februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Nou ik voel hem wel van gisteren hoor, ben helemaal gebroken MAAR vanmorgen houd ik lekker een joggingbroekparty voor de tv , even niets doen in huis, dat kan morgen ook nog :p even rustig aan doen, vanmiddag heeft mijn dochter zwemles en morgen schoolreisje met hun klassen..pppfff

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Misselijk: nu ook check! hihi

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah Wendy ....

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Good morning,

ik hou jullie op de hoogte. om 13 uur mijn eerste Echo! spannend maar ook nerveus.

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik heb ook fibromyalgie en cvs zal mij niet verbazen. Maar even geen zin meer in dokters bezoeken, word daar beetje moe van. Je moet altijd overal zelf achteraan.
    Hoe gaat het met jou? Heb je begeleiding? Ik ben bij fysio geweest, dat helpt wel maar ja je mag maar 14 keer daarna moet je zelf betalen.
    Hoe voel je je nu je zwanger bent?

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Veel succes en plezier dames met echo´s!

Ik heb net een mail gestuurd naar het echobureau of ze volgende week vrijdag plek hebben en of het een probleem is dat ik dan 7.1 weken ben. Zij zeggen vanaf 7-8 weken...

Ik zie alle afspraken wel in de lijst, maar met welke termijn kregen/krijgen jullie je eerste echo?

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mompelientje, heel veel succes bij je eerste echo!!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha NU heel erg moe maar ik weet wel dat dat vooral de eerste paar weken het ergst is, daarna gaat het weer prima (teminste de vorige keren dan :p )

Ik heb bij het ME centrum in Nijmegen gelopen en wilde ze me training geven maar dat heb ik geweigerd ik ken mijn eigen lichaam heel goed, heb toen alles laten vallen en ben langzaam op gaan bouwen en heel goed leren nee zeggen (alhoewel dat soms toch nog wel moeilijk is hoor maar vooral tegen mezelf :D) ik heb mijn prioriteiten en de rest vind ik gewoon niet belangrijk genoeg om mijn energie aan te verspillen (mensen die het niet snappen bv of mensen die zeggen dat het allemaal tussen je oren zit, ja er zit een deel tussen je oren; de manier waar je ermee omgaat zeg maar maar de klachten zelf natuurlijk niet)

Ik ben met zelf dokteren erachter gekomen dat ik geen B12 meer aanmaak en krijg dus nu gewoon spuiten (dat scheelde ook enorm)

Helaas heb ik momenteel geen fijne dokter (ik ben 3 jaar geleden verhuist) maar goed we doen het ermee maar wil nog wel eigenlijk op zoek naar een nieuwe dokter maar dat is hier in de wijk lastig..

Met mijn kindjes kan ik alles aan, als ik hun aan kijk en ik heb die dag pijn en ben moe dan lijkt dat ineens zo onbelangrijk, en ga je toch je ding doen en vaak merk je als je eenmaal bezig bent dat het wel wat beter gaat..

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

spannend have fun meid!!!

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

hihi ik doe met je mee (gisteren veel te vet gegeten) en het gaat helemaal niet lekker qua maag nu, goede leer voor de volgende keer denk ik maar..

Dus heb een paar droge biscuitjes op en wat water om toch wat in mijn maag te hebben en TERWIJL ik eet is mijn misselijkheid weg maarja kan moeilijk BLIJVEN eten ;) :p

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Yep, overgeven: ook check!!:)

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het is wel zo inderdaad. Eten tegen de misselijkheid haha.

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ik ga straks denk ik even lollies halen, die hielpen eerder ook bij misselijkheid en moet straks toch nog naar de winkel maar goed eerst even de dag rustig beginnen..

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wendy,
    ik heb de echo bij 8.1 maar denk wel dat ik paar daagjes terug geplaatst word

15. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen dochter en ik worden nu pas wakker. ...woow wat lekker een keer zo goed slapen

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier vanmorgen %^$^&$*%&^#@$%weer bloed verloren. Ik wordt er helemaal gek van en elke keer als ik weer wat meer zeker ben gaat er weer iets mis. Ik heb toch uiteindelijk de vk weer gebeld al heb ik daar inmiddels alweer wat spijt van. Ik wil niet overkomen als een zeikerd die constant belt maar die onzekerheid kan ik ook niet meer hebben. De assistente ging overleggen met de vk en hopelijk kan ik vandaag even langskomen!!

@bibi25, fijn dat je zo'n mooie knaltest had van mvm!

@Tigermommy, das een goede instelling. En als je inderdaad lekker actief blijft en gezond eet moet dat vast goed gaan komen! al heb je natuurlijk nooit invloed op vocht etc, gaat vast goedkomen!

@Lov23, hoe gaat het vandaag met jou meid? voel je je al beter?

@kahlan, ook jij een mooie knaltest. gefeliciteerd!

@Mompelientje, waaauuw meid! Zo'n spaarpotje zou ik ook wel willen! maar helaas., Heel veel plezier bij je echo straks!

@Mamablueyez, hier precies hetzelfde. ben heel bang voor de echo maar wil hem ook heel graag!

@Bemy als je echt pas 5 weken ben dan kan je absoluut nog niks voelen want dan beweegt je kleintje nog niet eens. Dan moeten het toch darmen zijn en inderdaad anders ben je al een stuk verder.

@Fren, hier ook constant een enorme lekkerbek.

@Sammy88, hier gaan we pas over namen denken als we het geslacht weten, dat maakt het weer wat makkelijker hihi

@00Wendy00, ik zou ook niet kunnen wachten en al eerder een echo willen, Ik zou het dan rond 8 weken doen. is toch een mooie termijn. Hier met 8 weken en 1 dag in verband met meerdere mk's

@Liefsvanmama, ik las ook dat je eerst 9 weken moest meedoen maar hier gelijk gekregen toen ze langs kwamen.

17. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Babyboo wat een onzekerheid. ..hoop dat je vandaag nog kunt komen en hopelijk is het niks ergs.ik duim voor je!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooh bah baby boo :(

19. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Oh jakkes babyboo, hopelijk mag je vandaag even langskomen.
    En gewoon bellen hoor als het je niet lekker zit, daarvoor zijn die mensen.

20. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Hallo! Ik dacht dat ik de enige was die overal op internet rond zocht naar meiden met dezelfde termijn, terwijl ze toch al ergens schreven, maar ik ben niet de enige die in meerdere topics haar ei kwijt wil, want zag al wat bekende. Ik ontdekte dit topic gisteren pas en grotendeels doorgespit. Ik ben echt op zoek naar zoveel mogelijk informatie, omdat ik constant bezig ben/wil zijn met het zwanger zijn :p Hier is het een stuk drukker zeg, gezellig!

Ik zag hier veel mooie echo's en testen langskomen, erg fijn die bevestiging! Maar ook veel onzekerheid en bloedingen, dat is een stuk minder leuk, ook al zegt het vaak niks.

Ik wil ook graag op de lijst:
    7 februari uitgerekend (klopt niet helemaal, iets korter zwanger, maar de goede datum komt wel met de termijn echo), 1e kindje, 27 jaar, ziekenhuis, Borstvoeding.

Tweede echo is 4 juli, de eerste echo heb ik al gehad, toen had ik een mooi kloppend hartje. Vrijdag komt MvM langs.

Deel Deze Pagina