Vind ik ook. Het zegt idd niks. Een vriendin van mij was alleen moe en had verder geen kwalen. Met 3 maanden kwam ze erachter dat ze zwanger was. En het is heel normaal dat je ene dag meer/minder klachten hebt dan de andere. Heeft iemand DE tip om slijm in de keel te verminderen? Ik heb steeds zoveel slijm en daar word ik ook zo misselijk door. Gebruik al geen melkproducten meer. Wat nog meer
Hier schijnt zonnetje maar soms ook weer even weg. Hopelijk kan ik vandaag even naar buiten, heel de tijd binnen word je ook niet vrolijk van
Nou dames net terug van de echo. Ik ben minder lang zwanger dan we dachten, ben nog maar iets van 5weken zwanger vermoedde ze, nog heel pril dus. Over 2weken weer een echo om te kijken hoe ver ik ben. Hopelijk is alles goed en is het vruchtje niet met 5weken gestopt met groeien. Maak me best wel zorgen eigenlijk...
@lov ; ik ben meteen na de vmk zwanger geraakt dus geen idee wanneer de eispring was. Verloskundige zei wel dat de eisprong ongeveer 2weken na een vmk plaats vind, dus dan zou het ongeveer kunnen kloppen. Alleen wel even een domper omdat je hoopt een kloppend hartje te zien. Dus nu weer 2weken in spanning...
Bibi dat is schrikken! Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt! Wij hebben een kloppend hartje gezien! Ben nu 8 weken zwanger. Straks even een echo plaatsen over 3 weken weer en ook een afspraak bij de VK maken eindelijk gaat het goed, we zijn zo blij! M'n vriend is nu echt om!
Nou ja een eisprong kan ieder moment zijn na een mk hoor Jeetje 2 weken is wel lang vindt ik om te wachten
Ja is zeker lang om te wachten. Hopelijk over 2weken een kloppend hartje te kunnen zien. Maakt me toch weer heel onzeker...
Bibi dat is ff schrikken hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje voor jullie Yogi super hoor dat is een fijn gevoel Lov ja kindje is al best een paar cm ben benieuwd
Bibi dat is balen zeg! Maar wie weet is je eisprong veel later geweest hoor, bij mij duurde dat veel langer dan 2 weken! Ik duim voor je!