Pfff.. hier echt enorm moe, en enorme hoofdpijn vanaf gisteravond.. Moet zo werken maar zit te twijfelen of dat wel zo'n goed idee is.. Ik ben ook heel benieuwd naar de naam tigermommy
Ik ook, mooi als namen zo ontstaan! Ik ben niet zo van het vernoemen, maar het kans soms erg mooi zijn. Sowieso benieuwd naar de namen, wij zijn er denk ik al redelijk uit, maar ik ga ze niet op een openbaar forum posten haha.
Wij komen er niet aan uit, nog niet! Meisjesnamen wel, jongensnamen vinden we lastig! Ik zou m dan graag naar mijn opa noemen maar dat is zon aparte naam dat mijn man et allemaal nog niet weet! 😊
Meiden met een echo vandaag. Heeeeeel veel succes en plezier. Hoop op allemaal goede berichten vandaag. Wat namen betreft hebben wij nog geen flauw idee. Dat gaat nog wat worden aangezien we erg verschillende smaak hebben
Pfffff namen vinden we hier ook zo moeilijk..... Jeetje eerst had ik altijd diarree....niet fijn maar ja je kon tenminste, en nu is de ellende begonnen van slecht naar de wc kunnen. Bleh... Gister ook totaal geen zin om iets te eten .... Maar iets naar binnen gedouwd...
Hier hebben we het ook nog niet echt over namen gehad... Meisjesnamen vinden we wel makkelijk dus daar maak ik me geen zorgen over, maar jongensnamen is hier ook echt een probleem... Konden we het de vorige zwangerschap al niet over eens worden... Maar ml denkt dat het nu een jongetje word, mijn gevoel zegt een meisje... We zullen zien wie er gelijk heeft
Wij zijn nog niet bezig met namen... Vorige keer kwamen we er in een keer uit. Hoop dat het nu weer zo gaat, want echt makkelijk vind ik het niet. Ik had al moeite met een naam verzinnen voor de poes
Wij schrijven zo nu en dan wat namen op. Maar moet zeggen dat we tot nu toe meer meisjesnamen dan jongensnamen op papier hebben Ik maak me er ook nog niet zo druk om want wij willen waarschijnlijk weten wat het word. Kunnen we dan wat gerichter zoeken Hier maar even een dagje thuis van het werk, even opladen.. Morgen de eerste echo, zo spannend! Hopelijk zien we dsn een kloppend hartje, kan niet wachten! Dames met een echo vandaag, succes en veel plezier!!