februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd na een vmk kan een cyclus zo anders zijn.....vindt wel dat ze je best over een week hadden kunnen laten komen?

2. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik ben moe vandaag. En moet nog tot 5 uur werken. Vanochtend weer misselijk, maar nu gaat het wel weer.

Heb van de week een namenboekje gekocht en plakkertjes geplakt wat ik leuke namen vind, maar ML vond helemaal niks leuk. Dat gaat dus wat worden. Nog 1,5 week en dan de intake en echo. Ben echt benieuwd hoe de kleine is gegroeid.

Ik had na mijn miskraam pas na 3 weken ofzo een eisprong, dus het klopt niet dat ze zegt dat dit altijd 2 weken daarna is.

Hier op het werk gaat het niet zo goed en er is nu een bezuinigingsproject aangekondigd waar dus ook mensen weg moeten. En de kans is groot dat mijn baantje daar ook bij zal zitten. Zal pas eind dit jaar zijn voordat alles helemaal duidelijk is. Maar kijk het maar positief. Dan heb ik straks extra lang zwangerschapsverlof. En ik vind vast wel weer een andere leuke baan.

3. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0

Hier mijn echo. Een mooi kloppend hartje en goed gegroeid!

boven het vruchtje zie je een bloeding. deze zit er dus nog steeds. het is komende weken nog best spannend want die bloeding kan het vruchtje meetrekken of de placenta in aanmaak verstoren (zoiets) maar de bloeding ligt vlak voor mijn baarmoedermond dus wel gunstig. en daarachter het kindje.
    ik moet rust houden van de gyn dus dat doen we dan maar.
    omdat ik nog aspirine slik (ter voorkoming van een miskraam) moet ik daar nu mee stoppen.

spannend dus maar ik houd hoop!

Bijgevoegde bestanden:

4. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Hier ook een mooie echo gehad, met een mooi kloppend hartje!! Wauw!!! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      22
  5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauww mooie echo's dames:D!!!

6. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's.

Was wel even schrikken dan Liz. Wanneer mag je nu terugkomen en verdwijnt deze bloeding nog wel?

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Even snel een vraag aan de dames die al vroeg (of rond 7 weken) een echo hebben gehad. Kregen jullie die uitwendig of inwendig?

8. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij een echocentrum een echo laten maken met 6 weken en 2 dagen en die deden ze inwendig.

9. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    over 2 weken weer terugkomen, de bloeding kan wel verdwijnen als ik het goed begreep maar ook gewoon blijven zitten. ik verlies bijna dagelijks oud bloed dus dat komt van die bloeding. hopelijk verdwijnt de bloeding op deze manier.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wendy,
    tegen mij werd gezegd dat die met 8weken ook nog inwendig was,
    was bij de vorige zwangerschap bij 8weken oook zo

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Thanks alvast dames. Bij mij zoontje had ik hem (bij de vk) met 9 weken en die was uitwendig. Maar morgen ben ik natuurlijk pas 7 weken en een dag.

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meiden wat een mooie echo's en positieve berichten! Heerlijk ik hou dr zo van

13. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@liz, sterkte hoop dat het helemaal goed gaat komen!

Wij gister intake gehad en korte echo, zag er goed uit, hartje klopte. Volgende week voor het echie.. echt leuk. Bij mij was het trouwens uitwendig en prima te zien.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @brigit, hier ook 10 weken verkouden geweest en heel veel last gehad van slijm. was helaas niks aan te doen en nu je zwanger bent ik het helemaal moeilijk met dingen innemen.

bibi25, wat vervelend van je onzekere echo. Hopelijk is het niet erg en zie je over 2 weken gewoon een mooi hartje kloppen! En 2 weken is inderdaad lang om te wachten maar in dit geval misschien wel beter in de zin van dat je dan wel de zekerheid hebt hoe het ervoor staat. Dikke knuffel!

@yogiflow, voor jullie even extra leuk. gefeliciteerd meid. ben echt blij voor jullie!

@Liz84, jeetje lekker dubbel, maar als ik het zo hoor dan ligt de bloeding wel op een mooie plek. Gefeliciteerd met je echo!

@Missmaryw, jij ook gefeliciteerd!

@00Wendy00, hier dacht ik al 8 weken te zijn en daarom probeerde ze het ook eerst via de buik. het was toen al goed te zien. maar onzekere doos als ik was en het echt nog heel mini was mocht ik ook inwendig en toen was het gelijk veel duidelijker. Voor zover ik weet doen ze bij 7 weken en lager inwendig daarna proberen ze het eerst uitwendig.

@Babe86, joepie gefeliciteerd!

15. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, heb jullie gevonden hihi
    Word zo stil op het andere topic!
    Dus kom me hier ook maar effe aanmelden...als dat mag😜

Gezellig, net de uitslag (bloed) gekregen me prolactine is gelukkig gedaald. Aankomende dinsdag uitslag MRI en donderdag oeeee😄😄😄 me 2e echo!! Spannend weer!

Liefs van mij😊

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    joepie gefeliciteerd en welkom!

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    mooi maar nog wel erg spannend dus, goed rustig aan maar doen dan!!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

bij de eerste twee altijd alles uitwendig gehad al vanaf 7 weken (zelfs dik 6 weken was het)

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ook al zo mooi, IK IS JALOERS, ik zet de klok graag vooruit!! :D

Ik ben misselijk voor 10 vandaag bah bah...

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ik ga over mijn nek van de lucht maar als ik eenmaal ga eten dan gaat het ineens beter, alhoewel vandaag niets echt helpt :(

Normaal eten zoals aardappelen, brood, melk e.d. daar word ik echt strontziek van (wat een logica he :( ) ach ja als je het maar weet dan kan je er wat mee haha

Deel Deze Pagina