Ja de naam voor een meisje staat nog steeds en willen we graag gebruiken. Jongensnamen daar moet weer over gebrainstormd worden hihi. Yess de eerste WIJ is binnen 2 weken geleden.weer aangemeld dat ik weer zwanger ben lag nu alweer op de mat. Vind het zn.leuk blad en straks weer de doos ophalen leuk leuk!
Ik zou lekker voor je vakantie een echo doen. Met mijn vorige zwangerschap zat ik in precies zelfde schuitje. Ik wou weten of het goed zat. Dus we hebben voor de vakantie een echo gehad en daarna een heerlijke vakantie gehad. En toen we terug kwamen mochten we weer spieken. Dus mijn advies, lekker doen!! Maar zou wel na 8 weken doen, des te meer kunnen ze zien...
ooooh die wil ik ook weer!! ik miste hem nadat we verhuisd waren is dat van felicitas of de blije doos??
Hallo dames!Ik ben weer terug van een weekje vakantie in de Ardennen. Jeetje wat hebben jullie zitten door kletsen hier hihi, leuk om een stukje terug te lezen. Ik las een vraag over de nekplooimeting, ik ben er zelf niet uit of ik deze zou willen, maar mijn partner wil het absoluut wel... Hij is erg bang een kindje met een handicap oid te krijgen. Moeilijke gesprekken soms, want ik sta hier heel anders in. Ik ben nu 30jaar en is ons 1e kindje, dan val ik volgens mij niet echt in de risicogroep toch? Maarja misschien een mooie gelegenheid om tijdens de intake bij vk over te hebben.... Morgen middag komt mvm bij mij langs en deze vrijdag mijn 1e echo, spannend!! Sinds 2dagen is mijn maag draaierig, gelukkig niets spugen, maar ik heb het ook met geur of zien van bepaalde dingen. Net boodschappen gedaan, echt niet fijn! 1voordeel ook geen trek in snaai of slechte dingen. Darmproblemen heb ik ook, las dat meer van jullie hier last van hebben. De klachten komen en gaan, soms flinke darmkrampen midden in de nacht. Gelukkig kan ik deze voor mijn gevoel nu onderscheiden van menstruatiekrampen, en maak ik mij steeds minder zorgen dat er mk komt.
Ja nu ga ik twijfelen het is toch die doos die je bij prenatal.op.moet halen de blije doos En de felicitas s toch van etos?? Iig aangemeld 2weken terug en nu al op de mat heerlijk snuffelen vanavond
Pfff herkennen jullie dit, heb echt hele dag honger. En als ik eet zit ik voor mijn gevoel snel vol maar het honger gevoel blijft hoe tegenstrijdig is dat. En misselijkheid word helaas toch echt erger, hihi hopelijk krijg ik geen relatie met de pot...
10.6, dus zelfs bijna 11 weken. Ze doen daar standaard tussen de 10 en 12 weken pas een echo, tenzij er aanleiding is om het vroegere te doen. Ik zit nu heel erg te twijfelen. Ze doen bij dit echobureau al vanaf 7-8 weken. En ik vier de verjaardag van mijn zoontje 6 juli en zit te twijfelen om een afspraak de maken vrijdag 5 juli, maar ik ben dan pas 7 weken en 1 dag. Maar het zou makkelijker zijn op te vertellen met de verjaardag als ik iets heb gezien. Wat denk jij?
7 weken is een mooi termijn hoor Ik heb nu donderdag ook met precies 7 weken een echo. Een hartje moet dan kloppen Wij gaan het dan ook gelijk aan familie vertellen, wil het eindelijk eens kwijt. Zo jammer dat je vk zo laat is want nu moet je zelf een echo betalen maar ik zou dat wel doen.
Birgit smorgens moet ik eten want ik heb enorme honger maar heb ook weer geen zin om te eten, lekker moeilijk. Maar ik heb idd ook veel,honger heel de dag. Moet echt gezonde dingen kopen ... In de avond heb ik ook zo'n honger
Wendy heel eerlijk zou ik ook niet kunnen wachten tot 11 weken hoor! Zeker omdat je verjaardag heb ik het voor jezelf toch fijn als je het hartje heb zien kloppen lijkt mij! Is dat duur zo'n echo dan lov?
Zo mijn lounge outfit weer aan, Kleine meid op bed heerlijk!! moet alleen nog eventjes op de hometrainer eigenlijk
Vervelend als je vk pas heel laat een echo wil laten maken, misschien aanmelden bij een andere vk? Meiden mijn nageltjes zijn bijna droog, ik pas nu al niks leuks meer dus heb een beetje een saaie outfit aan waarin je dus lekker duidelijk kan zien dat ik groei en daar let men hier altijd direct op bij mij inmiddels whahahaha. Ik ga lekker genieten van het concert zometeen, even getwijfeld of ik wel zou gaan omdat het compleet uitverkocht is en dus retedruk is, maar ik ben met een hele groep girlfriends dus komt vast wel goed, ze beschermen mij wel hihihi. Oja is een reggaeconcert dus niet een wild concert ofzo hahahaha! Erg last van mijn boobs vandaag en trekkerig gevoel in mijn linkerlies, maar dat heb ik al een tijdje. Trusten en oant moarn hihihi!!
Het bureau bij ons maakt ook niet eerder echo's vanaf 9,5 wk.. tja, het is niet anders. Ik denk dat als ik er echt op zou staan, ik wel eerder mag, maar ik ben toch op vakantie. Mooie afleiding . Hier niet heel veel lekkere trek, eigenlijk sowieso geen honger. Dit in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap, toen waren de chips en sinas niet aan te slepen. Nu nog geen aparte trek in iets. Jullie dan? Vind dat altijd zo leuk, te horen welke dingen (en aparte combi's) nu ineens naar binnen gaan
ik voelde me door die krampen van donderdag en wat bloedverlies best onzeker dus net toch nog een testje gedaan **bloos** had me zoo voorgenomen het niet te doen maar gelukkig was de test streep donkerder als de controle streep dus ik ben enigzins gerustgesteld