Dat was ik. En ik moet bekennen dat het ook geen echte bakken koffie zijn. Ik drink wiener melange of van die koude koffie. Maar dan max 2 per dag, ook gezien de calorieën .
Net echo gehad en een beetje raar; ik dacht aan 7 weken 3 dagen gezien eerste dag laatste menstruatie, zij denken een week of 5. Wel hartactiviteit gezien gelukkig. Nou is mijn cyclus iets langer (3/4 dagen) dan gebruikelijk, maar dit is wel een groot verschil zeg. Beetje rondgesnuffeld en je hoort wel meer zulke verhalen (lees dat innesteling soms wel 2 weken kan duren) waarbij het wel goed afloopt, maar ook wel eens niet. Maakte mij eerst niet druk, maar vind het nou toch wel een beetje eng..
Hey meiden, ik lees trouw mee hoor al klets ik niet zoveel. ik heb er niet zoveel puf voor en het is bij mij nog best spannend. heb gister ineens veel bloedverlies gehad en vandaag bij de huisarts een echo gehad. het hartje klopte nog en het vruchtzakje zat vast in mijn baarmoeder maar ik heb ook cystes en verklevingen in mijn baarmoeder? en er zat een bloeding. heel vaag dus allemaal. Het kan zijn dat mn baarmoeder het vruchtje gaat afstoten maar het kan ook goed gaan. De huisarts vroeg of ik endometriose had maar dat heb ik niet, ben uitgebreid onderzocht hiervoor. raar he! morgen is mijn eigen gyneacoloog er weer dus die bel ik morgen wel. vorige week op de echo hebben we hier niets van gezien. Het kindje was trouwens wel mooi gegroeid. hij heeft het opgemeten en het was precies 6w6d. en een heeeel mooi hartje! dames met mooie echo's: gefeliciteerd! ik ga straks bieten met aardappels eten, maar zoveel eet ik niet ivm misselijkheid dus het is vooral mn man en dochter die het opeten
Ik wil ook op roze, Maarre, waarom roze? Is het niet beter om groen ofzo te kiezen. Als we dan straks het geslacht weten en je wilt het doorgeven, kun je de namen op roze zetten voor een meisje en op blauw bij een jongen...
Koffie, ik drink normaal altijd 1a2 kopjes koffie per dag, in het weekend op stage vaak 3a4 ik heb wel decaffeine gehaald omdat ik vorige zwangerschap constant trek in koffie had, dronk rustig 10 kopjes op een dag dus toen ook decaffeine
Dames even een acuut vraagje: ik heb zo'n pijn aan mijn maag dat wel kon janken. Het trekt helemaal naar mijn rug en ribben. Ik wordt er gek van. Is dit normaal? Rennie helpt niet...
Liz, dat had een vriendin van mij ook, was eerst 2weekjes terug gezet, later weer een week vooruit, ze is nu 17weekjes zwanger en gaat goed hopelijk is dat bij jou ook zo!!
@kahlan. Ik heb veel maagpijn gehad maar nooit dat het doortrok naar m'n ribben? Mij is verteld dat van het drinken van lauwwarme melk helpt?
Wat een knaller! Ik mag tot 22 augustus gelukkig ben de 30e jarig anders had ik elke keer boven moeten gaan plassen staat zo raar om over te gooien tussen de toastjes en de pinda's in de keuken
Miffy dat is echt smerig brrr. O liz wat spannend hopelijkis alles gewoon goed en is het gewoon een hele late innesteling geweest.
Heb je een foto van je echo en hoeveel mm was het? Ik had dat ook. Verwacht 7 weken, maar de gyn zei 5. Uiteindelijk toen ik echo's en mm (5mm) vergeleek denk ik dat het meer richting 6 zou zijn. Het is echt mm werk en een hartje is uiteindelijk het belangrijkste. Al snap ik je onzekerheid, heb ik ook met vlagen. Wanneer mag je weer?
Heeey meiden, Veel te lezen weer vandaag!!! Veel meiden met een mooie echo, wat geweldig fijn voor jullie! Helaas ook wat nare berichtjes, gedverderrie!!!! Ik hoop op allemaal positieve berichten, meiden! Sterkte! Vrijdag mijn 1e echo: zoooo spannend!!!
Wij hadden vroeger een FB site of een aparte pagina waar de lijst op stond, dat was veel handiger dan stond er gewoon een link in de handtekening..