yara. Ik doe ook iets meer lezen dan typen hahha vooral als ik veel moet gaan werken. Babyboo. De chef lijstinvuller. Is een hele taak meid Kunnen we idd zo als babyboo op elkaar reageren en niet elke keer met een lap tekst van de ander erbij. Dat lees zo irritant. Of ben ik de enige daarin. Je leest alles 2 keer zeg maar. Is ook makkelijker voor als je op een telefoon mee leest en schrijft. Ik ga nu hard aan het werk en zorgen dat ik mijn mond dicht hou.. Fijne dag!!
Goedemorgen dames! Leuk dat je het bijhoud babyboo! Ik vind het allemaal nog zo spannend! Ik ga straks de VK bellen voor een afspraak over een aantal weken. Ik had vernomen dat ze dat hier prettig vinden omdat ze anders met de planning in de knoei komen. Ik heb verder nog geen verscheinselen, iets meer honger en beetje opgezwollen borsten. A.s. weekend gaan we met de hele famillie camperen dus dat wordt een groot toneelspel als het om de wijtnjes gaat, normaal ben ik altijd in voor een drankje" Nou ik ga ook aan het werk, heb mn ipad onderweg dus zal ondertussen wat lezen en eventueel reageren!
Misschien is het leuk als we er ook in zetten waar we willen bevallen en of we kunstvoeding of borstvoeding willen geven? Ik heb het bij mezelf al ingevuld. Als je het nou leuk vind, post dan even de extra gegevens!
Babyboo thx!! Het voelt ook evht als mijn baarmoeder die aan t oprekken is ofzo! Maar doet wel lijn af en toe en in mn liezen.. Nog 1 week voor de verlossende echo!! Nou ik heb zojuist weer alles aan de wc gegeven .. Blegh en zo uitje naar de efteling
@Marliesba, ik zal je erop zetten! @SunFlower85, en de pijn die je omschrijft ook in je liezen is alleen maar goed! en je hebt je kwaaltjes dus top :-D
Mommies in waiting 4 Februari Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje 6 Februari Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje 9 februari mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje 10 Februari Kim - 30 Jaar - 1e kindje Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje Marliesba - 27 Jaar -1e kindje 12 Februari MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s) 13 Februari Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje Love23 - 29 Jaar - 3e kindje 14 Februari Yara3626 - 29 Jaar - 2e kindje Brigit - 36 Jaar - 2e kindje Jennifer - 35 Jaar - 1e kindje Sammy - 24 Jaar - 1e kindje 16 Februari Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje 17 Februari Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje AFSPRAKEN 12/6: Afspraak gyn eerste echo (Love23) 17/6: Eerste echo (Sunflower85) 18/6: Eerste echo (bijnamama1988) 20/6: Eerste echo (Mamasince2010) 26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje) 27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011) 28/6: Afspraak VK (MamaBlueyez)
Goedemorgen!Bah echt een slechte nacht achter de rug, erg veel wakker geweest pfff. Ook mijn maag een beetje draaierig, gelukkig (nog) niet hoeven overgeven. Net onder de douche dacht ik heel even, "waarom wilde ik dit ook al weer" Nu hele dag aan het werk, kijken of dat lukt met m'n energie. En tussendoor proberen de vk te bellen voor een 1e afspraak.
Is Niet leuk Kimmarijn! Ik merk alleen sochtends als ik wakker ben dat ik super moe ben! Moet mezelf echt dwingen om uit bed te gaan! En voel ook wel steken in mn banden waar ik in het begin erg van schrok. Gebruikt iemand van jullie ook zwanger zijn van de etos?
Hey meiden...... Welkom nieuwe mama's Babyboo super dat je de lijst gaat bijhouden... Ik ga bv geven en bevallen in het zk Is bij jullie al doorgedrongen dat jullie zwanger zijn meiden?
Balen Kimmarijn dat je het nu zo voelt. Wel positief in de zin van dat er wel degelijk iets aanwezig is! Geeft je toch wat meer zekerheid? @Marliesba, ik gebruik Compleet mama plus Omega 3 plus visolie. Die zijn in alle drogisten wel aanwezig en daar zit echt alles in. @Lov23, ik vind het alleen maar super leuk om dat bij te houden! ik zal je gegevens toevoegen Hier begint het nu wel langzaam door te dringen. Begin me ook wel steeds meer zwanger te voelen en net een cb test gehaald. Gelijk gedaan met de 3e urine vandaag zeg maar en toch gaf ie gewoon lekker zwanger 2-3 aan hihi. Dus klopt ook want ik mijn berekening dacht ik ook aan 5 weken. Dus toppie!!
Dames! Hier 24 juni eerste echo! en 27 juni intake bij vk! Super lieve vrouw en het besef begint nu aardig door te dringen! Kan niet wachten om het begin van kleine knoet te zien! Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding weet ik nog niet, heb 4 jaar geleden een vergroting gehad dus weet niet hoe dat werkt!
Dit is onze eerste, dus geen idee of ik borstvoeding ga geven of niet! heb nogal gevoelige tepels dua twijfel, wil dnk ik wel in het ziekenhuis bevallen, klinkt veilig!
Wat kletsen jullie lekker veel meiden. Ik wil wel bv geven maar dat kan alleen als ik de laatste drie maanden van de zwangerschap zonder m'n medicijnen kan. Anders kan ik het niet doen. Zou ik wel heel jammer vinden. Ik moet in het ziekenhuis bevalln dus dat is vrij makkelijk. Zou het anders ook doen denk ik. Voelt veiliger. Ga straks een cb halen. Kijken of hij nu 2-3 aangeeft.
Mommies in waiting 4 Februari Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje 6 Februari Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje 9 februari mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje 10 Februari Kim - 30 Jaar - 1e kindje Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje Marliesba - 27 Jaar -1e kindje - ziekenhuis - BV? 12 Februari MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s) 13 Februari Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV 14 Februari Yara3626 - 29 Jaar - 2e kindje Brigit - 36 Jaar - 2e kindje Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV? Sammy - 24 Jaar - 1e kindje 16 Februari Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje 17 Februari Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje AFSPRAKEN 12/6: Afspraak gyn eerste echo (Love23) 17/6: Eerste echo (Sunflower85) 18/6: Eerste echo (bijnamama1988) 20/6: Eerste echo (Mamasince2010) 24/6: Eerste echo (Marliesba) 26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje) 27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011), Intake VK (Marliesba) 28/6: Afspraak VK (MamaBlueyez)
@Sunflower85, ik begon bij onze eerste ook met bv maar dat liep uit op een ramp en ging allemaal fout. heb ook hele gevoelige tepels. Een echte aanrader is tepelhoedjes. maar dan gelijk vanaf het begin. Daar had ik veel profijt van alleen was het bij mij al te laat. en laat je echt goed begeleiden, dat scheelt zoveel! @Jennifer2106, Ben benieuwd naar je CB test, voelt zo goed als er zwanger staat haha. Wat voor medicijnen gebruik je dan als ik vragen mag?
@babyboo. Ik slik nu alleen nog een hele lage dosering morfine waar ik dus wel zwanger mee mag worden. Heb het afgebouwd. Daarnaast ben ik met alle andere medicijnen ook gestopt wat er wel voor zorgt dat ik meer last heb maar alles voor een gezonde baby. De lijst ziet er mooi uit meis. @birgit. Mooie test. Daar word je blij van.