YESSSSSSSSSS een kloppend hartje!!!!! Na lang lang zoeken er zat nog een vruchtzakje iets kleiner maar ze kon het niet goed zien omdat mn baarmoeder groot is zei ze dus mag vlgnd woe weer terug!!! whoehoeeeeee happyyy
Bah Marliesba, maar geef de moed niet op zolang er geen bloedingen+krampen zijn he, misschien ben je gewoon minder ver Hier ook weinig kwaaltjes, soms een weeïg gevoel, soms zere borsten, soms krampjes, obstipatie. Geen peil op te trekken, maar we gaan maar uit van het goede
Gefeliciteerd Sammy! In elk geval één kloppend hartje, misschien zit er dus nog één verstopt? Heel spannend!
Marliesba vervelend die onzekerheid, ik hoop dat je gewoon minder ver bent! Gefeliciteerd sammy met in ieder geval 1 kloppend hartje! Spannend volgende week weer! Hier pijn in me rug heel erg, ik heb chronische rugklachten, dus weet dat dit een vervelend kwaaltje gaat worden....even uitrusten want vanavond weer een paar uurtjes werken!
gefeliciteerd sammy!!! hier ook 1 kloppend hartje! Ik ben zo blij! morgen post ik een foto, want ik ben op mobiel en op weg naar werk
@tigermommy, ik heb zobijzo niet echt kwaaltjes,ook niet gehad... Echt ontzettend klote! En onzeker! Nu maar duimendraaien voor maandag!
ik verwachtte 2 maar 1 heeft het overleefd. Ik ben heel blij met het resultaat! ik moet nu een afspraak maken met een mevrouw die Me helpt met de zwangerschap, hoe heet zo'n persoon ook alweer?
Super Sammy en mompelientje!! Marliesba ik hoop voor je dat je minder ver bent, maar ik denk ook dat als je al minder ver was ze toch iets hadden moeten zien Maar wie weet soms is het zo klein om überhaupt iets te zien.
2 goede echo's, JOEPIE. en dat we allemaal mogen volgen @ Mompelientje, ik denk dat je misschien een DOELA bedoelt. dat is iemand die je heel de zwangerschap begeleid.