februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dames met de mooie echo's gefeliciteerd!

Ik had dinsdag via de website ingeschreven bij de vk maar er nog niks van gehoord.
    Wil eigenlijk ook wel weten wanneer ik terecht kan, heb je een datum om naar toe te leven. Twijfel ook steeds zo of het allemaal wel goed zit :(! Vandaag niet echt klachten, 1 x bijna spugen vandaag maar dat was het ook eigenlijk wel ;)!

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wauw dames, wat hebben jullie weer veel gekletst!
    Hier een lange dag gewerkt en ik ben echt kapot! Ogen vallen gewoon bijna weg!

Wat mooi om al die echo's langs te zien komen, nog een weekje wachten dan mag ik ook!

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pff voel mij echt beroerd. Gaat in de middag gelukkig wel iets beter maar jeetje. Sta beroerd op en blijft hele dag zo, na middagdutje voel ik mij meestal beter. Maar ja voor ik vandaag sliep was mijn dochter alweer wakker;)
    Dus vandaag maar weer heel saai vroeg naar bed.
    Wat vinden jullie mannen ervan dat jullie zo moe zijn enzo? Mijn man heeft het er erg moeilijk mee. Tis op dit moment ook even niet zo gezellig. En vooral omdat ik echt even niet aan sex moet denken laat staan doen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 24/7 misselijk en echt ziek. Hij zei al gaat natuurlijk weer hetzelfde worden. Ik ben nu wel beroerd maar niet zo erg als toen en elke zwangerschap is anders. Elke avond is ie chagerijnig als ie weet dat er weer niks gaat gebeuren. Ik vind dit eigenlijk best wel egoistisch, of denk ik nou heel stom? Sorry dat ik jullie ermee lastig val maar zit er best mee in mijn maag. Stel ik mij nou zo aan?

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

haha dat had ik even vandaag, zo misselijk vanmorgen en dan op schoolreis moeten, vervelende en drukke kinderen, toen heb ik 3! stroopwafels op, een raketje, 2 mini donuts en nu een reep chocolade en ben weer helemaal rustig LOL (en grappig ook meteen niet meer misselijk!!) zo slecht gewoon!!!

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, mijn man zegt niets en laat ook niets merken maar ik voel me alsof ik niet mag klagen (omdat we er niet samen voor hebben gekozen om bewust zwanger te worden heb ik het gevoel of ik niet mag klagen, ik weet het slaat nergens op LOL )

Bij ons is seks niet zo'n issue, is gewoon prima, vaker dan normaal dus hij mag niet klagen haha maar qua doen in huis voel ik me dan meer schuldig zeg maar..

6. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Wauw mooie echo's, ben jaloers want ik moet nog 3,5 week wachten op de eerste echo...
    Vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen en m'n ontbijt kwam er weer uit... Daarna ging het wel direct een stuk beter.
    Hebben veel mensen dit of over het algemeen meer misselijk maar niet daadwerkelijk overgeven?

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

toppie hoor meid, die verstopper van je heeft een goed plekje gevonden :p

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik ben heel de dag door misselijk de laatste paar dagen maar echt overgeven niet echt (ja alleen toen er een vlieg in mijn mond kwam dat was too much) maar ik ben heel nuchter en rustig en kan mezelf aardig rustig praten , als ik op mijn moeder had geleken had ik al 10 keer boven de pot gehangen (dat was zo'n zenuwpees haha, als die ergens nerveus voor was lag ze al boven de pot) en als ik slechte dingen eet neemt mijn misselijkheid af :$ :(

9. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende situatie meid! Eigenlijk voel je je schuldig omdat je je zo naar voelt, dat kan toch eigenlijk niet... Ik lig heel de dag op de bed/bank en kan niks, dus mijn man en moeder doen alles. Ik voel me vooral schuldig naar m'n zoontje, dat ik er niet voor hem kan zijn. Mijn man vindt het vooral heel naar voor mij. Misschien moet je eens even serieus praten en uitleggen hoe beroerd je je voelt en dat je dan gewoon minder kan... Succes ermee!

10. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ik ben vrijwel nooit ziek en overgeven heb ik alleen ooit als kind gedaan... Hopelijk is dit snel weer over.
    Ik verder ook niet echt meer misselijk overdag alleen direct bij het opstaan tot een uur erna

11. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    @tiger: Ja dat heb ik ook. hartige en ongezonde dingen blijven beter in mijn maag zitten dan gezond eten. raar he! vooral zoute dingen. ik probeer toch wel gezond te eten maar smorgens gaat dat er heel snel weer uit.

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heb ik al geprobeerd. Maar het vervelende is ik voel mij heel vaak Niet lekker. Ik heb fibromyalgie dus ben vaak moe, veel pijn. Nu ik zwanger ben is het allemaal erger. Het lijkt wel alsof hij er gewoon helemaal geen begrip meer voor kan opbrengen.

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @brigit. Ik begrijp je volkomen. Ik heb ook fibromyalgie in een vrij ernstige vorm. Mijn man vindt het ook moeilijk. Is echt een klote ziekte. Ze zeggen da het tijdens de zwangerschap beter gaat maar hier ook nog veeeel pijn en super moe. Heb m'n medicatie al afgebouwd ivm zwangerschapswens dus dat maakt het ook nog extra zwaar. Maar mijn hoge dosis morfine kon ik echt niet blijven slikken dus tja dan maar meer tijd in bed. Sterkte meis.

@lappie. Yeahhhhh zo blij voor jou lieverd.

14. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Bij mij verschilt het per dag of mjjn eten lekker valt.
    De ene keer gaat gezond goed en de andere keer weer niet

15. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

#2935 kimmarijn, 27 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2013
    Mag ik ook op roze :) heb door vakantie even niet mee kunnen kletsen, maar ben er weer!

16. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Super leuk! Gefeliciteerd :) ik krijg morgen avond mijn 1e echo, ben zo benieuwd...

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ben benieuwd waar in Nl jullie wonen

Aanvullen :p ( woonplaats of provincie als je vanwege privacy woonplaats niet wil vertellen ;) )

Pandora - Brabant

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jennifer. Zoetermeer zuid Holland

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Dank je wel! Vind fijn om een lotgenoot te hebben. Ik vind het best wel moeilijk. Ik heb het gelukkig niet zo ernstig, erg zeg dat je er zelfs morfine voor moet slikken!! Ik red het gelukkig nog met paracetamol en goed naar lichaam luisteren. Bij mijn vorige zwangerschap waren mijn normale klachten over maar kreeg ik er een nieuwe bij. Ik kon aan het einde bijna niks meer met mijn handen doen, had carpaaltunnelsyndroom. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat lopen.

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Fijn he een lotgenoot. Mensen zien niks aan ons dus het ismoeilijk voor mensen die het zelf niet hebben om zich er iets bij voor te stellen. Slik al 5 jaar morfine en ben nu van 80 mg pd naar 5 mg omdat ik andrs niet kan slapen vd pijn. Jij gelukkig niet aan de zooi. Hopelijk wordt het niet erger. Ik heb me in Zwitserland 2 x laten opereren maar helaas heeft het niet veel geholpen. Hoop dat je gewone klachten minder worden de komende tijd. En dat carpaaltunnelsyndroom is ook echt heel pijnlijk. Duim voor je dat het deze x beter gaat. Werk jij nog? Ik ben helaas volledig afgekeurd maar mis mijn werk zo erg. Kan niet eens op een dag m'n huis stofzuigen dus werken gaat al helemaal niet.

Deel Deze Pagina