Zit in de wachtkamer!!! Denk ook dat ik betrapt ben. Net voordat ik naar binnen ga toeterde er een auto. Heb geen idee wie maar zou het niet leuk vinden als iemand anders het eerder zou weten dan m'n moeder. Er zou een hele kleine kans zijn dat het toeteren niet voor mij was maar wil het eigenlijk ook niet afwachten. Hopelijk zo een mooie echo
Gister trouwens heerlijk met een vriendin/collega sushi wezen eten. Geen rauwe zalm genomen hoor. Daarna naar mijn ouders om mijn zoontje op te halen en mijn vader heeft suiker dus met zijn apparaatje even suiker gemeten. Was 6.3....wel iets om in de gaten te houden. Ik zal ook dit keer wel weer zo'n lunchtest in het ziekenhuis krijgen.
Succes Bemy! Ga je het na de echo aan je moeder vertellen? Wendy wat neem je dan als je sushi eet? Ik ga echt niet naar een sushi restaurant, één grote kwelling omdat alles wat ik eet altijd rauw of medium gebakken is haha. En spannend straks!
Goeiemorgen allemaal Hier ook erg misselijk, gister kennismakingsgesprek gehad met wcpot Iemand vroeg zich af hoe we het doen met een kindje en misselijk/ziek zijn tijdens zwangerschap. Ppf ik vraag mij af hoe jullie het doen met werken en zwanger zijn ik kan nu echt niet werken. Dl vermaakt zich wel, en helaas vaak tv aan, maar ja dat komt wel weer goed. Nu ik toch 24/7 thuis ben en niet tegen lucht kan van volle luiers van mijn dochter, begonnen met zindelijkheidstraining. Wow gaat echt goed!! Ze heeft alleen luier aan met slapen en verder loopt ze in haar blote kont. Vrijdag begonnen en nog maar 3 ongelukjes. ben zo trots op haar. Maar nu denk ik wel volgens mij had ik al veel eerder kunnen proberen, het gaat nu al zo goed. Maar ja dat is allemaal achteraf. Zo leuk om te zien hoe trots ze zelf is!!! Mamavandonavan: heftig nieuws zeg! Hopelijk is het goedaardig en is het te opereren! Ik hou helemaal niet van schelden maar als ze daarover schelden is helemaal erg. Wij wonen bij den haag in de buurt en daar lijkt het wel alsof het erbij hoort. Vreselijk gewoon. We willen hier ook echt weg, hihi niet alleen daarom. Namen: jongensnamen weten we al, meisjesnaam gaat nog heeeel leuk worden bij mijn dochter wisten we het echt 4 weken voor de bevalling pas. Hopelijk dit keer iets eerder. Dames met echo veel plezier! Ik ga mijn bed weer in, blegh
Gister heb ik bijvoorbeeld sushi met avocado, komkommer, vegetarische crunchy sushi (deze was super), zo'n zoete omelet sushi, beef, groenten in tempura, krokante kip enz. Er is genoeg, maar uiteraard blijft die rauwe zalm het lekkerst. Maar om nu 9 maanden geen sushi te eten . Dan wordt ik gek wahahah. Dan maar zo.
Ooooo weer sushi!!! Denk dat ik mijn man eens lief ga aankijken, vond ik vorige zwangerschap ook zo lekker. Hopelijk nu weer. Dat hielp bij mij ook goed tegen misselijkheid trouwens. Wat ook erg lekker is is tofuzakje!!
Haha dat klinkt lekker, maar ik ga alleen maar denken 'ik wil dit en dit en dit'. 9 maanden geen sushi is minder erg dan toekijken hoe anderen sushi eten hahaha. Maar over 7,5 maand (gaat stiekem toch wel snel) ga ik een grote portie sushi bestellen En op mijn kraambed krijg ik biefstuk, die is al geregeld!
Ik ga hier eens wat doen. Zoonlief in bad doen, wasjes draaien, even dweilen en ik had de kleine man beloofd appelcakejes te bakken...
Ik vroeg dat haha.. Nouuu werken en zwanger zijn gaat hier ook niet zo geweldig hoor hahaha. Als ik zo doorga moet ik me wel ziek melden want ik trek het niet meer. Knap zeg! En dat is straks ook wel lekker als je een baby heb dat je dochter op de wc kan
@sammy: ik was bij mijn dochter ook super super misselijk en alleen maar overgeven. het kan geen kwaad voor de baby hoor! echt niet. je moet gewoon wel opletten dat je genoeg vocht binnen krijgt. Je kan ook de huisarts vragen naar zetpillen emesafene. wie weet helpen die. en kijk eens op deze site: Steunpunt Hyperemesis Gravidarum (HG) - Extreme Zwangerschapsmisselijkheid of Zwanger en misselijk en probeer na het overgeven toch iedere keer weer wat te eten! ondanks dat je er geen zin in hebt. als je maag leeg is, word het alleen maar erger. en ik had me allang ziek gemeld hoor! helemaal niet raar. veel succes met je echo straks! spannend he! ik mag morgen weer maar ben nu al zo zenuwachtig.
@losje, jemig wat rot zeg, nog duimen op goed nieuws, sterkte!! @mamadonovan, zo dat is behoorlijk schrikken!!! Hopen op goed nieuws,. En sterkte, echt een rot situatie en rot ziekte!! @bijnamama, jeetje dat is ook wel even heftig, fijn dat je zulle goede afspraken kan maken en zo met elkaar kan praten!! @dames met de mooie echo's .. Schitterend !!! Fijn om te zien,! Dames die nog echo hebben, spannend! En veel plezier ik ben morgen ochtend aan de beurt
Hier ook zwanger/misselijk, werken en een kindje. Mijn zoontje wordt zaterdag 4 dus is wel al wat ouder. Ben alleen niet zo van ziekmelden. Maar nu heb ik uiteraard wel de verantwoordelijkheid voor een kleintje in mijn buik en dat mag ik niet vergeten.