In kopenhagen hebben ze een hele grote sale met merkkleding en spotgoedkoop! 50% Is echt paradijs voor mij! Nu kan ik uiteindelijk babykleding kopen!
Sex hebben kan en mag gewoon lees ik overal, en bloedverlies tijdens of na de sex is heel normaal. De baarmoedermond is nu goed doorbloed en een aanraking kan een bloeding veroorzaken. En zit als het goed is ook een goede slijmprop nu voor je baarmoedermond zodat bacteriën niet meer de baarmoeder in kunnen. Maar heb je twijfel en voel je je er niet goed bij dan even geen sex. En blijft de bloeding aan dan even contact opnemen met vk of ha.
Ik zou zeggen dat zo'n bericht ook juist een oppepper kan zijn; iets leuks ter afleiding. Maar weet natuurlijk niet hoe zulke dingen in jullie familie worden beleefd. Waren er vorige keer dan negatieve reacties dat jullie er op dat moment mee kwamen? Of is dit je eigen gevoel?
Even over verse vis; ik vind het heerlijk om nu aan de nieuwe haring te gaan (veel, veel zin in en ook al een keer gedaan), maar het is rauw en we mogen toch ook niet aan de Sushi (arch)? Is hollandse nieuwe dan wel toegestaan? 't is me niet helemaal duidelijk. In ieder geval ook al helemaal weer aan de jills 0,0 en bavaria 0,0 wit (nu nog iets meer zomer a.u.b.).
Klopt, de reactie van mijn schoonmoeder vorige keer was heeeeel erg cooltjes. Zo erg dat ik er gewoon van moest huilen en mijn man ook een traan had op de terugweg. Nu is zij van karakter ook wel zo, maar toch.....een paar dagen ervoor vloeide er bij mijn ouders en zus de tranen over de wangen, springen in de lucht en vlogen in onze armen. Maar goed, de leuke reacties van mijn kant hebben we dit keer ook alvast in de pocket. Ook dit keer waren er bij hun tranen van geluk.
@liz, bedankt voor de tip, die tas ga ik zeker mee nemen de volgende keer! @lov23 super leuk die cakejes! @mompelientje, thanks voor de tip!
Deze hebben wij vanmiddag voor mijn schoonmoeder. Bij mijn ouders en zus hadden we zo'n t-shirt. De rest van de directe familie (schoonzus, opa en oma) wachten we nog even mee. Misschien volgende week zaterdag op de verjaardag van mijn zoontje als we vrijdag een goede echo hebben. Bekijk bijlage 335052
Lov en wendy super leuk!!! Veel plezier vandaag... Kimmarijn klote dat het niet door ging, hoop dat je snel een nieuwe datum hoort... Hier geen bloedverlues te bekennen gelukkig... wel snel misselijk van bepaalde geurtjes... (koffie en pindakaas) en eet me gek aan chocolade terwijl ik nooit zoveel chocolade eet...
Hey wat leuk he uitverkoop! Ik wil ook wel nieuwe positiekleding, ik pas nu al mijn broeken niet meer! Helaas zal dat even moeten wachten wij hebben eerst een verbouwing voor de boeg hier, de oudste 2 willen een eigen kamer, slapen nu samen. De oudste is bijna 17 en wil een soort van studentenkamer, een eigen plekje, dus worden er 2 extra kamers gerealiseerd hier en een boel doorschuiven, opschuiven en omruilen. @klachten, met vlagen erg last van boobs, en aanhoudend licht misselijk gevoel dat met vlagen verergert door bepaalde geuren of als ik een lege maag heb. Wij gaan ons klaarmaken om mee te lopen met het protest in de wijk, die knakkers van de gemeente wllen hier rechter en om onze woningen heen een ringweg maken, er is al veel protest geweest maar helaas gaan ze gewoon door en zijn al begonnen aan de bouw zelfs, het wordt hier heel erg gevaarlijk en zijn mijn kinderen (en de rest vd buurkinderen) aangewezen op de tuin en is vrij buiten spelen geen optie meer, heel erg dit