februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja snap het wel hoor. Vorige zwangerschap ook vroege echo gehad vanwege vmk ervoor. Is nu dus nieuw voor me zo lang wachten hihi

2. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ roos en losje sterkte meiden ! Ik duim voor jullie!

@yasmin: gefeliciteerd!

@positiviteit: ik vind het ook moeilijk, heb niet zoveel kwaaltjes meer en dat maakt mij ook erg onzeker!

@ cursus: ik wilde sowieso weer yoga gaan doen, dus ik begin nu gewoon meteen met zwangersxhapsyoga. Kan ik tenminste geen 'verkeerde' oefeningen doen!

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Hoera! Gefeliciteerd!!! Hele fijne dag vandaag en ook alvast voor zaterdag

4. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

7 mei 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ losje en roos heel veel sterkte

Gefeliciteerd yasmin

Wat mooie echo's heb ik voorbei zien komen. Iedereen doe vandaag een echo hebben heel veel succes. Hoop op goede echo's.

Vandaag 8 weken. Wat is dat fijn zeg. Op naar de volgende echo en dan mag iedereen het weten.

Fijne dag iedereen.

5. Dorte

Dorte Lid

16 mei 2013
    34
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat betreft echo's: Ik moet ook nog wachten (tot 24-7), is wel zwaar, vooral als je hier zo veel mooie echo's langs ziet komen. Maar ja bij de meeste is dat toch om een reden, dat het zo vroeg is...

6. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    @Jennifer2106: gefeliciteerd met je mooie echo!

@Roos: gets meis, ik wens je heel veel sterkte!

@plurk: ik duim duim duim voor jou!

@losje: ook een hele dikke knuffel voor jou! Hoop toch op goed nieuws voor jou de 10de!

@Yasmin: gefeliciteerd met je zoontje! Een hele fijne dag!

@cursus: nee, hier geen cursus/zwangerschapsgym; voegt voor mij niets toe, de vorige keer ook niet gehad en niets gemist ..... maar ieder zijn ding!

@misselijkheid: bij mij helpt af en toe een toastje te eten. Heb het idee dat het zetmeel de misselijkheid naar beneden drukt. Dus een pakje zit hier nu standaard in mijn tas :)

Iedereen veel plezier met de echo's! Ik durf nog niet eens af te tellen naar de mijne, duurt nog zo lang. Ben al wel aan het aftellen naar mijn vakantie :) Jippie, maandag as vertrekken we! zinin!

7. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roos en losje heel veel sterkte.

Yasmin gefeliciteerd. Wat gaat het snel he.

Ik heb de vorige keer geen cursus gedaan en heb niet het idee dat ik iets gemist heb. Misschien dat ik dit keer wel wil gaan zwemmen.

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Zo net terug van de intake, stelt ook niet veel voor, wel heel lief een hele tas meegekregen met folders, samples enzo!
    Ik vind ze wel heel lief, ze snapte dat ik het allemaal lang vind duren die echos :)

Nou volgende week woensdag zullen we zien hoe het met de kleine frummel gaat!! Kan niet wachten zeg!

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    cursus; nee hebben we bij de eerste 2 ook niet gedaan, ik vind het vaak een hoop blablabla, ik ben meer nuchter van ja het moet er nu eenmaal uit dus vooruit met die geit, puffen e.d. gaat allemaal vanzelf en anders leggen ze je het daar wel uit (als je het uberhaupt al prettig vind om te doen) je kan zoveel dingen vooraf anders plannen maar een bevalling en alles eraan laat zich niet echt sturen en/of plannen.

WEL zou ik graag iets van gym willen doen maar vaak zit daar dus die poeha bij op zich wil ik daar wel doorheen kijken maar dan zit ik met het feit dat het alleen in de avonden vaak wordt gegeven, ik heb juist alleen overdag tijd (als de kids op school zitten) savonds ben ik door mijn ME te moe en manlief heeft een heel wisselende planning, dus dat kan eigenlijk niet.... snap ik zoiezo niet, juist in de laatste weken (verlof e.d.) moet je toch gewoon lekker overdag wat kunnen doen!

