februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Aahh die heb ik ook beide zwangerschappen gebruikt en nu ook alweer op zolder teruggevonden, wat een heerlijk ding, ook leuk voor je man, lekker samen een momentje vind ik, en met de punctie was het zo fijn dat je even bevestiging had!

Ik kon vorige keer al vanaf 9-10 weken vinden ofzo dus ik ga vanaf dan pas proberen..

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Zo lekker nasi gehaald, hmmmm was heerlijk. Zat snel vol, dus straks eet ik lekker de rest op....:D

La34: bij jou ook al onzeker, heb je snel weer echo (ben ff vergeten) hopelijk wel

3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Roze roze roze :D (Typ niet zoveel, lees iedere dag alle posts :p )

Maar wat een mooie echo's vanmiddag! Super meiden!!!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kimmarijn dank ke! Mooie test!!!:D

Hier ook lekker nasi gegeten met komkommertjes en gefrituurde uitjuhs:p hmm heeerlijk!

Ik wil ook op rozeeee

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooh zo vroeg al??
    dat zou ik dus al over 3a4weekjes kunnen gaan zoeken
    wauw dat is sneller dan de 12 weken die ik bedacht had

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ik wil ook roze!!! Ik hoor er ook officieel bij de club!!! XD

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Liz84, fijn dat je een goede echo had maar toch een onzekere, Als ik het zo hoor klinkt het verder opzich wel positief!

@Miffy, leuk een angelsound! die hebben we tijdens de eerste ook gehad en kan niet wachten tot we weer even stiekem kunnen luisteren hihi.

Over de lijst Kan ik anders niet beter die namen even apart zetten waarvan we denken dat ze nooit komen. als ze zich binnen 2 weken niet melden dat ze dan uit de lijst gaan? Want inderdaad als straks de geslachten bekend zijn is het wel leuker om die roze en blauw te maken. of dat is dat een heel slecht idee?

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Bij ons had iemand toen inderdaad ook zo'n website gemaakt als wat iemand net noemde. Als jullie dat leuk vinden kan ik daar wel even naar kijken en er eentje maken? is mooi overzichtelijk..?

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ik wil hem opzich ook wel gewoon in word document zetten voorlopig hoor, als we dan voorbij de 12weken allemaal zijn is er een "definitieve" lijst denk ik

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5 weken en hartactie is ook vreemd?
    Pas tegen eind 5 begin 6 gaat er een hartje kloppen..

11. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Bleeeee nasi.
    Ik heb me nu toch last van mijn... ja wat is het... maag!? hart!? Ik krijg er iig hartkloppingen van! Alsof er iets keihard op mijn middenrif duwt... voelt zo onprettig :(
    Heeft iemand anders dat ook wel eens? Dit is al de tweede keer!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah roze was gewoon voor even hoor....alles wat niet roze is wordt gewoon verwijdert uit de lijst en dan kan de lijst weer normaal.

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    okidokie dan maak ik het voor 2 weekjes gewoon roze en als mensen dan nog niks zeggen gaan ze eruit. Deal??

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Bijnamama1988, sorry helaas herken ik het niet voor je dus geen tips. hopelijk is het snel voorbij en anders even bellen!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Of groen of paars weet ik het :p

Bijnamama hartkloppingen heb ik soms ook....of dat mijn hart even snel klopt ... Dat hoort er allemaal bij ;)

16. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    +1
    Hier echt best wel veel last van hartkloppingen. Soms best eng, maar verdwijnt vrij snel weer

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik herken het ook van eerder zwschappen....is idd soms een beetje vies

18. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Dat dacht ik ook! Als ze zeggen dat je net 5 wkn bent, is het raar om hartactiviteit te zien. Dus misschien ben je toch verder? Ik zou dat toch navragen voor je eigen geruststelling!

@Sammy; wat mooi zeg!! En wie weet dus toch 2!! Dat zou toch wel heel bijzonder zijn!

Hier moe, moe, moe!! Ons zoontje heeft ons vannacht veel wakker gehouden en dat trek ik nu een stuk minder dan normaal!

Hoe doen jullie het met beuren/tillen? Volgens mijn vk moet ik oppassen dat ik niet veel of zwaar til. Maja, ik heb een zoontje van bijna 2 en 13 kg die nog wel eens gedragen wil worden. In en uit bes getild en op/af de commode. Ik moet toch wel....... Hoe doen jullie dat?

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb dat ook steeds bijnamama!!

Knutsel die lijst gewoon hoe je wil:D is toch een goed plan dat ze na 2 weken eraf gaan. Is wel leuk idee straks allemaal roze of blauw haha k vind het allemaal nog zo onwerkelijk!

20. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Hier vanavond ook Broccoli gegeten!!! Mmmmmmm, zat volgens mij niet iets levends in;)

Deel Deze Pagina