Kimmarijn, mooie echo!!! al zo duidelijk!! cool uhm wendy geloof ik?? om die reden zie ik heel erg op tegen het nieuws vertellen tegen mijn schoonvader, vorige keer gaf hij mijn man een tik tegen ze achterhoofd, en kreeg ik alleen een hand met gefeliciteerd denk ik vervolgens liepen ze alleen maar ons huis af te kraken (oke oke dat was ook geen super huis) en ons nichtje die net geboren was de hemel in te prijzen..... was zooooo een tegenvaller!!! en uhm de carbonara saus, ik had vandaag geen last van kwaaltjes, begon al beetje te twijfelen tot ik dit las en zo misselijk werd dat ik naar de wc kon rennen, iehww rauwe eieren maar thnx voel me weer op en top misselijk/zwanger hihi
Kimmarijn wat een mooi echo! gefeliciteerd! Ah gessie, wat jammer van haar reactie Wendy! Ook maar beginnen met struinen naar leuke manieren om het te vertellen. ik kan altijd zo moeilijk kiezen.. hihi die tompoucen en cakejes zagen er goed uit! maar eens even gaan kijken op de hema site..
@rockmade. Nietdruk maken. De eieren gaan er rauw in maar omdat de spaghetti warm is is het dus niet echt rauw rauw. Het enige wat kan gebeuren is dat je ziek wordt van evt salmonella maar dat is niet schadelijk voor de baby. Hopelijk was het lekker. Ik heb gisteren ook er ongeluk Iers gegeten wat niet mag. Broodje met hartjes. Ik dacht dat lever niet mocht maar geen enkel orgaanvlees blijkt nu dus. Oepsss.
@00wendy00: nou ja zeg.... dat is ook niet fijn! Waar komt haar reactie vandaan? Is ze echt zo'n koele kikker of weet ze mss geen raad met haar emoties, kan ze die niet laten zien? Ik lees ook dat je het inmiddels los kunt laten, vind ik knap van jou! Hoe ging het bij jou LOV, met vertellen? Ben benieuwd! Hier een fijne dag gehad. Vanmiddag lekker lui op de bank en zonet met vriendin en haar kindje naar de mac geweest. Lekkuh!! Fijne zaterdagavond allemaal!
Leuk lov! Eerst een verbaasde reactie hihi Morgen dagje naar de Efteling,is bijna om de hoek. Samen met schoonouders krijgen het dagje zomaar spontaan van hun. Vorig jaar hadden we een Abbo dit jaar gezien de kosten overgeslagen,volgend jaar weer.
Dat is het zeker! Zelfs als je er zo ontzettend dichtbij woont,de reactie van de kleine meid bij alles blijft gewoon leuk
Helemaal mee eens,het is dat we het krijgen nu anders gaan wij ook niet zomaar. Want dan ben je nog maar binnen Vorige jaar een Abbo voor 6maanden en dan is het 60 euro dat is nog leuk,en je kunt tegenwoordig ook per maand betalen,15 euro geloof ik kost het dan
Wow Kimmarijn, wat een mooie echo! En Wendy, wat een nare reactie! Knap dat je jezelf er zo overheen zet. Er komen een paar erg leuke ideetjes voorbij over het vertellen, ik ben er zelf nog niet helemaal over uit. Hier een drukke dag achter de rug, en merk dat ik steeds meer onzeker begin te worden. Als je m'n buik ziet dan lijk ik wel 16 weken zwanger ipv 6, maar had vandaag ineens bijna geen kwaaltjes meer. Dit nam de vorige keer ook af, dus ga me meteen druk maken. Wat ben ik blij als ik donderdag m'n echo heb!
Pien logisch dat je je meteen zorgen maakt,en ook herkenbaar de ene dag heb ik meer kwaaltjes dan de andere en dan maak ik me ook druk. Jij mag ook donderdag,ik mag dan ook weer.
Leuk om jullie reacties te lezen op mijn echo! Lief van jullie Leuk cadeau de efteling! En idd een keertje iets verkeerds eten is echt niet ernstig. Mijn huisarts vertelde zelfs dat zo af en toe een glaasje wijn heus wel mag...?! En Zo was er een zwangere collega laatst creme brule aan t eten, het is dat ik haar vertelde dat hier rauwe eieren in zitten... Niet schuldig voelen idd! Erg leuk Lov zo'n positieve reactie
Mijn VK zei dat je bijna alles gewoon kan eten, zelf filet american en ossenworst in mate als je het bij een slager haalt maar het is en blijft toch rauw?? vind het wel beetje dubbel zeg maar, ik haal nu vegatarische filet als ik echt echt echt zin heb in.... maar ik heb inderdaad eerder gehoord dat een klein wijntje af en toe helemaal niet zoveel kwaad kan? maaar dat doe ik echt niet!! vind ff snuffelen genoeg hihi