februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Oh echt zo niet leuk... Mijn 1e echo van vandaag werd een half uurtje van tevoren afgebeld tsss, (er was geen medewerker aanwezig, ze was niet op komen dagen en geen vervanging) ze gaan kijken of ik volgende week kan komen. Oh wachten is moeilijk...

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Met mate kan dat geen kwaad volgens mij
    Ik at het de vorige keer iig wel ( klein gesnipperde augurk en wat chilisaus er door is ook lekker )

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee wat erg!
    :x

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Het enige wat ik echt niet gegeten heb is rood vlees ( en alcohol )..verder gewoon alles

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gelukkig:D

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Balen kimmarijn....ik was gaan huilen :D

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Zo, dat is echt super balen!!
    Wachten duurt inderdaad lang. Ik ben blij als het 8 juli is...
    Hopelijk krijg je snel een nieuwe afspraak!

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @kimmarijn, jeeeee wat een domperrr....!!!!

9. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook! Wat balen zeg!

Ik heb vandaag de watetlanders laten vallen.
    Ik heb me vandaag ziekgemeld omdat ik zo vreselijk misselijk ben en het echt niet meer trok. Verlangde zo naar mijn bedje.
    Kwam een collega die kreeg er lucht van en feliciteerde mij.. Nooouuuuu dat had ze beter niet kunnen doen haha

ik zeg:: Hormoontje Powerrrrrrrrrrr

10. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Ik heb al 2x haring met uitjes op dus ik hoop dat dat wel mocht dan. Volgens mij is dat toch juist heel gezond? heerlijk die nieuwe!

Ik heb vreselijk veel zin in een glaasje rode wijn maar ja, daar moet ik dus echt nog even mee wachten :)

jammer kimmarijn! sterkte met wachten op de volgende echo.

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Even korte reactie via telefoon. De lijst bijhouden is op zich echt niet enorm veel werk maar ik had nu ook van iedereen de woonplaats toegevoegd dus dat was even zoeken en alles aanvullen.

Verder is verse vis super goed voor je kleintje. Vacuüm verpakt moet je echt niet doen door bacteriën en eigenlijk uit blik beter ook niet. Verder wordt er geadviseerd 2x per week vette vis te eten. Bevat veel vitamines en omega 3 voor de hersenen van je kleintje

Mooi klote kimmarijn dat ze het hebben afgezegd. Ik zou wel kunnen janken bah!! Echt slordig.

Hier daarstraks weer paar keer bruin/roze verlies gehad en had ook best veel last van me buik. Nog heel even afwachten pff. Gelukkig een druk weekend zodat de tijd hopelijk ook sneller gaat!

Hier werk als gastouder gewoon lekker thuis dus best ideaal. Al is dat soms best vermoeiend nu!!

12. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Wat schrikken babyboo92, zolang het oud bloed is kan het lijkt mij geen kwaad. Ik zou hier toch ook wel onzeker van worden. En anders gewoon bellen naar de vk!

Tnx dames voor jullie reacties! Baal idd enorm maar ik ben er nuchter onder, is helaas niet anders...

13. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    @babyboo: balen zeg, dat je weer wat oud bloed had. Ik ken het gevoel. maar bij mijn dochter had ik het de eerste 3 maanden gewoon iedere dag dus het kan geen kwaad. Maar toch liever niet he ;)
    ik heb vandaag weer juist niets verloren gelukkig (na de bloeding van dinsdag) ik begin dus weer wat vertrouwen terug te krijgen. ik voel me super zwanger dus daar ligt het niet aan.

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Bij mij is het bloedverlies gelukkig ook weg
    Alleen was het hier geen oud bloed

15. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    gelukkig pandora! bij mij was de bloeding ook rood bloed. er kwam in 1 keer een flinke scheut eruit. heel raar. daarna nog oudbloed verlies gehad.

ik vraag me af of je dan nog mag vrijen met een beetje oud bloed verlies? volgens mij staat dan je baarmoedermond wel open dus is het beter van niet? wie weet dit hoe dit precies zit?

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    We hadden een stage uitje, paintbal
    pas net thuis!!
    ben helemaal gesloopt!!
    dus ga even niet terug lezen

als ik iets belangrijks gemist heb hoor ik het graag ;)

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij maakt dat niet uit...al wordt er hiee sowieso niet gesekst als er maar een klein beetje bloed te bekennen is

Hier was het gelukkig niet veel bloed....wat slierten in mn afscheiding. ..maar schrok er toch van
    Herken dit ook helemaal niet van mn vorige zw.schap

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier voel ik me toch ook nog wel echt zwanger en vooral mijn borsten momenteel poeh poeh. Echt pijnlijk. Maar inderdaad in de eerste weken tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik echt zwaar veel bloed verloren, daarbij vergeleken is dit niks. Maarja toch is het klote. En daarbij heb ik nu ook last van mijn buik dus is gewoon ff balen.

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooh meis. Wat ontzettend klote zeg. Hopelijk mag je begin volgende week. Wachten is echt zooooo vervelend.

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Die kaasfondue was geen goed plan......heb me toch een partij maagzuur
    Bleghhhhhh
    Kan er niet van slapen

Die zere borsten ja......heb ik ook....en dan springt mn zoontje er af en toe lekker hard novenop :$
    Behalve dat heb ik dus eigenlijk geen klachten

Deel Deze Pagina