februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Mamavandonovan, wat naar.... Sterkte.
    Plurk jij ook...

Sammy en anderen proficiat!

Zo veel als ik vandaag moest spugen, echt niet normaal. Wanneer was de piek ook al weer? Die moet nog komen.... Bleh

2. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Mamavandonovan, heel veel sterkte.

3. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog niet alles terug gelezen
    maar mamavandonavan heel erg veel sterkte voor jullie en de familie.
    Hele dikke knuffel:(

4. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Mamavandonovan heel veel sterkte voor de komende tijd. Wat een rotsituatie en verschrikkelijke ziekte is het!
    Hopelijk mag er toch nog wat positiefs nieuws voor jullie komen

5. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

7 mei 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal. Ja idd erg raar dat ze hem naar huis sturen met een burnout. Ik vertrouwde het al niet.
    Maar met dit soort gevallen is het zo raar dat het leven gewoon verder gaat. Ben nu 8 weken zwanger en heb het hele gevoel niet meer. In mijn vorige zwangerschap is mijn vader opgenomen met een ernstige hartprobleem en gelukkig is hij goed en gezond weer thuis en nu dit. Pffff. Dit is mijn laatste zwangerschap en het engige wat ik wil is genieten. Is niet egoïstisch bedoeld. Maar dat wilde ik zo graag omdat ik het bij de vorige keer ook niet heb gekund. Sorry meiden dat ik jullie hiermee lastig val. Ik wilde het graag kwijt. Maar toch voel ik me weer schuldig tegenover jullie. Jullie moeten allemaal genieten van jullie zwangerschap zo zie je maar geniet van je leven. En die gene met slechte berinchten heel erg veel sterkte. Ik denk aan jullie.

6. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,

Dat is echt verschrikkelijk nieuws!! Sterkte!!

7. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ben je gek joh, natuurlijk kun je dit hier delen!! Juist dit soort dingen moet je delen dat helpt.
    Logisch dat je graag een ontspannen zwangerschap zou willen en je denkt helemaal niet egoïstisch. Hopelijk kun je naast dit zware nieuws toch genieten van het wonder dat je bij je draagt en helpt dat jullie er ook deels doorheen.
    Maar voel je niet bezwaard en lucht je hart wanneer je dit wilt.
    Naast de mooie dingen moet je dit zeker kunnen delen!!
    Sterkte!!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Mamavan donavan
    Voel je toch niet schuldig!!! Zulke dingen kun je niet in je eentje aan en zeker niet met alles wat er nu in je lichaam gebeurt....
    Gooi het eruit..... is geen probleem
    En ik snap datbje wilt genieten ook al is dat nu moeilijk
    Maar wie weet..... je weet toch nooit wat er op je pad komt

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavsndonavan,

We hebben allemaal moeilijke dingen tegelijkertijd met onze zwangerschap. Het delen hier maakt net dat we weer aan de leuke dingen herinnerd worden. Dus voel je absoluut niet schuldig, daarvoor is het forum. We zullen de komende maanden nog menig lach en traan met elkaar delen!

10. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps miffy, heb helaas nooit de tasverdeler van mvm gekregen, wel jammer want hij leek me echt handig!

11. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    MamavanDonovan voel je niet schuldig, wat de rest ook zegt. Het leven is helaas niet alleen maar leuk en dit doet je naast dat je geniet ook met beide benen op de grond staan.

Ik snap dat je wilt genieten en dat dat nu lastiger is. Helemaal niet egoïstisch, je bent nou eenmaal maar een paar maanden van je leven zwanger :)

--

Ik ben alweer wakker. Spanning voor de echo haha. Ik hoop dat ik straks nog even slaap, want dan duurt de ochtend wat korter :p

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Haha yogi toch jij al net zo erg als mij Maar ik heb nog geen kloppend hartje gezien :(

Ik ben vandaag wat later ben net wakker ppfff heb al gejankt en al, hormonen genoeg in elk geval haha mijn oom ligt in het ziekenhuis en kreeg net een update op zich wel positief hoor Maar zal veel tijd gaan kosten voordat ie de oude is, heeft een hartaanval gehad .

Soms vind ik het nog wat lastig met dat soort dingen om te gaan of ik maak afstand of ik trek het me teveel aan en moet (zeker nu) veel aan mn eigen mama denken.

Zo naar zwemles en daarna gezellig keuvelen gisteren warem sie meiden op whatsapp bezig toen lag ik al te pitten echt hilarisch zijn ze en zo lief!

Nou mag vandaag om 17 uur pas dus een echte marteldag haha

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ach meissie toch we janken toch gewoon met je mee, gedeelde smart is halve smart hoor, als je hier niet kwijt kan dan waar wel? Gewoon je hart luchten ik begrijp je prima en vind je helemaal niet ego Maar het is eenmaal zo en daar kan je nieta aan veranderen :(

Mijn moeder hebben ze ook maandenlang laten doorlopen met een zogenaamde eetstoornis pppff mens had heel haar slokdarm dicht zitten ja dan KAN je niet eten he? Het is schandalig gewoon...!

Gewoon je hart hier blijven luchten, alle beetjes helpen!

14. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Haha ik ben niet de enige. Spannend als je geen hartje hebt gezien. Ik ben juist bang dat ik het niet meer zie, maar iedereen heeft die angst ;) pfff 17 uur pas? Sterkte dan vandaag! Volgens mij zijn er veel echo's vandaag dus succes allemaal!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

16. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Blij dat het donderdag is.heb al twee dagen geen kwaaltjes en dat maakt me toch ongerust.
    Vanmiddag echo
    Alle damss met een echo vandaag veel succes en plezier.

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mamavandonavon, heel veel sterkte!! :(
    Wat een rotsituatie en wat jammer dat je nu wéér niet 100% kunt geniete van je zwangerschap.

Ik ben al weer aardig zenuwachtig voor vanmiddag, de echo. Ben de afgelopen dagen niet misselijk geweest, niets. Maak me al weer zorgen grrrrrrr.

Weet even niet wie er allemaal een echo hebben vandaag, maar: heel veel succes in ieder geval!!!

18. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @mamavandonavan, veel sterkte meid.

@echo-dames, veel plezier.

@tigermommy, ik denk dat het overal wel wat is met die huisartsen, hier hebben we ook van die slimme gozers :x.

hier aftellen na de vakantie. ik krijg volgens mij nooit van z'n leven die koffers ingepakt! ik kom gewoon niet vooruit en als ik vooruit kom ga ik van alles doen behalve hetgeen wat moet.
    Schiet lekker op zullen we maar zeggen!:p

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mamasince, Lappie, Yogiflow, Tigermommy allemaal veel plezier bij de echo!!

Jeeeetje Tigermommy kon het niet later:p haha spannend!!!

MamavanDonovan jeetje wat een verschrikkelijk nieuws meid! Heel veel sterkte voor je gezinnetje!! Knuffel!!

20. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Mijn huisarts is prima. Ik had een huisarts die nooit bereikbaar was, moest altijd lang bellen voor ik iemand aan de lijn had, je kon ook alleen tussen 8 en 10 bellen en hij was altijd op cursus/vakantie. Toen ben ik overgestapt naar een andere en dat is echt zoveel beter. Dus zelfs als er wachtlijsten zijn zou ik me daar op laten zetten. Laatst moest ik m'n oude ha bellen voor m'n ouders en wist gelijk weer waarom ik weg was.

Deel Deze Pagina