is (want ja met 5 mm doe je nog niet veel haha, behalve heel veel groeien)

ik voel zelfs "baby's" als ik niet zwanger ben als ik last heb van mijn darmen, dat is wel wat anders als ht getrap en gedraai in de laatste trimester natuurlijk meer wat geborrel e.d.

Ik voelde mijn tweede zo rond de 13-14 weken al (ondanks voorliggende placenta) wel grappig de eerste keer dat ik duidelijk voelde was tijdens echo en werd dus meteen bevestigd haha was op zich wel fijn toen ik de punctie had gehad dat ik haar al kon voelen (geruststellend!)

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik om 14.15u

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    zo net even speurhond gespeeld op de zolder want wilde mijn oude VK map hebben (en ja die lag ver ver ver weg haha) toen vond ik mijn hele doos met zwangerschapskleding en veel dingen zijn ook te groot (omdat ik vorige keer dikker was) maar er waren toen ook broeken die ik niet paste die waren toen te klein dus voila heb nu 1 hele mooie positiespijkerbroek (meteen lekker aangetrokken) en nog eentje, die is ook leuk maar zit was losser, is niet erg, mijn kont zal ook wel wat mee gaan doen met het zwanger zijn.

Ik heb alles in de was gegooid, ook al mijn oude buikbanden, toch wel speciaal om deze zwangerschap ook aan te trekken, en wat jurkjes, even wassen en kijken wat er nog mee doorkan hihi

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms wel eens last van is normaal hoor:D
    Alleen heeft mijn maagzuur even de overhand helaas:(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb ook al positiejeans aan ... Zitten veel fijner :D

Oeh lappie gaat nog hè :D
    Jij hebt nu elke week eentje gehad hè? Lekker..... Ben eens benieuwd wanneer ik dan weer mag

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

lekker irritant!! ik kan momenteel ook niet zo goed tegen vet eten, dus zal ook wel moeten boeten voor vanavond...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja jammer want ik hou van gekruid eten.....:( en uien en champignons knoflook.......:(

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

me to haha, hoe meer knoflook des te beter, vanavond ook die bruine saus bij de sushi (teriyaki ofzo??) jum jum

Sinds ik veel ben gaan afvallen ben ik met veel meer smaak gaan eten en ook veel bewuster, vroeger kon ik prima eten al vond ik het niet zo lekker dat oe ik nu niet meer, als ik iets niet lekker vind ga ik er mijn punten niet aan spenderen..

We gaan zo naar zwemles ben benieuwd zoonlief heeft (weer) geen zin (dat is vaak na school zo en snap ik ook wel maarja op zaterdag is er hier een wachtlijst van 2 jaar ofzo)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja goed eten hoef je niet dik van te worden;)
    Moeilijk zwemmen na school maar in het weekd is het ook 3x niks vindt ik. Hier mag ze in augustus beginnen;)

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mmmh wat betreft gevoel voor het geslacht nee nog niets eigenlijk. Vorige keer zei ik heel stellig met 8 weken het word een jongen. En dit werd ook bevestigd met de 20 weken echo.
    Deze keer willen we het geslacht niet weten dus nog even 32 weken geduld hebben ;)

Wat betreft eten alles gaat er goed in. Ik probeer zeker gezonde snacks te pakken vorige keer 33 aangekomen pff met eigen gek gelijnd daarna maar door mijn bi en hypermobieliteit kan ik niet mega sporten dus vooral veel wandelen.
    Deze keer met 10 kilo meer begonnen dan met mijn zoon. Was er 23 kwijt nu.
    Gaat goed vorige keer zat er met 8 weken 6kilo bij nu nog maar 2.

15. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zo een (vr)etertje :)

En ik heb echt trek in citroenproducten.. lekker!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

spannend hoor, onze dochter is in april begonnen die doet het veel beter (ja je ziet wel dat ze pas 4 is maar toch) in de zomer gaan we een soort van zomercursus doen met onze zoon zodat het wat sneller gaat ;)

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Blegh ik kan nu juist helemaaaal niet vet eten! Reed zondag langs de mac had lekker slappe mac patatjes gehaald haha en een chili chicken want ik dacht dat ik daar trek ik had nou na 10 min lag het er weer uit. Lekker kersen en aardbeien gehaald en liga dat gaat er wel in. Ik dronk ook veel thee en koffie maar dat kan ik helemaal niet meer drinken!

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb trouwens sterk het gevoel dat ik een jongen krijg! Man denkt tweeling j/m hahaha ben benieuwd! Wij willen het geslacht wel weten en houden dat ook niet geheim. Zijn jullie al bezig met namen??

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja ik heb de vorige namen er ook weer bijgepakt, maar dat is vooral ik hoor mijn man gaat daar pas ergens na 20 weken aan denken.. haha

Ik heb bij de vorige twee zwangerschappen alles geweten en ook gedeeld met andere mensen (zelfs wisten ze de namen al, dat was op een of andere manier juist heel erg intiem en bijzonder) maar deze keer heb ik zoiets van hmmm het is ook wel weer een ervaring als ik het nu niet weet, ik heb een jongen en een meid en maakt me ook niet zoveel uit als het maar gezond is, dus ik weet niet of ik mezelf kan inhouden (dus ik beloof niets) maar nu hebben we zoiets dat we het niet willen weten en dat voelt ook goed (bij de vorige voelde dat niet goed, zo onpersoonlijk) maar dit is toch al ons bonuskindje (op een positieve manier bedoeld hihi) dus het is ALL GOOD!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Even jullie advies. Wat zouden jullie doen? Wachten tot 31 juli met de echo bij de verloskundige met 10.6 weken of een eerdere met 7, 8 of 9 weken bij een echobureau?

Deel Deze Pagina