Wat veel Brabanders... moet een vruchtbare regio zijn Ik zelf woon in Groningen, maar zal gaandeweg de zwangerschap naar het buitenland moeten verhuizen
Dames, met de mooie echo's!! Gefeliciteerd!!! Echt super gaaf!!!! Ik moet nog 1 weekje geduld hebben..
Voor het werk van mijn man... ik heb wel hier werk, maar ja, we willen toch wel bij elkaar zijn en dus ga ik maar gewoon mee. Moet nog uitzoeken hoelang ik hier blijf (maximaal tot begin verlof), mijn man begint per 1 augustus al in Duitsland. Dus even kijken, als ik er ook iets kan krijgen ga ik sneller en anders dus begin volgend jaar. Wordt wel pittig zolang alleen, maar gelukkig heb ik nog heel veel vakantiedagen
Jennifer en Brigit, wat erg voor jullie meiden! Ik begrijp dat het anders is als je je 9 maanden beroerd voelt of dat je je eigenlijk altijd kl*te voelt! Sterkte meiden! Lappie, wat een heerlijke echo zeg, top! Lov, superschattig van je meiden! Ik woon in Zuid-Holland, vlakbij Rox Duimen jullie morgen voor me? Afspraak van 11-12.
Een lange, maar leuke dag achter de rug in de Efteling! Ik woon in west-Brabant. Wat betreft geslachtsbepaling. Wij willen graag weten wat het wordt en vertellen het dan ook. Hebben we bij mijn zoontje ook gedaan. De naam houden we wel geheim! Al zijn we daar nu nog niet echt mee bezig...
Nou volgens mij heb ik alles weer bijgelezen, eens kijken wat ik allemaal onthouden heb Lov, Lau en Lappie : Super echo's! Mooi om te zien meiden! Hier nog een weekje geduld. Over het geslacht, wij weten nog niet wat we willen, ik denk wel dat we het willen weten maar lijkt me dan zo moeilijk om me stil te houden Namen, pfff moeilijk hoor, hebben al wel wat namen op papier gezet, zo nu en dan schrijf ik er weer wat bij en laat VL het dan gelijk keuren. Gelukkig zitten we wel aardig op 1 lijn Ohja ik kom ook uit Friesland
Hoi, ik ben ook een tijdje even niet met woorden aanwezig geweest, maar ik heb wel meegelezen Vandaag de eerste echo gehad, ohh zo spannend,.. maar alles is gelukkig goed.. ik zal vanaf nu meer gaan posten en niet alleen maar lezen.
Hier nog een Brabander! En nog iemand die de hele dag misselijk is maar niet boven de pot hoeft. Soms zou ik willen dat ik dat wel moest, misschien lucht het wel op...
Debougnie, gefeliciteerd met je goede echo!! Schrijf je hier ook nog mee? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/442607-1-t-m-15-februari-2014-mamas-137.html Dan zal ik een hartje achter je naam zetten. Je hebt toch een knipperlichtje gezien?