februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hihi, hormonen?
    Nee, geintje, ik zou ook boos zijn, maar gelukkig is ie weer thuis!

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik zou ook boos zijn! Gelukkig is hij weer thuis!

Welterusten allemaal! Ik ga mijn bedje ook eens opzoeken...

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Nou ben weer eens wakker zit al vanaf 4 uur beneden pfff echt irritant als je wel moe bent... maar goed lang leve google op zoek naar babykamerideeen... haha

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Gisteren was zo leuk, mijn man zei deze zwangerschap: deze keer verzin ik de naam, hij was steeds grapjes aan het maken erover en kwam voor se gein steeds met lelijke namen maar toen zaten we gisteren te kletsen en zegt ie ineens ja die en die naam en ik krijg tranen in mijn ogen want dat was preciea dezelfde naam als ik in mijn hoofd had terwijl ik dat nog niet had gezegd, omdat het een mix is van mijn vader en moeders naam, officieel is het een unisexnaam dus denk dat dat hem word!!!

Ik houd hem nog heel even voor me, heb hem al gecheckt en hij kwam in 2012 5 keer voor dus gelukkig vrij niet voorkomend maarja dat was bij onze zoon toen ook en ineena had iedereen die naam grrrr terwijl het mijn opa, s naam gemixed is...

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamadonavan heel veel sterkte! .

Bijnamama dapper dat jullie deze keuze hebben gemaakt ondanks dat het niet leuk is.veel sterkte.

Hier vanaf gisteren avond geen klachten meer....Gelukkig morgen echo...

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    lees veel minder leuke berichten, niet leuk !

ik weet nooit niet goed hoe te reageren op zulke dingen.
    ik ben altijd bang net de verkeerde dingen te zeggen.

Daarom wil ik even zeggen: Dames, ik lees en leef met jullie mee hoor.

Nou, ben zelf aan het aftellen tot half 11 (echo) pfff . . . .
    ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, er gaat van alles door m'n hoofd. Ben deze zwangerschap niet helemaal begonnen hoe het moest, of tenminste hoe ik het zou willen.

was een 2-3 weken ervoor gestopt met het innemen van davitamon mamma omdat ik allerlei hartkloppingen kreeg, daarna kreeg ik de griep waardoor ik 5 dagen bijna niets gegeten heb. (dit zou dan gelijktijdig met de innesteling geweest zijn) ik was zo slap dat ik op een gegeven moment dacht dat ik aan het uitdrogen was (gelukkig niet). En omdat ik de griep had heb ik mijn afspraak voor een kijkoperatie in m'n baarmoeder afgezegd dat is tevens ook de dag waarop ik erachter kwam dat ik zwanger was. En de reden waarom ik een zw test deed was omdat ik tegen m'n dochtertje van 5 jaar zei dat ik een beetje last had van m'n buik en toen zei ze tegen mij; Mama misschien zit er wel een baby'tje in !

Oja, en ik heb ook nog met m'n suffe kop een stukje gerookte zalm uit de verpakking op! weet niet of het scheelt of deze meteen uit de supermarkt uit de verpakking op heb en dat deze daarom niet lang in de koelkast gelegen heeft?

wordt zo'n beetje gek van mezelf ! wil eigenlijk even niet nadenken maar weet niet waar de uit-knop zit!

7. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Bijnamama, wat een moeilijke keuze lijkt mij dat, fijn dat jullie nu goed met elkaar kunnen communiceren. Sterkte!

Wat leuk Tigermommy dat jullie al een naam hebben! Voordat ik zwanger werd waren wij het al een tijdje eens ovet een meisjes naam, een jongens naam weten we nog niet. Hij wil het liefste dat de naam van zijn overleden vader erin voorkomt maarja mijn partner heet zelf ook zo. En mijn neefjes dragen deze naam ook als 3e naam. Ik wil dit liever niet, maar het is wel een mooi gebaar. Gaat nog wel discussie puntje worden hihi. Of idd een mix van mijn vader en die van hem.

8. kimmarijn

Bemy lees net je verhaal, wat een onzekerheid! Ga je nu niet schuldig voelen over dat stukje zalm, kan echt geen kwaad! Je hebt tenslotte niet de hele verpakking leeg gegeten toch! En toch bijzonder deze zwangerschap, zo onverwacht :) en wat leuk dat je dochter het wist.

Probeer wat afleiding te zoeken en spanning voor de echo is normaal. Als je je mini eenmaal gezien hebt gaat het meteen een stuk beter met je denk ik!

