woonplaats limburg Hier hebben we het de meiden vertelt...zo leuk De oudste is helemaal happy...buik krijgt kusjes en knuffels...beertjes en dekentjes...en ze is stil want dat is beter voor de baby enz....hoe cute is dat De jonsgte snapt het niet helemaal maar is niet gek ze wordt bina 3 en de oudste is trouwens bijna 5. Vanmiddag ging ze al een tekening maken voro de baby
Jeetje Jennifer en Brigit wat heftig. Lijkt me heel erg om iedere dag pijn te hebben. En lastig als ml dan ook nog moeilijk gaat doen. Mijn vriend is gelukkig begripvol. Soms een beetje te beschermend. Maar wel heel lief.
Ahhh wat schattig!!! Die van mij heeft pas een tekening van mij gemaakt die is net 4 jaar... Ik zal hem morgen showen ik lig nu al in bed hihi
IK kom uit brabant!! mijn man is gelukkig heel erg lief, heeft natuurlijk veel zin in sex maar dor mijn misselijkheid van 24/7 is er niet veel te beleven met mij. maar hij snapt het gelukkig wel! net als vandaag ook lig ik heel de dag bijna op bed, te slapen.. zo moe en hij komt heel lief elke keer een bammetje brengen
Gefeliciteerd met de mooie echo's dames!! Super! hier misselijk ik denk dat het te maken heeft met honger.. alleen ik durf niet te eten.. bah.. verder nog zo onzeker als de pest.. maar nog een paar daagjes wachten..
@lov. Wat schattig van je meiden @paprikaas. Kunnen nu echt aftellen lieverd. Komt goed. Knufff @sunflower. Wat lief van je man zeg.
@lov: wat een mooie echo, gefeliciteerd! @lappie: WAUUUWWW je hebt al een echte boon!!! hihihi, prachtig! @miffy: ik woon ook in Friesland!!! Aan de andere kant, bij Dokkum, maar toch
Oh, nu snap ik dat 'op roze', slaat dus op de lijst ! Mag ik ook op roze? Sta er op voor 25 februari, alleen met gej....1, heb mijn naam gewijzigd, is nu dus Gean85! Wil iemand het aanpassen voor me?! Bedankt!