Jeetje bibi! Gelukkig heb je al iets terug zeg.... Fijne vakantie Kiki! En zeker kun je een leuk clubje opbouwen als je al wat langer kletst met elkaar. Ik klets ook in een ander hecht clubje. Maar dat gebeurt vanzelf wel. Ik vindt dus ook dat FB iets voor echte vrienden en familie is. Vindt jullie erg leuk maar ken jullie toch helemaal niet ben nie zo van dat FB delen met iedereen. Wij hebben net de film Hansel en Gretel gekeken....is al wat ouder alweer maar was een superfilm zeg!
Je deelt ook niet alles met iedereen Alleen de mensen uit het clubje kunnen het lezen. ..dus in principe wordt er hetzelfde verteld als hier. ..zonder dat heel NL mee kan lezen Ik vind dat wel prettig
Bibi, oooh jeetje!! hebben ze hem echt van je af getrokken zeg maar?? pffff lijkt me echt schrikken, al een beetje bijgekomen??? en idd ook hier kun je een band opbouwen!! ik had bij de andere mama's al snel een klik met een paar die ik dus ook nog steeds op FB heb en sommige zelfs op de whatsapp!! er word hier waarschijnlijk meer gedeeld dan op fb, dus je maakt hier ook een andere band met elkaar
Kiki, fijne vakantie! Bibi, klote zeg. Waarom moeten ze toch altijd met hun klauwen aan andermans spullen zitten! Lov, dank je. Ik heb hem voor het slapen gaan een zetpil gegeven en nu slaapt hij....nog. Ik hou hem morgen ook thuis van het kdv.
Ja maar pandora ik heb niks te verbergen eigenlijk, nou ja deel toch niet alles... Daarbij wil ik echt anoniem blijven en dat ben je dan niet. Maar als er zo veel naar FB willen moeten we misschien gaan samenvoegen met het ander topic?
O ja, fb hoeft voor mij ook niet. Veels te bang dat ik per ongeluk iets plaats wat anderen kunnen zien etc.
O verschrikkelijk om je kleintje zo te zien hé. Ik hoor hem net weer in zijn slaap een beetje kreunen arm joch.
Fb, misschien later. Vind ik op zich wel een leuk idee. Kiki fijne vakantie! Bij mij is er verteld door mvm dat ik elke dag in een nieuwe fles moet beginnen. Die vrouw zei dat het spul dat in de flessen zit, maar een dag goed blijft of zo iets... Dus ik begin elke dag netjes in een nieuwe fles, en nee de flessen zijn echt niet helemaal vol. Als ik niet de hele dag thuis ben geweest, zit er maar een bodempje in... Morgen de echo!!! Eindelijk! Ik ben er nu al wat zenuwachtig voor.... Maar heb er wel zin in!
.......vooral die eerste keren als ze ziek zijn, verschrikkelijk !! Ik heb dan zelf ook geen rust.....
Je moet wel vrienden worden....dus ik kan wel zien wat je op je prive fb zet Maar wat er in de groep besproken wordt kan niemand anders lezen dan alleen degene die lid zijn van de groep
Wendy balen dat je zoon ziek is. Ik zou ook een zetpil hebben gegeven, vaak slapen zw dan beter, en ik vind koorts snachts ook niet zo fijn, omdat je het zelf niet in de gaten kan houden. Bibi das zo rot. Gelukkig heb je je id terug. Als je die een tijd kwijt bent, ben je dus echt hele,aal niemand hè.
Dat is raar Janneke, want ik heb maar 4flessen omdat ik werk en hier was het gewoon 1fles per 1a2 dagen, net hoeveel ik thuis ben en plas