Ja klopt, de tompouces kun je dan ook zelf ontwerpen met foto etc. Dus je zou zelfs een foto van je test of echo kunnen doen. Echt een leuk idee.
Super leuk die cakejes en tompouce'jes. Wij hadden mijn zoontje een shirtje aangegeven met 'stoer, ik word grote broer'. Was ook heel leuk!
Leuk ik had er ook aan zitten denken met die tompouces we hadden ze ook met onze zoon zijn eerste verjaardag met zijn foto. Ik wilde met de echo maar ml wilde onze zoon niet opeten met zijn verjaardag en nu ook de baby niet haha. Dus vind dit juist een goed idee zo met tekst.
Idd kleine kadootjes, was hier grote hit. Heb je ipad? Vol zetten met filmpjes en spelletjes. Anders portable dvd speler mee! Verder allemaal lekkers en veel drinken. Wij reden als ze sliep en zodra ze wakker werd ff pauze en laten rennen.
Hier ging de oudste spugen van tv kijken in de auto dus zou dat wel eerst even uitproberen Hier ging dat rijden eigenlijk hartstikke goed....ligt ook aan je kids.
Hoi dames, Ik ben net terug van mijn 1e echo! Ik werd gebeld waar ik bleef?!! Lekkere communicatie daar hihi, (erg blij dat ik niet nog een week moest wachten) dus meteen naar het echo centrum gehaast met mn partner en gelukt! Een erg duidelijke echo en een knipperend hartje super blij en opgelucht! En zelfs ws al langer zwanger 8weken en 1dag. Over 2 weken mag ik weer terug En leuk idee een foto op tompouce of een taart, wij gaan ook zoiets doen denk ik. Wanneer we het gaan vertellen weten we nog niet. Op de foto: links onder is hoofdje
Misselijk! Ik hoef echt niet te denken aan vis. Mijn tepels zijn ook erg gevoelig en ik ben moe moe moe Leuk lov, die cakejes. De boodschap zal wel duidelijk zijn.
Wat gaaf zeg die cupcakes en tompoucen. Super leuk om het zo te vertellen @kimmarijn. Wauw wat een mooie echo zeg. Echt al duidelijk een mini mensje. en ook fijn dat je zo onverwacht kon komen scheelt weer wachten.
Mooie echo Kimmarijn! Erg mooi om te zien dat het nu al een klein mensje is mooie cupcakes en tompouchen dames! Ik heb net ontdekt wat een goede misselijkheids demper is zeg maar. Citroenpudding en melk. Dus dat word Citroenpudding en melk eten en drinken
Mooie echo Kimmarijn! hier ook misselijk.. alles in de winkel stond me tegen. al kan ik wel fruit en yoghurt eten ookal staat dat me in eerste instantie ook tegen.. maar na 1 hap gaat het wel...maar de rest...bah...
Ja was idd een leuke verrassing! Tnx voor jullie leuke reacties Rockmade, Citroen pudding met melk... Bijzonder hihi fijn dat het werkt bij jou! Sterkte met de misselijkheid, jij ook paprikaas
Hmmm helaas wéér niet de reactie waar ik op gehoopt had. Ze pakte het aan las het en zei cooltjes `tja, gefeliciteerd`. Gaf ons een zoen en liep direct naar de tuin om in de zon te zitten.