Wauw weer mooie echo's gezien hier. Gefeliciteerd. @bibi wat een onzekerheid zeg. Das minder. Hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje. @liz. Hopelijk is de bloeding volgende x weg. Bij mij zijn de echo's vaak tot laat inwendig. Ben slank maar mijn bm ligt ver naar achteren en uitwendig zie je alleen m'n darmen ervoor heen en weer gaan.
Ik zou gewoon zeggen dat ze dat van hun vader hebben, dat zeg ik bij alle mindere eigenschappen (alhoewel eigenwijs kan ook positief zijn als in volhoudend hihi)
Hebben jullie je ook ingeschreven voor Berichtje uit je buik van Mvm. Zo leuk. Iedere week krijg je dan een mail hoe het met je baby gaat en ook een filmpje erbij.
blegh ik ben strontmisselijk en moe en de kids zitten steeds aan mijn hoofd te zeuren, heeft iemand een stuk behang om ze even achter te plakken haha, dan is mijn zusje ook nog laat, heb mijn in mijn buik omdat mijn darmen raar doen (is lastig als je niet meer naar de wc mag want als je nr 2 doet gaat (bij mij tenminste) automatisch nr 1 mee en dat mag even niet.. manlief is ook nog niet thuis (maar goed die belde ik net en is er bijna) Kan je merken dat ik stress heb LOL ik kan niet wachten tot vanavond en morgenochtend heerlijk uitslapen en heel de dag helemaal niets doen!!
*ademt diep in en zucht langzaam uit* haha mijn man kwam ook lekker opgefokt binnen dat helpt ook lekker, die moest vandaag onverwachts op een gevangenis werken (wist ie van te voren niet) kreeg ie een speciale pieper mee voor wanneer hij aangevallen werd samen met 3 bewaarders in de buurt, dus die kneep hem wel het was blijkbaar een instelling voor psychisch gestoorde gevangenen haha
Moet iedereen trouwens met volle blaas naar echo? Ik dacht ook dat het moest maar in de folder die ik heb gekregen staat dat het niet hoeft. Het is in het ziekenhuis. Weet iemand of dat dan goede aparaten zijn of toch ook oudere? Wat ik wel fijn vind aan deze vk's dat ik bij hun wel in ziekenhuis moet bevallen, ze doen geen thuisbevallingen. Wel grappig, we hebben het pas aan mijn vader verteld. En die vertelde dat toen ik geboren werd de ontsluiting maar niet op schoot en bij mijn zusje was het een hele snelle bevalling. Bij mijn dochter wou de ontsluiting ook niet opschieten, ben benieuwd of de 2e dan ook sneller gaat?! Zal misshien iig iets soepeler gaan omdat het al wat uitgerekt is
ooooh van die volle blaas is bij mij niks gemeld, maaar vorige keer was het zonder volle blaas ook goed te zien dus ik maak me er niet zo druk om
Yeeaaaah!! onze nieuwe buggy is binnen we hebben de quinny zapp xtra gekocht omdat onze kleine dame in bijna alle buggy's niet lekker zat, zakte heel erg onderuit enz en nu meteen ff over de braderie en langs de diertjes gewandeld, echt stukken beter!!! zo blij mee!!
Ik ben met 7 weken ook zonder volle blaas gegaan, had nog net geplast van te voren want ik moet zo vaak. en je kon de kleine frummel heel goed zien hoor.
Moet je niet juist een lege blaas hebben? Mij vragen ze ieder keer of ik al geplast heb... Miffy die hebben wij dus ook super ding!
O toen ik voor de echo ging inwendig zeiden ze juist lege blaas.. en toen ze het niet goed zag zei ze ga even nog een keer helemaal uit plassen... en daarna kon ze het wel iets beter zien..
hier uitwendig moet met volle blaas. inwendige lege blaas.. Dames gefeliciteerd met jullie kloppende hartjes en mooie echo's
Joegoe super echo gehad,kleine was goed gegroeid..... Dochterlief was mee en die vond het helemaal geweldig
Zo hèhè....ik ben thuis, werkdag zit er weer op en mijn jogginsbroek heb ik al weer aan haha. Vanavond vroeg naar bed want des te eerder is het morgen.
zo ik ben weer thuis, de echo was goed, hebben het hartje gehoord en we waren helemaal verliefd, had alleen zo'n pijn in mijn buik (heb denk ik een blaasontsteking moet morgen even naar de huisarts bellen want ze hebben het op de kweek gezet) en moest met volle blaas dus dat is niet prettig, dus zachtjes gekeken maar hoorde meteen een superharde duidelijke hartslag dus dat was genoeg! Helemaal verliefd keken mijn man en ik elkaar aan, zo mooi is dat!!! Termijn klopte zover hij nu kon zien ook wel aardig (volgens hartslag BPM in elk geval)