Jazeker hoe eerder hoe beter Hier gaan de klachten ook op en af....nu begin ik langzaam slecht te slapen...ook lekker
Wat een mooie foto's Sammy! Tweelingen zijn altijd onder begeleiding van een gyn, omdat er iets sneller complicaties zijn (wordt ook vaak eerder geboren, al hoeft dat niet perse). Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren! 28 februari alweer? Dan zal dat wel één van de laatste zijn die zich aanmeldt (al kunnen er altijd nog mensen bij komen natuurlijk)
Hallo dames, Net even snel tussendoor een echo gehad... Kwam uit op 7 weken ipv 7+3, maar kan met de officiele termijn nog veranderen... In elk geval het hartje zien kloppen!!!!! super blij!!!
Wow sammy en bemy mooi nieuws! Gefeliciteerd! Marriele1986: welkom! En gefeliciteerd! Hier nog steeds!!! Ziek... Ik ben het echt zat!!!!
Bemy en sammie gefeliciteerd wat een mooi nieuws!! Tess jij ook een mooi knipperlichtje super! @ hier kwam mijn papa een heerlijke zelf gevangen zelf gerookte nog lauwe paling brengen mmmhhhhh die is dus op. Heel lief voor zijn kleinkind!