De dames die al kindjes hebben. Geloven jullie in de chinese kalender? Ik niet echt, maar als ik erop kijk klopt het wel vaak. Bij mijn zoontje klopte het ook. Als ik nu kijk dan zou het een meisje zijn. Klopt het bij jullie ook of was het gewoon toeval. Gewoon even nieuwsgierig
Was ff lunchen Duizeligheid begin er nu weer last van te krijgen. Bij vorige zwangerschap ook last van gehad de eerste weken. Chinese kalender geloof er niet in nee. Net ff gekeken en bij m'n zoontje klopte het wel. Zou nu weer een jongen krijgen volgens de kalender
Ik geloof er niet in. Mijn zoontje zou dan een meisje moeten zijn Dus hier klopt het bij de eerste al niet... Dan is hij voor mij niet zo geloofwaardig meer
Ik vind het leuk om te bekijken wat de kalender (en andere bakerpraatjes) zegt, maar hou me er niet aan vast. Veel mensen vragen ook of ik al een voorgevoel heb wat het wordt, maar ik heb totaal geen idee. Dat zien we wel op de echo.
Bij mij zou het op de chinese kalender erom spannen, weet niet precies wanneer de bevruchting was, zit op de grens van mei/juni en mei is meisje, juni jongetje, dus we zullen wel zien hihi
O nee he!!! Net bij het afvegen op het toilet, licht bloedveegje... half uur later weer kijken, weer veegje bloed. Voel nu ook ineens buikpijn... Heb verloskundige gebeld en ik kan donderdag komen voor een echo...als het bloedverlies doorzet al eerder. Ze was heel lief aan de telefoon...ik hoop dat het hier bij blijft en ik donderdag toch een kloppend hartje zal zien. Ik had net mijn zoontje van 3 over een hek getild, dus ik hoop dat het een gesprongen adertje is en ik me de buikpijn verbeeld... Bij mijn dochter heb ik drie keer gedacht dat ik een miskraam had. Zeer ernstig bloedverlies, binnen twee minuten was mijn witte broek tot aan mijn knieën rood, dit is niet overdreven, er sprongen steeds aders als ik iets deed. Steeds dacht ik miskraam en dan een echo laten maken en nog steeds een kloppend hartje, pas bij 20 weken rustig kunnen ademhalen. Ik hoop dat het deze keer ook zo is, maar die buikpijn???
Wat een angst Roos! Ik hoop dat een eerdere echo niet nodig is en het stopt met bloeden. Ik snap je onzekerheid, maar hou voor ogen dat je bij je dochter ook bloedingen hebt gehad!
Niks aan Roos. Chinese kalender klopte beide keren niet, zou nu een meisje worden, nou leuk ! Maar ga er niet van uit en als het wel zo is, heeft dat niks met deze kalender te maken
Haha ja dan is het echt onzin. Klopt te vaak niet. Roos wat schrikken zeg! Sterkte en ik hoop dat het meevalt. Maar hou inderdaad in gedachte dat je het de vorige keer ook had en je nu een gezond kindje hebt.
Een vriendin van mij zweert bij de Chinese geslachtskalender, omdat het bij haar beide keren klopte. Maar ja, volgens dat ding had ik zelf eigenlijk een jongetje moeten zijn. En ik zou dan ook dit hele jaar zo'n beetje alleen maar meisjes kunnen krijgen. Dat zal toch niet?
Roos wat schrikken zeg,en wat een onzekerheid heb je nu. Hopenlijk stopt het bloeden en is het gewoon een gesprongen ader!
sterkte roos! hopelijk is het onschuldig! hier zeer misselijk en heel veel overgeven. het is niet leuk meer maar wel een goed teken natuurlijk. vanillevla helpt niet. ik wil nu gemberthee proberen maar dat kun je niet in de supermarkt halen? wat helpt bij jullie vooral?
Wat bij mij heel goed werkt tegen de misselijkheid is appelmoes Bij de oudste ook veel gegeten,door het frisse ofzo zakte het dan bij mij
chinese kalender volgens mij klopte het bij mijn twee kids wel deze keer zou ik een meid krijgen maar mijn gevoel zegt een jongen (maarja dat wil ik ook heel graag haha, een meid is ook heel erg welkom hoor maar om een of andere reden trek ik heel erg naar een jongen kan niet uitleggen)
Bij mij helpt Ginger ale heel goed. Dat kan je wel in de supermarkt krijgen. En heb ook gehoord dat er gembersnoepjes zijn. Denk dat die wel bij de tuinen te krijgen zijn en de thee waarschijnlijk ook.
Roos veel sterkte en kijk idd naar je andere kerngezonde kindje! Chinese kalender: vreemd dat je naar jou leeftijd moet kijken als de man het geslacht bepaald... En hoe zit het met gemende tweelingen??? Heeft iemand een leuk idee om mijn vijfjarige nichtje te vertellen dat ze een nichtje of neefje krijgt???
Sterkte roos hopelijk komt het helemaal goed. Chinese geslachtskalender klopte bij mijn zoon wel ja je heb 50% kans he haha Nu zegt hij dat het een meisje word ben benieuwd.