O shit, ja doe maar 2014 hahaha Stom zeg!! Ik heb ook erge last van mijn darmen, moet regelmatig naar wc rennen. Heb ik nu al ruim een week. Nu ook veel geplop en steekjes
@mimully. Sterkte meis. Zo verdrietig. Voor de lijst. Jennifer , 35 jaar, eerste kindje, uitgerekend 14 februari 2014. Afspraakbij de gyn ga ik dinsdag maken.
leuk dat jij de lijst wil maken! Ik wil er wel graag in hihi, weet niet of dit voldoende is maar dit zijn mijn gegevens: Kim, 30jaar, 1mk*, 3 rondes nu zwanger, 10 febr uitgerekend
Ik reageer straks even op iedereen. Is nog lastig met namen op de telefoon. Voor de lijst. Lizzie-27- uitgerekend op 16 februari. Nog geen afspraken staan. Doe ik hopelijk woensdag Mimully. Heel veel sterkte!! Knuffel.
Beter noenie misschien een leuk titel erboven zetten? Heb veel wensen he hahahahaha... Last van darmen .... Ja hier ook. Moet allemaal plaats maken he
zo nu eindelijk klaar met terug lezen voor de lijst: inkie86, 27 jaar , 2e kindje uitgerekend 11 februari 2014 hier weer als kwaaltje erbij maagzuur maar met liefde nemen we het erbij fijne zondag meiden!
Mompelientje - 30 jaar - 1e kindje(s) (2 emmies geplaatst vanwege mmm) - 12-2 uitgerekend - eerste echo 26-6
Wordt een grote lijst hier. Inkie. Ik vond maagzuur echt irri. nu hier nog alleen beetje misselijk en slecht slapen. De rest van jullie. Veel last van kwaaltjes. En doen jullie mee met mvm. Ik ga me aanmelden als ik een 3+ heb. Vk enzo do ik al wel woensdag ivm mk vorige keer.
Zo meiden ik ben eendag niet onlineenik hebeen hoop bij te lezen!! Ik hebvandaag erg last van mijn buik, ateekjes rommelen en geel moe in misselijk! Terwijl ik vorige week elke nacht wakkwr geb gelegen lig ik nu nogsteeds in bed! Moest er een keer uitkomen he Voor de lijst Sunflower85- 27 jaar - 1 e kindje - 2 x mk - uitgerekend 4-2-14- 1e echo 17 juni!
Ik slaap ook heel slecht! En met vlagen misselijk over de hele dag! Bij mij komt mvm morgen. Heb ook getwijfeld maar vorige x heb ik mee kunnen doen vanaf 4wk2dg tot 5wk4dg en alle beetjes helpen. Heb zelf zo vaak pregnyl gebruikt en meegemaakt dat er een tekort was vandaar dat ik me meteen heb aangemeld.