Pfffff zo spannend nou. Op dit moment wordt mijn schoonvader geopereerd aan zijn hersentumor. Ik vind het doodeng. Iedereen die een echo hebben vandaag heel veel succes.
Ik blijf sowieso alleen hier. (als ik vrienden wordt op fb zien mijn vrienden dat toch ook? En daarnaast zien alle meiden van hier wat ik allemaal op mijn privè fb zet. Niet dat ik iets te verbergen heb maar toch..)
Meiden met echo veel plezier en sucses vandaag. Fb nee ik blijf hier vind dit prima zo Mama van D hopelijk mag alles vandaag goed verlopen. Heb wel terug gelezen maar ben de helft alweer kwijt. Wat betreft mijn zus idd ze zijn nu zn 14 maanden bezig en helaas nig geen geluk dus haar tranen waren logisch. Heb ook gezegd dat ze nu echt even niet blij hoeft te zijn. Ze gunt het ons wel hoor zegt ze. Dus ik zei ook dat weet ik maar je gunt het jezelf nu even meer en dat is normaal dus dat mag. Toen ze beetje bijgekomen was was ze heel enthousiast wilde alles weten hoe en wat voelen aan me buikje echt lief hopelijk lukt het snel. Kiki fijne vakantie! Dames die ik even niet meer weet sorry Iedereen weer een mooie zonnige dag
Ik blijf ook hier En er wordt niet geroddeld.....je kunt er gewoon wat meer kwijt ( zoals foto's ed ) zonder dat heel nl mee kan lezen
Niemand ziet wat je op je prive fb zet....want je bent geen fb vrienden met degene uit de club zolang je ze niet uitnodigd Je wordt alleen vrienden met de beheerder ( anders kan die je niet toevoegen ) maar je kunt meteen weer ontvrienden als je toegevoegd bent Wat ik ook doe....want ook niet iedereen hoeft mijn prive fb te lezen hoor
Pfff, ik ben gewoon misselijk van de zenuwen voor de echo zometeen... Kan me niet herinneren dat ik zo zenuwachtig was bij mijn zoontje...
@ Paula altijd moeilijk hè als het bij iemand anders niet lukt @pandora was een grapje hè... @de rest gelukkig jullie blijven @mamavandonovan sterkte @janneke is toch ook anders je keren na een eerste zwschap, je beseft des te meer hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is.
@lov ja het maakt me soms best verdrietig zeker omdat wij schijnbaar erg vruchtbaar zijn. Is heel fijn natuurlijk maar ik wil zo graag dat hun het ook mee mogen maken.