Maak je niet gek! Komt goed! Veel plezier met de echo straks

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja deze stond bij de vorige ook al op de lijst alleen toen won de naam van mijn dochter gewoon omdat ons gevoel dat aangaf (daar gaan wij heel erg vanuit zeg maar) het enige nadeel (vind ik) is dat het allebei eindigt op ey (ie uitspraak) ik weet wel toen ik vorige keer tegen mijn vader vertelde dat die naam het bijna geworden was dat ie moest huilen, ik ga mijn papa ook een keer meenemen naar de echo vroeger zou ik dat met mijn moeder gedaan hebben maar misschien vind hij het ook wel heel erg leuk en bijzonder.. (het is een fries dus nuchter hahaha)

10. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Sterkte mamavandonovan.
    Ik heb even niet gereageerd, sorry hiervoor. Ik ben al een paar dagen ongelofelijk misselijk! Ik lees wel steeds even bij.
    Iedereen die vandaag voor een echo gaan, suc6! Geniet er van!!

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Lov23, inmiddels zit ik bij een andere maar ik had toen ook CZ. Als je dan een aanvullende verzekering neemt ben je bij cz echt goed verzekerd voor alles vind ik. Toen kwam het mooi uit dat ik het in Juni opgaf dus vanaf dat moment ging ik meer verzekering betalen, maar ik was in december uitgerekend dus kon ik eind december mijn verzekering weer normaal zetten zeg maar. Nu we zijn uitgerekend in februari weet ik niet of het heel veel goedkoper is.

Gewoon even voor diegene die zonder reden in het ziekenhuis willen bevallen hoeveel het normaal gesproken kost en hoeveel meer het kost als je je verzekerd. Je kan normaal niet bij alle verzekeringen zomaar tussendoor iets veranderen, maar een zwangerschap is daarbij een uitzondering en kan daarvoor dus altijd worden aangepast.

@MamavanDonovan, oh meid wat erg! hopelijk valt het mee en is er wat tegen te doen. Ontzettend veel sterkte toegewenst!

@Bijnamama1988, jeetje wat heftig zeg. een zware beslissing maar misschien wel beter. Mag ik dan heel brutaal vragen of de zwangerschap gepland was? heel veel sterkte maar wel heel goed en belangrijk dat jullie goed met elkaar kunnen praten!

@Bibi25, ik zet je op roze!

@tigermommy, leuk! Ben heel benieuwd naar de naam! kan hier ook niet wachten op te beginnen met namen verzinnen.

@Bemy, ik snap dat je je dan toch zorgen maakt maar als je 1 keer zo'n stukje eet zal het echt niet direct een drama zijn dus probeer er vooral toch rustig onder te blijven. Straks lekker de echo en daarna gaan genieten!

12. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Succes iedereen met de echo's! Ik hoop op goede verhalen en kloppende hartjes!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Bemy ik herken het. Hier zo kotsmisselijk dat alles er steeds werr uitkomt. Vraag me af of dat wel goed is voor de baby. Pff ik heb om 12 uur de echo! Ben ook helemaal zenuwachtig. Bang dat er geen hartje meer klopt .. Spannend he!!! Ik duim voor je!!

14. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Sammy; Ik zou wel even bij de HA/gyn navragen of het geen kwaad kan. Misschien hebben ze iets tegen het overgeven en opletten dat je niet uitdroogt.

Je zou zeggen dat je met al die kwaaltjes op en top zwanger bent (maar ik begrijp je zorgen hoor, komt vast goed).

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

nou je bent anders zwanger genoeg :p jemig jij bent echt flink ziek ervan, bel eens met je VK erover hoe jij ziek bent is niet normaal hoor!

16. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ tigermommy, dat zal je vader vast leuk vinden, ik ken ook zo'n stugge, stoere vent (mijn vader) maar meestal hebben ze toch een heel klein hartje zeggen wij altijd.

@Sammy, ik duim ook voor jou :)

@babybooz en kimmarijn het was idd. een klein stukje. toen ik het opat begon ik twijfelen. in eerste instantie dacht ik het is toch gerookt. maarja nu weet ik beter.

oja, ik las gister op een tube mayonaise dat hier ook rauw eigeel inzat, het kan toch niet zo zijn dat wij zwangere vrouwen nu ook al de mayonaise moeten laten staan ? dan blijft er alleen nog maar de chocolade over. hihihi ?

17. kimmarijn

Veel plezier met de echo dames vandaag!

Ik kwam deze site tegen, heeft iemand hier ervaring mee?
    Op zich lijkt mij dit een leuke manier van sporten, wel aan de dure kant voor 1x pmnd...
    http://www.mominbalance.nl/workouts/

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja zoiets lijkt me wel leuk, maar niet in de buurt helaas..

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaa ik zat daar ook al te kijken. Best leuk!! Ik vind het ook best prijzig voor 1x in de week.

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dank jullie meiden!!

Ik heb nog geen vk. Geen idee wanneer ik me daar moet aanmelden..

Deel Deze Pagina