februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Babyboo interesse om de lijst bij te houden dan :D?

Missmarw ik dacht gelijk aan een BBz toen ik je verhaal las....ik weet niet hoe het dam zit met de bm. Maar als je eitje bevrucht wordt is je bm zich al aan het voorbereiden ... En als het bevruchte eitje dan blijft steken in de eileiders blijft dat bmslijmvlies gewoon zoals het os denk ik.

Ik zou het zeker goed in de gaten houden.....wil je niet ongerust maken maar alleen omdat je bmslijmvlies opgebouwd was sluit dat ....volgens mij......geen BBz uit.

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ik vind het best dat twee mensen de lijst behouden, bij de nod topic deed ik samen met een meisje (inmiddels facebook vriendin en heeft een babietje).

3. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,

Ik weet t ook niet, moet di weer trg voor een echo en bloedprikken, en als ze dan niks zien nog een keer terug. en dan zullen we wel aktie willen ondernemen als er dan nog niets zit,. ze zei dat ze het uit willen sluiten maar dat het ook nog goed kan zitten.. Ik heb echt geen id , wel zorgen!!!

4. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16

Goed id !! Dan wil ik er ook wel op, althans miss even afwachten tot ik groen licht krijg, en alles wel goed zit.. Evengeduld nog denk ik?..

Is geduld ergens te koop?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het kan ook gewoon alle kanten op meis,....ze houden je iig goed in de gaten nu....

Je bent ook nog kort zwanger om iets te kunnen zien in de bm of eileieder..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou erg graag de lijst bijhouden maar ik zit altijd op de ipad en dan is dat echt niet te doen gewoon....

Dus wie wilt mag m van mij bijhouden ;)
    En welke lijst ... Die van babyboo?

7. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ja dat zei ze ook dat dat ook nog kon, maar hcg wel 1476" dus dat ziet er (volgens mij) wel goed uit..

Pff stomme zorgen.. Mg ik aub weer mn nuchtere zelf worden??

(Dankjewel voor reageren trouwens !! ) :)

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    hey babyboo, ik heb collega's waarvan 1 zwanger is van 7 maanden en de ander is 3 maanden. De collega van 7 maanden zwanger huilde van geluk dat ik zwanger ben, ze had zo'n moeite om mij te vertellen toen ze pas zwanger was maar ik ben een lief en blij en positief persoon. We zijn allemaal buitenlanders en zijn niet gewend om in een vrede sfeer te werken waar alles relax gaat ook al is er crisis. Steunen en helpen komt je goed de dag door.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niks te danken;)

Ik weet ook niet hoe het zit met hcg een BBz .... Maar voor nu ziet het er goed uit. En weet je....ik denk dat als die pijn van een BBz was ze dat op de echo hadden gezien;) want die pijn bij een BBz krijg je omdat er vloeistof in je buik lekt...die had jij niet dus is dat ook niet van de BBz.

Bedacht ik me net allemaal;)

10. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16

Hahahaha dankjewel!, jij ben echt slim :D

Ja.. Tis afwachten he, zoals met alles rondom het zwanger zijn :) vind t nu al één van de lastigste dingen die ik ooit heb gedaan... Omdat je er zo weinig mee kan en er geen invloed op hebt... Echt waar!! Respect voor alle mama's !!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar het wordt straks anders als je eenmaal een mooie echo hebt gehad en je kindje gaat voelen. En weet je ... Als ze geboren zijn dan beginnen de echte zorgen pas.....:) loslaten in de grote wijde wereld ... Dat is pas eng:)

Maar als je op de symptomen googelt van BBz lees je dat ook wat ik zeg. Als je echt de pijn van een BBz hebt ga je niet zo lang doorlopen als jou;)

12. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Jeetje wat spannend zeg voor je en wat naar die klachten! Het maakt je idd erg onzeker.

Ivm met mijn miskraam in maart ben ik nu bij elk toilet bezoek ook aan het controleren of er geen bloed oid op het papiertje zit, heel vervelend. Ook bij pijn onzekerheid, maar ook wanneer ik even niets voel.

Ik ga morgen tussen mijn werk door met de vk bellen, ben benieuwd wanneer ik langs kan komen. Het gaat dan mijn allereerste echo worden. Ik hoop dat mini blijft, ik voel mij wel elke dag iets zekerder erover, maar durf het ook nog niet helemaal toe te laten.

Ik ben benieuwd welk lijstje het gaat worden, erg leuk om te zien dat er al zoveel februari 2014 mama's zijn

13. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!!!!!!

