@Lov23, waarom laat dan? Ik heb er al eentje gehad he vorige week dinsdag en dan nu nog eentje rond de 10 weken dan. @logan2013, van harte gefeliciteerd meid! Heerlijk als het dan nu eindelijk goed mag gaan. Sorry dat ik niet eerder online kon komen maar kwam weer van alles tussendoor. maar gelukkig alles was goed!!! Het was wel even hele erge spanning, Kleine bewoog namelijk al, ik zag het niet maar zij blijkbaar wel. en bleek dus dat we op het hoofdje zaten te kijken. dus een hele tijd kon ze geen hartje vinden en ik merkte ook aan haar dat zij ook even dacht dat het toch fout was. Moest dus wel even janken daarna toen we gelukkig eindelijk het hartje vonden. Ik heb er ook nu wel een stuk meer vertrouwen in nou het rond deze termijn nog goed zit en ook zelfs al bewoog. Ik zal straks nog even een foto plaatsen van de echo, maar voor nu is het dus echt genieten met voor nu even weinig kwaaltjes :-D ik dacht eerst zelf 10 februari, vorige week kwam het uit op 16 februari en nu was het 14 februari. Hopelijk de 26ste met de termijnecho dan weer 10 februari haha. Dus voor nu verander ik de data nog eventjes niet.
Oeh een Valentijnskindje dus Nouja misschien niet Fijn dat alles goed was, nu genieten van geen kwaaltjes zolang het duurt Die data veranderen bij mij ook steeds, maar met de termijnecho zullen ze het wel beter kunnen zien!
Oh Die was ik even vergeten babyboo..... Super dat je dan mocht langskomen en super dat alles goed was.... Even stressen zeg,
Hahaha ik log net in, het was een hele soap om te lezen met al die berichtjes van 'waar blijft ze nou???' Fantastisch dat alles goed gaat! Geniet van het kwaalvrije, ik voel de hele dag hondsberoerd. En logan: wow wat fantastisch voor je!!! Welkom
hihi dankjulliewel. Toch wel weer wat misselijk maar toch netjes een heel bord eten naar binnen kunnen krijgen dus ben ik erg blij om. Gaat met moeite maar eerst ging het helemaal niet. Bedankt voor alle lieve berichtjes weer! Voelt zo fijn als iedereen met je mee leeft!
Fijn babyboo dat alles goed is! Stelt mij ook weer eennertje gerust heb namelijk ook niet zoveel last meer!!
Hier hetzelfde, ik zie ook dat wij ongeveer even ver zwanger zijn. Bij mij nemen de klachten ook af, wel idd gevoelige borsten. Maar misselijkheid is haast weg. Maar misschien is het wel heel normaal, is je lichaam aan het wennen aan de hormonen ofzo. Ik betrap mezelf dat ik ook weer steeds op toiletpapiertje aan het kijken ben. Gelukkig a.s. Zaterdag de echo, maar ben er nu al zenuwachtig voor. Ik moest nog even verder lezen hihi, zie je dat je inmiddels je echo gehad hebt! Echt super fijn! En wat een opluchting dat het goed gaat met de baby! Nu even bijkomen van alles en genieten dus! Konden ze nog een reden geven waarom de klachten minder zijn? En welkom Logan! Gefeliciteerd
Ook hier alleen nog moe, en weinig zin in eten! Misselijk alleen als ik niks eet (dus moet wel, bah). Oh ja update mijn relatie: we zijn naar de Apenheul geweest zaterdag en heeeel goed gepraat. We hebben besloten weer verder te gaan, maar nu GOED En vooral blijven praten!
Nou mijn schoonvader is geopereerd. De hersentumor was al de grote van een tennisbal. Gelukkig hebben ze de grootste gedeelte weg kunnen halen. Dat is wel echt fijn. Hij kon na de operatie ook praten en zijn rechterarm kon hij optillen. Maar nu even verder afwachten. Maar het klinkt allemaal positief. Nou heeft mijn zoontje een ontstoken piemeltje. Het is 2x zo dik erg rood komt ook pus uit. En dit in een dag. Ben bij de huisarts geweest hij schrok ervan. We hebben een antibiotica gekregen en morgenochtend moeten we terug komen. Als het niet minder wordt komt er een kinderarts kijken. Pffff zo zielig. Hij heeft er zoveel last van. Dadelijk maar een badje maken met badendas.
Wat groot al Maar wel positief dat hij beter kon praten Lijkt me zo verschrikkelijk als je je zelf niey goed kunt uiten Hopelijk herstelt hij goed nu en kunnen jullie wat meer genieten Wat zielig voor je zoontje!! Hopelijkt helpt de ab
Ik had ( nog) geen goede echo...alleen een vruchtzakje..yermijn 5 weken ipv 7 Ook 2 flinke cystes ontdekt En ben vandaag meteen doorgestuurd naar de gyn omdat ze twijfelde aan een buitenbaarmoederlijke zw.schap Daar weer echo's gehad As maandag moet ik terug Tot die tijd neem ik even afstand van hier
Jeetje MvD wat groot! Ik hoop dat het goed komt. Ook al wordt dit alsnog een zware periode met het herstel, ik hoop dat je snel meer kunt genieten! En beterschap voor je zoontje. Pandora wat vervelend, ik ga duimen dat alles goed zit, maar snap dat je nu even afstand neemt. Ik ga duimen dat het goed gaat!
@bijna mama: fijn dat jullie er voor gaan! Hopelijk gaat het nu wel goed! @mama van d.: gelukkig is de operatie goed gegaan en knapt hij snel wat op! Zeker positief dat hij kon praten en zijn arm kon bewegen! Succes met je zoontje. Hopelijk is het morgen een stuk minder dik en rood! @pandora: jeetje, dat is schrikken! Ik hoop voor je dat het geen bbz is! Sterkte de komende dagen!