februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Gefeliciteerd liefsvanmama!

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Fijn liefsvanmama! Gefeliciteerd

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd liefs van mama!

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Zijn er hier nog meer mensen die liever niet vol in de zon gaan zitten nu?

Ik heb zo'n zin om lekker in de zon een boekje te gaan lezen, maar wil geen zwangerschapsmasker...

Mh, dilemma!

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik kan slecht tegen de zon nu, ik ben van mezelf al steeds dizzy en de zon maakt dat erger.. dus ik zit onder de veranda of binnen...

Gisteren ben ik zowat onderuit gegaan omdat ik waterschoenen in de kast zocht en steeds met mijn hoofd naar beneden moest mijn man heeft me op de bank neergezet maarja ik moest nog steeds die schoenen hebben haha en hij kan nooit wat vinden dus moest ze nog zelf zoeken LOL

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Wat een heeerlijk dagje! We gaan zo even heerlijk brunchen op een boot!
    Daarna een verjaardag lekker bbq-en! Heb ik nu zin in maar syraks zal ik vast misselijk zijn haha! Ik ga gewoon in de zon hoor! Smeer me gezicht in met een hoge factor! Er staat op internet als je in de zon gaat en na 24 uir heb je geen vlekken dat je het zonnen kan opbouwen! Ik heb gister de hele dag in de zon gelegen en geen vlekjes ofzo.

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Heb factor 30 in huis, dat zal wel goed zijn toch? Normaal smeer ik me eigenlijk nooit echt in.

8. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Hier wel last van pigmentvlekken, al van vorige zwangerschap. Dus factor 50!!!

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee ik ook niet maar heb toch factor 50 op mn gezicht en ben toch verkleurd haha!

10. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben ook factor 30, maar ik ga nooit vol in de zon.
    Veel te warm voor mij... Lekker in de schaduw, of gewoon binnen...

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik ben lekker zwembad op aan het zetten! Heerlijk! Ik moet eigenlijk wel in de zon met mijn gezicht, heb nog veel littekentje dus hoop dat ze zo een beetje verdwijnen

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    niice liefsvanmamma!

ik heb maandag m'n tweede echo. Oooh dat is morgen, ik wist het pas gisteren hihi. M'n vriend heeft de zkh gebeld en ze gaan mijn lichaam onderzoeken. o_O gek he, nog nooit van gehoord, het gaat een uur duren!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga wel in de zon....maar niet te lang is veels te warm

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Waarom gaan ze je dan onderzoeken???

15. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Fijn dat je echo goed was liefsvanmamma!
    Ja hoor ik ga ook gewoon de zon in, goed smeren! Ik verbrand zoiezo snel, dus lang zit ik er niet in.

Hier heeft mijn schoonfam super leuk gereageerd op het goede nieuws! Ben helemaal plat geknuffeld en tranen. Zo leuk! En de taart was heerlijk. Nu even bijkomen van de drukte. Wat klinkt dat suf zeg alsof ik een oud wijf ben hihi

Morgen zijn wij uitgenodigd voor een bbq bij mijn vader, als er niet te veel anderen bij zijn, gaan wij het ook hem vertellen. Ben wel benieuwd naar zijn reactie, hij is altijd zo terughoudend met zn emoties. Hij gaat nu toch echt voor de 1e keer opa worden.

16. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw

Wat leuk Kimmarijn, fijn al die reacties.

Ik heb gisteren mijn vriendinnengroepje opgebeld en kreeg ook geweldige reacties, echt zo leuk hoe blij iedereen is!

Wat zonnen betreft, ik smeer mijn gezicht goed in en ga niet in de volle zon zitten (sowieso te warm nu, pfff), maar ik vermijd het ook niet. Als ik in de zon loop is het prima of als de zon niet zo sterk is, maar volop in de zon is me nu sowieso te warm. Nog geen vlekjes te zien hier, maar ben er toch een beetje bang voor, dus ik doe een klein beetje voorzichtig.

Wij gaan straks ook lekker barbecueën bij ons thuis, gezellig. Over een uurtje de keuken in om wat dingen klaar te maken.

17. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Sinds eergisteren weten we dat ik zwanger ben. In januari hebben ik helaas een miskraam gehad. Dus het is nu wel extra spannend.

Ik weet niet meer precies wanneer mijn menstruatie was, maar waarschijnlijk ben ik nu ongeveer 6 weken zwanger. De clear blue gaf zoiezo 3+ aan.

Over 2.5 week heb ik een afspraak bij de verloskundige en heb ik ook een echo. Daar ben ik heel blij mee.

Ik heb hele gevoelige / pijnlijke borsten en veel misselijk.
    Maar ik ben zo gelukkig. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat. We zijn beide gelukkig heel positief.

Ik klets graag met jullie mee!:)

Doula

18. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    welkom doula!

19. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Doula!

Fijne zwangerschap gewenst! En veel kletsplezier ;)

20. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hallo doula!

Zonnemasker, ik dacht dat dat pas kwam als je verder zwanger was. Kan dat nu al? Dat zou ook wat zijn. Heb je het voor iedereen stik gehouden, zien ze het aan je masker.:p

Deel Deze Pagina