februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahaha ik sta net op de lijst maar wil ook graag op roze. ..

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha:D

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dat was ik. En ik moet bekennen dat het ook geen echte bakken koffie zijn. Ik drink wiener melange of van die koude koffie. Maar dan max 2 per dag, ook gezien de calorieën ;).

4. la34

la34 Actief lid

31 jan 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net echo gehad en een beetje raar; ik dacht aan 7 weken 3 dagen gezien eerste dag laatste menstruatie, zij denken een week of 5. Wel hartactiviteit gezien gelukkig. Nou is mijn cyclus iets langer (3/4 dagen) dan gebruikelijk, maar dit is wel een groot verschil zeg. Beetje rondgesnuffeld en je hoort wel meer zulke verhalen (lees dat innesteling soms wel 2 weken kan duren) waarbij het wel goed afloopt, maar ook wel eens niet. Maakte mij eerst niet druk, maar vind het nou toch wel een beetje eng..

5. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op roze, ik heb geen idee hoe ik dat zelf moet doen:)

6. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Hey meiden, ik lees trouw mee hoor al klets ik niet zoveel. ik heb er niet zoveel puf voor en het is bij mij nog best spannend. heb gister ineens veel bloedverlies gehad en vandaag bij de huisarts een echo gehad. het hartje klopte nog en het vruchtzakje zat vast in mijn baarmoeder maar ik heb ook cystes en verklevingen in mijn baarmoeder? en er zat een bloeding. heel vaag dus allemaal. Het kan zijn dat mn baarmoeder het vruchtje gaat afstoten maar het kan ook goed gaan. De huisarts vroeg of ik endometriose had maar dat heb ik niet, ben uitgebreid onderzocht hiervoor. raar he! morgen is mijn eigen gyneacoloog er weer dus die bel ik morgen wel. vorige week op de echo hebben we hier niets van gezien.
    Het kindje was trouwens wel mooi gegroeid. hij heeft het opgemeten en het was precies 6w6d. en een heeeel mooi hartje!
    dames met mooie echo's: gefeliciteerd!

ik ga straks bieten met aardappels eten, maar zoveel eet ik niet ivm misselijkheid dus het is vooral mn man en dochter die het opeten ;)

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik wil ook op roze,

Maarre, waarom roze? Is het niet beter om groen ofzo te kiezen. Als we dan straks het geslacht weten en je wilt het doorgeven, kun je de namen op roze zetten voor een meisje en op blauw bij een jongen...

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Koffie,
    ik drink normaal altijd 1a2 kopjes koffie per dag, in het weekend op stage vaak 3a4
    ik heb wel decaffeine gehaald omdat ik vorige zwangerschap constant trek in koffie had, dronk rustig 10 kopjes op een dag dus toen ook decaffeine

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames even een acuut vraagje: ik heb zo'n pijn aan mijn maag dat wel kon janken. Het trekt helemaal naar mijn rug en ribben. Ik wordt er gek van. Is dit normaal? Rennie helpt niet...

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Liz,
    dat had een vriendin van mij ook,
    was eerst 2weekjes terug gezet, later weer een week vooruit,
    ze is nu 17weekjes zwanger en gaat goed
    hopelijk is dat bij jou ook zo!!

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @kahlan. Ik heb veel maagpijn gehad maar nooit dat het doortrok naar m'n ribben? Mij is verteld dat van het drinken van lauwwarme melk helpt?

12. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    @Kahlan, dat heb ik nog niet gehad. Hopelijk is het nu over!

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Graag gedaan enne hij was hier heerlijk!

14. paula1984

:d:d:cool:;)

15. paula1984

Wat een knaller! Ik mag tot 22 augustus gelukkig ben de 30e jarig anders had ik elke keer boven moeten gaan plassen staat zo raar om over te gooien tussen de toastjes en de pinda's in de keuken:D

16. paula1984

Miffy dat is echt smerig brrr.

O liz wat spannend hopelijkis alles gewoon goed en is het gewoon een hele late innesteling geweest.

17. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Heb je een foto van je echo en hoeveel mm was het?
    Ik had dat ook. Verwacht 7 weken, maar de gyn zei 5. Uiteindelijk toen ik echo's en mm (5mm) vergeleek denk ik dat het meer richting 6 zou zijn. Het is echt mm werk en een hartje is uiteindelijk het belangrijkste. Al snap ik je onzekerheid, heb ik ook met vlagen. Wanneer mag je weer?

18. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey meiden,

Veel te lezen weer vandaag!!! Veel meiden met een mooie echo, wat geweldig fijn voor jullie!

Helaas ook wat nare berichtjes, gedverderrie!!!! Ik hoop op allemaal positieve berichten, meiden! Sterkte!

Vrijdag mijn 1e echo: zoooo spannend!!!

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Wij hadden vroeger een FB site of een aparte pagina waar de lijst op stond, dat was veel handiger dan stond er gewoon een link in de handtekening..

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ooh dan mag ik vast ook wel op roze toch :)

Deel Deze Pagina