februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen allemaal

Hier als een blok in slaap gevallen gisteren.
    Het was een heerlijk dagje in de efteling.
    Ooo bijna donderdag. ..echo dag hihi

2. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Jennifer2106 succes met je echo vandaag!

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

jippie!!! echodag in zicht LOL

Nou mijn kids waren binnen 8 minuten weer goedgekeurd haha dus we kunnen er weer 6 maanden tegen aan, mijn kindjes gaan al vanaf 1 jaar elke 6 maanden naar de tandarts dus is normaalste zaak van de wereld...

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb vroeger paniekstoornis gehad, en ik heb het nog steeds een beetje. Ik heb hiervoor ook therapie voor gehad. Nu is mijn leven stabiel en ik voel me meer vrij dan gevangen.

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @La34, Ja zeker nieuwe haring is heel goed! Valt ook onder vette vis. Alleen koop het echt vers bij een vers boer en beste is dan ook om het dezelfde dag nog op te eten.

@Kimmarijn, wauw meid mooie echo! En echt al een beebje hihi. Wat is nu je uitgerekend data dan verander ik hem voor je in de lijst. Oh ik zie het al 7-02

hier eerst ook gevoelige tepels maar inmiddels al 3 dagen me hele borsten super gevoelig.

@00wendy00,jeetje meid beetje jammer van die reactie.

@Roos6, ik zet je op roze meid!

@Liefsvanmama, hier ook heel strict aan de regels. Ik wil geen risico lopen en kan het ook niet eens over mijn hart verkrijgen!

@Sunflower85,ik weet zo goed hoe je je voelt! Echt klote en het kan alle kanten op. als je het echt niet trekt gewoon de vk bellen hoor. dikke knuff

@Roxy123, hier ook veel dromen over van alles en nog wat.

@MamaZE, gefeliciteerd en welkom! Als je nog even je gegevens voor de lijst doorgeeft dan kan ik je ook toevoegen (leeftijd, hoeveelste kindje, ziekenhuis of thuis en borstvoeding of flesvoeding)

zo hier even lekker weekendje gehad. Mijn opa is in maart 73 geworden dus was deze zaterdag feest in Doorn. Erg leuk, we hebben het hem verteld en hij was helemaal in de wolken. mijn ouders ook verteld, erg enthousiast! Schoonma was vrij lauw maar goed dat had ik ook niet anders verwacht! beetje jammer, maarja laat haar zichzelf maar in der vingers snijden! Verder net op het randje kunnen wegslikken bah en hele gevoelige borsten. Blij als het straks weer tijd is voor een middagslaapje. Dan ga ik hier toch ook echt wel even liggen!
    Morgen eindelijk echo pfff, ben zo zenuwachtig en wil tegelijkertijd zo graag!!!

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    nog maar 1 nachtje slapen babyboo!!! komt goed!!!

Ik heb trouwens geen angststoornis ofzo (of ooit gehad) MAAR hormonen doen gekke dingen met je hoor, als ik zwanger ben ga ik vaak veel te ver zitten nadenken (en daar kan je angstig van worden als je bedenkt wat er allemaal kan gebeuren natuurlijk), de eerste maanden na de bevalling word het bij mij nog wat erger (ik leef dan ook echt in mijn eigen bubbel, de wereld raast voorbij) gelukkig weet mijn man meestal wel weer wat nuchterheid in me te praten (wat ik normaal ook heel erg ben) maar heb zo ook mijn momenten dus kan me voorstellen als je zo'n stoornis hebt dat dat ook getriggerd kan worden.. zeker belangrijk dat je hierbij evt goede counseling zoekt als je het gevoel hebt of het uit de hand loopt!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mama ze welkom en gefeliciteerd!

Tigermommy zo het kan maar weer gebeurt zijn!

Mommysince ja dat snap ik pff zn dag slenteren en slepen daar word je moe van gelukkig goed geslapen.

Dames met paniek en angst moeilijk hoor hopelijk kunnen jullie het goed handelen.

@hier een vraag weet niet wat ik ermee moet en of het erg is.
    Ben met mijn zoon 30 kilo aangekomen dus ben deze keer erg aan het opletten dat ik niet te gek snoep enzo.
    Ik ben op de weegschaal geklommen met 4 weken 95.0 okee.prima
    Weeg elke week even was tot afgelopen vrijdag 2,5 kilo aangekomen vond het aardig wat maar goed stoelgang was een drama.
    Nu heb ik vandaag weer gewogen omdat mijn broek ineens gigantisch lubbert. Resultaat 94.0 dus sinds vrijdag -3,5??
    Eten kan het niet zijn vrijdag bbq zaterdag friet en gisteren Chinees.
    Hoe kan dit is toch niet goed? ?