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja het scheelt dan MOET je door en dat gaat dan magisch vaak ook nog :p maareh meis let je wel goed op jezelf, gewoon even op pauze drukken als het echt niet meer gaat, je lichaam gaat nu eerst dan pas je werk e.d.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ik ben trouwens best op dreef;

ik ben vanmorgen naar zwemles geweest met de kids, daarna papieren naar de accountant gebracht (een paar die nog ontbraken) daarna even ergens wezen eten met de kids (ik had ze vanmorgen wat lichts gegeven en mezelf ook) dus hier lekker even zitten bunkeren hihi

Daarna nog even een map met tabladen gehaald en enveloppen, net even papieren uitgerpint met wijzigingen voor de KVK nu nog even schrijven en dan kunnen ze weg.

Ik heb al een wasje en een droogje gedraaid , oja en EINDELIJK een telefoonhoesje gekocht *ook nog eens sportgoed bij de HEMA voor 3 euro hihi*

Dus nu even lekker niets heb ik wel verdiend, nouja nog even de enveloppen schrijven dan loop ik straks met de kids nog even een eindje om ze weg te brengen (hebben we weer een uitje)

Morgen word helemaal een drukke dag

WEER zwemles daarna huisarts voor mijn B12 prik, zoon zijn wrat (die groeit echt maar door ondanks alles) en daarna naar Breda (uurtje rijden ongeveer) voor intake zomer zwemcursus voor onze oudste) ik denk dat we dan bij oma gaan eten (die woont daar) en dan weer terug..

En ja ik moet ook nog pakken voor volgende week want op maandag gaan we een weekje naar Droomgaard in een chaletje, lekker simpel maar het is mooi in de buurt van waar we moeten zijn en hopelijk een beetje lekker weer zodat we lekker veel buiten zijn!

12. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik word al moe als ik het lees Tiger haha. Werken is er niks bij (nouja ik ben normaal heel druk, maar deze periode niet).

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ff snel een berichtje, hartje klopte en de termijn klopt ook :) Helemaal blij dus! :)

@roos en plurk, jakkes wat vervelend voor jullie, ik duim dat het nog meevalt!!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja ik dacht vanmorgen; even snel doen dan ben ik er lekker vanaf en hoef ik niets meer te doen, alles geregeld en word mijn man weer helemaal blij van me LOL

@Mamadeluxe; super meid!! ga je nog je echo showen , ik vind het zo leuk om mee te spieken!!

15. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Tiger; ja fijn dat het klaar is, lekker doen wat je kan :D

Gefeliciteerd Mamadeluxe! Ik ben ook benieuwd naar je echo!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Roos en plurk veel sterkte :(
    @cursus denk het niet vond vorige keer wel gezellig met de meiden maar om nou te zeggen wauw daar had ik wat aan tijdens de bevalling nope hihi.
    Yasmine gefeliciteerd!
    Mamadeluxe fijn zeg goede berichten!
    Tigermommy je bent er goed druk mee lekker hoor!
    Iedereen die de vergeten ben sorry!

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ik vind dat zo leuk he echo's blieken, ook op internet kijken enzo haha, EIGENLIJK zou ik juist afleiding moeten zoeken anders word ik lichtelijk gek (maar goed nog 2 nachtjes slapen) maar echo's kijken al is er alleen maar een zwarte vlek vind ik geweldig LOL

18. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamadeluxe: jeej goed bezig!!!! Fijn he!?

Even vraagje aan allen. Ik heb dit jaar geen aanvullende verzekering. Ik zit al uren op internet te zoeken... Kan iemand me vertellen wat me dat kost die ( vroege) echo's en zk bevalling? Ik natuurlijk voor 2014 nog aanvullend nemen... Toch?

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    volgens mij worden (vroege) echo;s gewoon in je basispakket vergoed hoor, zk bevalling is wel aardig aan de prijs (zonder indicatie dan) dus op zich is je pakket veranderen een slim idee, gewoon even bellen met je verzekering!

20. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verloskundige enzo gaat uit het basispakket. Dus daar heb je geen aanvullende verzekering voor nodig. Alleen als je in het ziekenhuis wilt bevallen zonder medische indicatie moet je een deel zelf betalen. En volgens mij moet je je kraampakket dan zelf betalen.

Deel Deze Pagina