Dames met de echo's ! succes ! hoop hier later allemaal mooie echo foto's voorbij te zien komen. gister eigenlijk allemaal negatieve berichten opgevangen over het werk etc. (dit hangt er natuurlijk al wat langer i.v.m de crisis!) maar op een of andere manier begin ik me nu toch wel zorgen te maken. mijn man en ik werken allebei voor het zelfde bedrijf en zijn toch wel grotendeels van de bouw afhankelijk !?!? Dit heeft ons niet tegengehouden om voor een 2e kindje te gaan maar de berichten worden steeds negatiever hoe denken jullie over de toekomst i.v.m. werk en inkomen ? oja een tijd geleden hebben ze op school een inzameling gehouden voor een voedselbank hier in de buurt wat specifiek ging om de kinderen die naar een voedselbank gaan. (ben zo geschrokken van het aantal, nooit verwacht dat dit er zoveel zouden zijn)
Kan dat jij late innestelingen hebt! Idd het hartje klopt en als ze dachten dat er iets niet goed was zouden ze je heus niet pas na 4 weken laten komen. Wat ik overigens wel erg laat vindt.
Thanks lieve meiden de rest met een echo ook succes Pandora het nut van het roze is om te zien wie er eigenlijk meeschrijft Bah bloedverlies wil je niet zien hè.....was het veel ?
Ja wij hebben nog steeds geen last van de crisis, beter nog wij hebben het juist drukker dan ooit want wij als klein bedrijf zijn vaak flexibeler dan grote bedrijven, mijn man werkt zich een tonnetje rond, vaak dagen van 12-16 uur, ik zit thuis dus als het echt ooit een probleem zou worden dan kan ik altijd nog gaan werken natuurlijk.. we zijn goed verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid (als zelfstandige) dus maak me daarover ook geen zorgen.. Maarja zeg nooit nooit, op zich zijn we goed voorbereid en zitten in een goede tak qua werk maar het kan je altijd treffen....
Goedemorgen meiden Wat zijn er een hoop.van jullie misselijk zeg erg vervelend hopelijk gaat het snel over. Onzekere meiden.met bloedverlies wat naar hopelijk niets aan de hand en goede berichten van iedereen! Dagje efteling leuk veel plezier! Schoolreisje tigermommy mss toch gezellig? Hopelijk toch een leuke dag!
Succes met de echo dames! Ik ga duimen voor kloppende ♥ @vertellen op het werk; Ik heb het nog niet verteld, misschien na m'n tweede echo. Ik heb binnenkort functioneringsgesprek (sowieso binnen 2 weken) dus anders vertel ik het dan. Overigens alleen aan m'n leidinggevende, bij de rest wacht ik sowieso tot de tweede echo (volgende week donderdag) en de termijn die ik dan ben. @ Crisis; hier ook goed voelbaar, zit niet direct in de bouw, maar ondervind daar wel de gevolgen van in mijn branche. Ik maak me er verder niet zo druk om, m'n vriend heeft sowieso een baan die niet op de tocht staat (die van mij gok ik ook niet, maar je weet het nooit).
Dames die vandaag de echo hebben succes en op naar een mooie echo! Lov heb je een beetje kunnen slapen? Miffy wat een lieve foto! . Hier vandaag nog een dagje thuis. Morgen ga ik het weer proberen. .
Goedemorgen allemaal, iedereen die vandaag een Echo hebben heel veel succes dat alles goed mag wezen. En wel komen showen hè. Ohhh ik slaap zo slecht de laatste tijd gek word ik ervan. Maar komt goed.
Goedemorgen lieverds! Wat wrodt er veel gekwebbeld hier. Ik wou dat ik met jullie mee kon kletsen, maar ik moet weer werken. Van 10 tot 18:00. Ik heb momenteel 6 dagen achterelkaar gewerkt. Dat is op zich okay, maar helemaal geen qualitytime met m'n vriend! Terwijl we op de 19e juni 3 jaar verkering hebben! Dus sniff, waar schijnlijk moet ik de komende dagen ook weer werken. Dus daarom kan ik niet zoveel meekletsen, ik baal er wel van Op m'n werk zit ik mobiel en lees ik met jullie mee.
blegh ik heb buikpijn, word ik soms zo onzeker van (alhoewel ik het al steeds heb) nog maar een weekje en dan heb ik weer een echo JIPPIE, hopen dat ie zo mooi eruit ziet als meeste hier..
Hey lieverds, zoals beloofd, mijn eerste echo op foto. BTW: wat is dat andere bolleke naast? Hoort dat er ook erbij? Hij/zij is nu 11 mm. UBERCUTE!!! <3
Hmm ja wat is dat? Dooier is doorzichtig maat dit is dicht zeg maar....zou bijna denken nog een kindje? Mamasince slapen gaat wel nu ik zwanger ben. Alleen werd de jongste wakker om 6 uur em toen kon ik niet meer in slaap komen
Mompelientje ik dacht hetzelfde als lov.. Lov pff lange dag voor je dan. Hier ligt madame nog steeds te slapen
Pandora, hoe is het nu met je?? Echodames, hopelijk kunnen jullie genieten van de echo's !! werk en vertellen dat is in mijn geval vrij lastig, op mijn stage word ik meteen behandeld als iemand die niks mag, dus hoop het daar pas na da vakantie te vertellen (of in na echo), werk, ik begon de 9e op mijn vakantiie werk waar ik daarna als oproekkracht zou blijven maar daar wil ik het ook nog even verborgen houden tot de 12weekjes zodat ik gewoon "normaal" kan werken en school vertel ik het ook pas na de vakantie omdat ik maandag mijn laatste gesprek heb en ik toch een nieuwe coach krijg....