Ja joh sinds mijn mk en vorige maand die vmk ga je veel meer nadenken. Ookal is de kans elke keer opnieuw weer evenveel als andere! Maar ik vind persoonlijk niet dat je vanwege ons moet blijven hoor! Als jij gewoon even afstand wil of rust dan moet je dat zeker doen!
hoi hoi ik ga in het ziekenhuis bevallen ivm eerder trombose en zwangerschapssuiker en geen bv en morgen na gyn om te beginnen met spuiten voor trombose dan hoor ik hopelijk wanneer eerste echo
Mommies in waiting 4 Februari Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje 6 Februari Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje 9 februari mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje 10 Februari Kim - 30 Jaar - 1e kindje Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje Marliesba - 27 Jaar -1e kindje - ziekenhuis - BV? 12 Februari MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s) 13 Februari Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV 14 Februari Yara3626 - 29 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - KV Brigit - 36 Jaar - 2e kindje Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV? Sammy - 24 Jaar - 1e kindje 16 Februari Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje 17 Februari Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje AFSPRAKEN 12/6: Afspraak gyn eerste echo (Love23) 17/6: Eerste echo (Sunflower85) 18/6: Eerste echo (bijnamama1988) 20/6: Eerste echo (Mamasince2010) 24/6: Eerste echo (Marliesba) 26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje) 27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011), Intake VK (Marliesba) 28/6: Afspraak VK (MamaBlueyez)
@mompelientje. Die onzekerheid is heel menselijk meis. Laat je niet gek maken. We slepen elkaar wel door die ellendige eerste 12 weken heen. @lov. Spannend meis. Nog heeeel even wachten. @yuna. Mooie test meis. Heb volgende week maandag de afspraak met mvm staan. Morgen de gyn bellen voor m'n eerste echo. M'n testjes lopen iig mooi op. Ben niet verslaafd hoor. De cb gaf vandaag 2-3 aan. Hopelijk volgende week nog een 3+ en dan stop ik. Hihi
ziet er goed uit Jennifer, was ooit mijn droom geweest om op de natuurlijke manier zwanger te worden en dat ik ook net als alle test liefhebbers een mooie van lichtroze naar donker roze testjes te kleuren. Dat was 2 jaar geleden. Nu ik zwanger ben, heb ik momenteel 1 testje gedaan en bloedtest. Ik durf gewoon niet te testen en ga wachten op m'n echo.
wow Jennifer, dat zijn veel testjes. Wel mooi om te zien hoe ze steeds donkerder worden. Ik ben zeker heel blij met deze zwangerschap. Toch ben ik wel een beetje onzeker. Voordat ik van Tim zwanger was heb ik een miskraam gehad en dat zit toch weer in mijn hoofd nu. Hoop zo dat het deze keer meteen goed blijft gaan. Ook ben ik een beetje bang van de reacties van de omgeving, omdat ik zo snel alweer zwanger ben. Weet dat ik me er dan niks van aan moet trekken maar toch. Morgen ga ik de verloskundige bellen en morgen komt mvm ook al langs. Heb dit keer geen last van mijn borsten en dat had ik bij Tim al wel. Heb wel last van een soort menstruatiepijn. Niet continue maar toch aanwezig. Wil ook extra genieten van deze zwangerschap, aangezien het de laatste keer zal zijn. Raar idee dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn. @mompelientje: Het belangrijkste is dat je doet wat goed voelt.
Mompelientje, ik herken je gevoel na 10 Terugplaatsingen en 2 miskramen.. Ik ben ook super onzeker maar het helpte wel om hier te schrijven!! Lau spannend! En idd je hebt met niemand wat te maken toch!! Is je eigen keuze en hartstikke leuk!!! Leuk dat bijna iedereen meedoet met mvm
Lieve, vers zwangere dames; hier nog één. Had het even afgewacht maar vandaag toch maar getest en zowaar! Uitgerekend op 9 februari 2014. Ben heel benieuwd hoe het met jullie is; ik ben zelf nog een beetje beduusd van de ontdekking en manlief ook. Onze dochter is 13 maanden en kwam er niet vanzelf. Vijf weken geleden kwamen we tot de conclusie dat we het prima vinden zo en niet meer naar de dokter gaan voor hormonen, maar dat een kindje erbij ook welkom zou zijn als het zich spontaan zou aandienen. Dat kindje heeft meteen diezelfde avond gereageerd, zo blijkt nu. Heel bijzonder en onverwacht. We zijn heel benieuwd naar het mannetje of vrouwtje dat zo adrem reageerde
Hallo meiden, leuk om al die testen voorbij te zien komen! Ik ben officieel klaar met testen Heb zojuist een cb met wekenindicator gedaan en die zei al heel snel 3+!!!!! Dus voor mij valt er niks meer te testen hihi. Mompelientje, we zijn er voor elkaar! Behalve vermoeidheid en af en toe wat krampjes heb ik nergens last van. Zo nu en dan bespeur ik een vlaag van misselijkheid, maar volgens mij komt dat meer omdat ik het graag wil Zoek toch een beetje bevestiging. Fijne avond allemaal!
sally das al mooi nu die wil ik deze week ook nog graag zien en dan ben ik ook klaar met testen hahah
Hoi Lov23, Dan mag je mij er ook bijzetten Xam, 28 jr, 1ste kindje 9 feb eerste echo pas 10 juli Ik zie dat alle anderen op de lijst al veel eerder aan de beurt zijn...
Ja iedereen. Is vroeg he! Ik mag bij 7 weken omdat ik dmv ICSI zwanger ben geworden. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb een afspraak staan voor een intake op 10juli, maar moet deze verzetten kom ik net achter... Ook mag ik over 2weken bellen voor het laten maken van een echo, ben benieuwd. Dit is wel een spannende week voor mij, met name woensdag want in maart was het toen mis gegaan. Ik hoop echt dat deze mini blijft
Het gaat gelukkig weer beter met de darmklachten! Ik gebruik nu el mare visolie rondom de zwangerschap met foliumzuur, vitamine E, D3, calcium en magnesium. Dit ook omdat ik vegatarier ben. En voordat ik een positieve test had gebruikte ik alleen foliumzuur van etos. Ik heb van mijn ha begrepen dat je beter geen pillen kan nemen met vitamine A,