ooh lieverd, ik ga duimpjes draaien dat je toch iets ziet op de maandag! hou je sterk en ik denk aan je.
Pandora heel erg veel sterkte en succes maandag @Babyboo wat een opluchting. @mamavandonovan een tennisbal? Jemig wat groot, wel prettig dat hij nu weer kan praten en optillen lijkt me toch een geruststelling enigszins. Beterschap voor je zoontje, zielig zeg
Bijnamama goedzo! Voor jullie kindje moet je vechten meid! Klachten die minder worden....er zijn ook zoveel vrouwen die nergens last van hebben, het kan allemaal .... Stomme onzekerheid ook he.
hey meiden m'n vriend had een afspraak gemaakt met de verloskundige. ZE was echt niet aardig, ik moest maar Deens praten ipv Engels. Oef... Ik dacht dat ik een echo had, was helemaal naar de zkh gereisd, bleek dat ik de afspraak had bij m'n huisarts! Dus een taxi genomen, 20 euro armer... Wat stom zeg. ze heeft een check gedaan en heeft 6 tubes bloed afgenomen. binnenkort heb ik nekplooi check en bloed test bij de zkh. Maar wanneer m'n echo? mijn buik is nog steeds plat! Ik ga zo straks een foto maken.
Vervelend mompelientje!! ik had er bij ninthe ook 5 en een vriendin zelfs 7 (ivm schildklier) maaaar erg vervelend dat het zo onduidelijk is waar je heen moet vooral!!! hebben ze daar wel net zo veel echo's enz als hier in nerderland??
Bijnamama goed nieuws dat jullie het weer gaan proberen! Idd goed blijven praten met elkaar. Mamavandonovan, wat fijn dat de operatie goed is verlopen en er meteen resultaat is, sterkte! En Achossie je arme zoontje, hopelijk gaat de ontsteking snel weg, knuffel hem maar extra veel! Jeetje Pandora, wat heftig voor je, wat zal je geschrokken zijn zeg! Heel veel sterkte en hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Ik duim ook heel hard met je mee xxxxxxx En Mompelientje, wat een gedoe zeg! Lekkere communicatie daar dan...
geen idee, misschien omdat vorige keer nog me bloedgroep bepaald moest worden enz denk dat je bij een 2e/3e kindje zowiezo minder hoeft weet ook niet hoeveel ik dit keer moet
Zag hier laatst een topic dat bij iedere zwschap schijnbaar een bloedgroep bepaald moet worden? Misschien had ik er ook meer maar volgens mij geen 5... Ach ja
ik heb echt lichtelijk een trauma van mijn vorige x bloedprikken, dus vandaar dat ik het nog weet, ga ook overleggen of het echt moet moet want ik wil niet word al naar bij het idee!!
@ mamavandonovan. Wat fijn dat de operatie ode is gegaan. Hopelijk knapt je zoontje ook snel op. @pandora jeetje wat heftig. Het klinkt niet heel positief. Ik ga heel hard voor je duimen dat je maandag alsnog goed nieuws krijgt. Knuffff @bijnamama. Wat een goed nieuws meis.
Oké, klein beetje paniek.....zoonlief zit (na 2 dagen koorts en overgeven) over zijn hele lijf onder de kleine puntjes/pukkeltjes. Nu kunnen dit verschillende dingen betekenen. Allergie van zonnebrandcrème wat ik gister gesmeerd heb, 6e kinderziekte of in het ergste geval de 5e kinderziekte die fataal voor de foetus kan zijn.......morgen maar even de dokter bellen denk ik.
Pandora jeetje meis wat een rotnieuws ik duim voor je! Mompelientje jeetje wat een lekkere communicatie zeg!! Hoop dat je snel een echo heb! MvD wat erg van je schoonvader zeg! Hopelijk komt hij er snel een beetje bovenop! Zielig van je zoontje!! Beterschap! Bijnamama wat een fijn nieuws zeg!! Gelukkig maar! Babyboo fijn dat alles goed was! Ik ben soms ook onzeker! Pff moe en misselijk.. Komt geen einde aan geloof ik