en dat is alleen maar super goed Yogiflow! houden zo.! Ik zit hier echt te twijfelen om misschien toch te vragen of ik iets eerder mag langs komen. maarja voel me dan weer zo irritant als ik weer bel.
Oh ik heb mezelf niet meer op de afsprakenlijst gezet. Voor de volgende lijst: 25 juli 3e echo gyn 30 juli intake VK + echo
Babyboo ik snap je we lieverd.....ik ben zelf eerlijk gezegd ook wat onzeker omdat ik ook vindt dat ik meer moet voelen, zal blij zijn als de echo van volgende week is geweest. Wanneer mag je voor een echo ?
Je bent dan niet irritant. Daar zijn ze voor. En ze moeten met jouw verleden toch wel snappen dat je je nu zorgen maakt. Ik zeg gewoon bellen.
@yogiflow, ik zet je afspraken erbij! @Lov23, 26-7 pas weer. En op zich wil ik niet perse kwaaltjes hoor. maar de afgelopen weken had ik er echt veel last van en nu opeens helemaal niks meer. Dat is toch raar vind ik.. @Lau1984, ik probeer ze nu inderdaad in het spreekuur te bellen maar krijg ze nog niet te pakken.
Jeeeejjj, de echo was goed! We hebben een kloppend hartje gezien, nog niet gehoord! Ze zei dat de kans nu heel klein is dat er nog iets mis gaat... Ben zo blij nu!! Volgende afspraken: 23-7 termijn echo 20-8 controle vk
Vervelend is dat he. Heb je eindelijk besloten om te bellen, krijg je ze niet te pakken. Hoop dat ze snel opnemen en dat je even langs mag komen. Al laten ze alleen maar het hartje horen. Daar hebben ze geen echo voor nodig en volgens mij kan dat al wel met deze termijn.
Het is toch niet te filmen godsamme. Eerst bel ik krijg ik 3 keer antwoordapparaat. Daarna zijn ze in gesprek en nu de hele tijd weer de voicemail. echt pist!!
Super Janneke! Babyboo vindt ook wel laat die echo van jou....en zeker wil je graag wat bevestiging kwa kwaaltjes....maar het kan altijd o en af gaan dat is normaal.
Nou babyboo super! Wel niet handig als er ooit iets aan de hand is en je niemand te pakken krijgt zeg