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi Meiden, moet straks weer werken.

Raad eens wat er gisteren was gebeurd op m'n werk? Mijn collega is ontslagen! En terecht!

Ben er zo blij mee. Ze was geen goede collega, ze liet mij altijd de dozen optillen en ik moest altijd de levering doen. Ik had er zoveel stress van en opgegeven moment zagen mijn collega's hoe ze mij behandelde... Ik moest altijd me suf werken en zij nam alleen maar rook pauzes en ging alleen kletsen met andere collega's ipv werken, kortom... Want ben ik blij dat ze ontslagen. Ik kon om eerlijk gezegd niet luchten om 40 uren per week met haar te werken.

Zo moest ff uit! Lekker van m'n zwangerschap genieten en straks vrolijk naar m'n werk.

9. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @babyboo Joegoe nog 1nachtje!gaat helemaal goed komen.

@mompelientje vervelend voor je collega maar wel een opluchting voor jou als het geen prettige collega is.

@paula ik schommel ook sinds de zwangerschap,geen idee waar dit door komt...

@mamaze welkom!!!!

@tigger dochter gaat hier idd ook elk half jaar,dan stelt het gelukkig niet zoveel voor.

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pff nou ik kan ook niet wachten tot ik lekker middagdutje kan doen! Helpt echt he tegen de misselijkheid. Merk als ik slecht slaap de misselijkheid echt veel erger is. Bah tis voor een goed doel maar blegh niet fijn.
    Jiehoe bijna je echo leuk zeg!!

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vandaag de eerste echo. Ben zoooo zenuwachtig ben er gewoon misselijk van. Nog 4 uurtjes. Pppffff

@yogiflow. Dank je. Lief van je:)

12. paula1984

Mamasince he ben ik niet de enige zo raar ik herken dit ook niet van mezelf.
    Nou ja als vrijdag alles goed is op de echo vind ik het prima

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jennifer succes!!

Paula waarom zou het zo slecht zijn dan je gewicht?

De rest geen idee wat jullie schreven hahahaha...

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier ook nooit echt een angststoornis gehad maar wel 2 keer tijdens mijn vorige zwangerschap een paniekaanval gehad in het ziekenhuis uit het niks. Gelukkig stelt dat bij wat andere hier hebben niks voor en door heel goed door te ademen ben ik er gelukkig overheen!

@Paula1984, dit kan wel zeker hoor. sommige die gaan in de zwangerschap op sommige momenten ook gewoon afvallen. Vertelde mijn vk toen, dus ik zou me er geen zorgen overmaken. Hier ook al 1,5 kilo afgevallen al moet ik dan ook wel zeggen dat ik bijna niks weg krijg.

@Mompelientje, wat heerlijk zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je daar blij om bent. Dat wordt een leuk dagje werken vandaag dus haha. Top!

@jennifer2106, super spannend meid! Heel veel succes en plezier straks!

15. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @jeniffer spannend hoor,Pfff dan duurt vier uur nog lang....

@paula ik maak me er niet zon zorgen om,voel me verder na omstandigheden goed:D

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    In het begin val je vaker wat af doordat je minder / anders eet dan normaal, maak je geen zorgen, ik ben bij mijn tweede helemaal niets aangekomen en het was een 8 ponder met 38 weken LOL

Ik wissel wel vaker zo erg trouwens, ik kan makkelijk de ene dag 2 kilo lichter of zwaarder zijn (als ik bv zout heb gegeten of juist veel heb gedronken e.d.)

17. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Wow tigger niks aangekomen...
    Ik was er ook maar acht aangekomen dus ook niks te mopperen

18. paula1984

Lov ik ben gewoon niet gewent af te vallen zeker niet als ik eet waar ik zin in heb.
    Altijd strijd met me gewicht me hele leven al.
    Als ik dan in 3 dagen 3, 5 kilo verlies vind ik het raar hihi.
    Maar als jullie zeggen dat het geen kwaad kan dan geloof ik dat wel hoor.

Thanx babyboo ja ik krijg genoeg weg dat is het probleem niet

19. paula1984

Dank dames voel me gelijk beter!

20. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Zo kinderbijslag is al binnen,dus we kunnen weer shoppen haha.
    Nee slaan vandaag maar een dagje over.

Deel Deze Pagina