dames klopt de lijst zo of heb ik iets of iemand overgeslagen?? Dan hoor ik het graag!! Trouwens hoe zit het met Marliesba,?? Die had vandaag toch een echo in verband met vorige week een leeg vruchtzakje?? Hopelijk komt ze gauw terug met goed nieuws!!
Ik vrees dat ik me moet afmelden van deze lijst. Sinds een uur behoorlijk heftige buikkramp en toename van helder rood bloedverlies Morgen de verloskundige maar even bellen voor een echo... Plurk, ik hoop voor jou dat je babietje wel blijft zitten en alle andere meiden een hele fijne zwangerschap gewenst en natuurlijk in februari prachtige kindjes!!! Ik hoop in een later stadium weer in een andere club te mogen meepraten. Voor nu bedankt voor de gezelligheid de afgelopen weken! Tot ziens.
Zo weer even een stukje bij gelezen, had een erg druk weekend achter de rug dus nog niet echt tijd gehad... Wat een vervelende berichten zie ik voorbij komen, plurk en roos stertke hoop op goed nieuws, en ga duimen!!! Voor die mooie echo, gefeliciteerd!! Fijn zeg!!! Ik moet do weer... Spannend hoop op een mooi kloppend hartje,, maar begin m nu wel serieus te knijpen!! Verder is er lekker doorgekletst zie ik! En wat een lijst is het geworden!! Hoe staat t verder met de kwaaltjes??? Hier valt het nog alles mee!!
Nou ik heb vannacht eigenlijk gewoon niet geslapen pffff geef me even wat satestokjes voor mij ogen aub... Ik lees net van roos, wat vreselijk!!! hele dikke knuffel!
Pfff ik kan me ogen ook amper openhouden! Tot half 1 boven de pot gehangen, hele nacht misselijk geweest en buikpijn en vanaf half 5 weer boven de pot gehangen.. Nu gaat het wel een beetje zo ff douchen en weer op naar het werk! Blegh zo geen zin in 😭
nou we gaan lekker heb medelijden met je, ik kan tenminste nog een beetje bijkomen thuis (nouja met twee kids thuis LOL) maar scheelt wel, je bent toch lekker thuis ipv werken..
Goedemorgen meiden Sucses vandaag sammy zal niet meevallen Tigermommy ook zo moe net wat je zegt zoveel rust heb je niet met 2 kindjes hihi Hier vanaf 4uur wakker heel gezellig mijn zoon was uitgeslapen vond hij. Meiden met echo f intake vandaag sucses en veel plezier! Liefs paula