Ik doe mee!!! Wij weten sinds donderdag dat we een beebje krijgen! Eerst kv 2x5 toen cb 1-2 weken en vanmorgen nog een duidelijke kv test!!!! Spannend allemaal zeg!!!

Ik hoop inderdaad dat m'n omgeving niet doorheeft dat ik geen wijntjes meer drink!! Hebben jullie al dergelijke confrontaties gehad???

14. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Dankjewel, ik snap het helemaal hier t zelfde, benbenieuw wanneer je terecht kan,

15. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Gefeliciteerd!!!! En ik ben altijd bob dus heb een goed excuus ;):D misss is dat een id !

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde meis. We kunnen allen afwachten helaas. En hopen op een goede afloop deze x. En ook ik test tot ik een knaller heb:D hopelijk een dezer dagen. Kom goed meis.

17. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Gefeli nieuwe dames. Ben niet zo heeeel actief maar zal af en toe reageren. Haha. Maar lees veel mee. Op lijst staat yar3626 kan iemand dat veranderen naar yara3626 hihi
    Hier nog geen klachten alleen af en toe wat zeurende buik
    Maar bij dochter kwam t ook pas later ben benieuwd

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Die buikpijn kan van alles betekenen he SunFlower85! Ik heb met de vorige zwangerschap van onze dochter echt pijnlijke krampen en buikpijn gehad, zelfs veel bloed verloren. En we hebben nu toch echt een kerngezonde dochter rond lopen. komt vast goed!

@Missmaryw, wat klote zeg! Maar ik vind je verhaal in prinicipe nog best positief klinken! Want je baarmoeder heeft wel zelf iets in werking gezet en het is nu toch nog zo ini minie dat er daarom misschien ook nog niks te zien is. In feite kan het alle kanten op, maar ik zou aan jou verhaal niet direct zeggen dat het al voorbij is. Heel veel sterkte meid. Is altijd klote in het begin. En zelfs daarna heb je soms nog twijfels. Maar net als wat Lov23 zegt, buitenbaarmoeder zou ook nog kunnen. Alleen volgens mij heb je dan ook echt onderin heel veel pijn toch of niet?

@Yuna28, hihi hier test ik ook nog door tot ik een vette knaller heb. Voelt toch goed!

@Mompelientje, Heerlijk lijkt me dat! En met al die gezelligheid en positiviteit kom je de tijd wel door!

@Marliesba, hier wel al confrontatie op dat gebied gehad. Van het weekend naar de camping geweest en me schoonmoeder zette opeens een bomvol glas wijn neer. Was dan wel gemixt maar toch. heb het maar stiekem onder de tafel leeggegoten toen ze even de carvan in liep hihi.

En die lijst hou ik met alle plezier bij! Zeg maar wat jullie willen en dan komt het goed :)

Vandaag voelt voor mij echt als D-Day omdat vorige maand deze dag veel bloed begon te verliezen en waarop het dus fout ging. Oke tuurlijk kan het daarna ook nog fout gaan maar ik zal toch blij zijn als ik een week verder ben!

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Even snel een berichtje voor ik ga werken.
    Wat is er weer gezellig gekletst zal straks proberen om op iedereen te reageren.
    Voor iedereen die gaat of is werken werk ze en voor de andere fijne dag.

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    #360 Babyboo92, 10 jun 2013
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
    Mommies in waiting

4 Februari
    Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje
    Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje
    5 Februari
    Noenie - 24 jaar - 1e kindje
    6 Februari
    Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje
    7 Februari
    Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje
    9 februari
    mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje
    Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje
    10 Februari
    Kim - 30 Jaar - 1e kindje
    Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV
    11 Februari
    Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje
    12 Februari
    MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje
    Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s)
    13 Februari
    Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje
    Love23 - 29 Jaar - 3e kindje
    14 Februari
    Yara3626 - 29 Jaar - 2e kindje
    Brigit - 36 Jaar - 2e kindje
    Jennifer - 35 Jaar - 1e kindje
    Sammy - 24 Jaar - 1e kindje
    16 Februari
    Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje
    17 Februari
    Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje

AFSPRAKEN

12/6: Afspraak gyn eerste echo (Love23)
    17/6: Eerste echo (Sunflower85)
    18/6: Eerste echo (bijnamama1988)
    20/6: Eerste echo (Mamasince2010)
    26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje)
    27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011)
    28/6: Afspraak VK (MamaBlueyez)

Deel Deze Pagina