lov23 roze paula roze meiden qouten en aanvullen kunnen we misschien wel even doen is makkelijker voor babyboo
Hahaha ja erg he, bedacht ik me net ook al. Maar ben ik wel gewend, toen ik zwanger wilde worden zat ik ook in een groepje, met die meiden ga ik nu nog steeds om (zij zijn inmiddels allemaal al moeder, of 2x zelfs). Tegenwoordig op WA, maar soms ook in 3 verschillende groepjes. Multitasking hè Ik wil ook op roze!
nee wil babyboo de lijst laten doen anders gaat dalijk weer van alles fout zo heeft ze alle namen bij elkaar staan
Mompelientje, sammy en lau gefeliciteerd met de goede echo! Ik krijg m vrijdag zo spannend! Vandaag mvm langs geweest, een super test! En leuke cadeautjes gekregen. Ik heb meteen 2 kratten gekregen... Tot 29augustus mag ik plas opvangen tot ik er bij neer val hihi
Oeh, lekker nasi! Hier staat vanavond pizza op t menu, ML moet alweer vroeg weg dus even iets makkelijks eten. Ik klets dan wel niet zoveel als sommige van jullie, maar ik wil wel graag op roze hoor!
maar bedenk me net dat je dan een hoop lijsten gaat lkrijgen hahahaha meiden wel even zelf kopieren he