Qua weten van geslacht is er nog een discussiepuntje. We willen het wel weten en ik wil het wel vertellen (mocht bij mijn zoon namelijk niets vertellen) en dat vond ik zeer irritant maar mijn vriend wil het met deze weer zo doen. Dus heb ik een keuze gelegd " of we weten het en spreken het uit" "of we weten het niet en dan is het voor iedereen een verrassing" hard maar voor mijn gevoel wel rechtvaardig
Wendy wat fijn dat je eerder een echo heb!!!! Wij willen het geslacht ook weten, en is hier ook geen geheim!
Dat is het voedingszakje. Daar krijgt de baby zijn voeding van tot de placenta gaat werken. Heel normaal dus.
Ik heb hier het laatste woord Vriend vindt het ook allemaal best trouwens. Hij weet hoe het zit hahahahahaha!
Wij willen dit keer weer weten wat het word. En wij vertellen dit ook gewoon. Wij zijn beide niet van het geheimhouden. Over de namen zal het dit keer moeilijker worden dan bij Tim. We hadden nog een meisjesnaam, maar die komt ondertussen zo veel voor dat ik die niet meer wil. En de namen waar ik nu mee kom vind mijn vriend niet leuk. Dus word een lastige dit keer denk ik. Eerst maar weten wat het word, dan hoeven we nog maar 1 naam te verzinnen
Wij willen het ook weten... vooral om praktische redenen en mezelf kennende kan ik het dan ook niet geheim houden. Vind het nu al reuze moeilijk om niet iedereen te vertellen, dat ik zwanger ben, maar daarmee wachten we dan toch liever tot na de echo... Wat namen betreft: Ik heb zelf nog geen enkel idee, maar ml wel (tenminste voor een meisje). Hij wil dit echter nog niet bespreken, want hij is bang, dat ik ertegen ben en hoopt dat ik later zo desperaat op zoek naar namen ben, dat ik alles goed vind Ik heb trouwens ook moeite hier alles bij te houden en klets daarom ook maar weinig mee, maar zal mijn best blijven doen tenminste mee te lezen
Namen: wij zijn er nog niet 100% uit, maar zitten wel op één lijn dus dat levert geen problemen op Geslacht willen we weten en is ook openbaar straks. Ik ben ook zo benieuwd naar de echo's, zo leuk om te zien en te vergelijken
Yes het hartje klopte Ze kreeg het moeilijk gemeten en gaf al aan dat het vast verder was het termijn. Maar ach het hartje klopte