@mamavandonovan wat fijn dat het al wst beter gaat... @pandora wat vervelend om te horen... duimen draaien voor goed nieuws.. @bijnamama wat een goed nieuws!!! Wat betreft de klachten, hier wordt de misselijkheid gelukkig wat minder...
Ik moest 7 buisjes prikken. Echt heel veel. Maar ik ben het al gewend. Moet vanaf mijn 16de bloedprikken. Heb traag werkende schildklieren. Wel erg rond als je er nare ervaringen mee hebt.
Ik heb geen idee hoeveel bloed ik moet prikken, maar ik word nu sowieso elke twee weken geprikt (ivm schildklier die even raar deed, willen ze nu in de gaten houden ook al zijn de waardes goed) en ben al heel wat gewend, dus ze doen maar.
Pandora wat een onzekerheid! Ik duim hier heel hard voor toch goed nieuws. Mamavd fijn dat de operatie goed gegaan is. Babyboo gelukkig alles goed, genieten van weinig klachten. Wendy, beterschap voor je zoonje Bijnamama, ga er voor!
Ik weet niet wie er gisteren een calippo ijsje ging eten, maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik heb er vandaag meteen gehaald en ben er nu lekker een aan het opeten... Vorige zwangerschap was ik verslaafd aan waterijs... Wie weet deze keer weer...
Kijk, dit is de achterkant van zijn bovenbeentjes.....uitslag, kinderziekte?? Foto met en zonder flitser. Bekijk bijlage 336507 Bekijk bijlage 336508
Ik denk eerder warmteuitslag .... Hier heeft de jongste het ook. Maar open eens een topic ? Of uitslag van de koorts?
Hmm heb eens wat foto's opgezocht van de 5de of 6de ziekte....lijkt ook wel op warmteuitslag ... Moeilijk hoor...
Ik denk ook uitslag... Maar zou voor de zekerheid morgen even naar de dokter gaan! Zeker als je het zelf niet vertrouwd en hij toch al een paar dagen ziek is!
Ik heb net bij de verloskundige op het forum de foto geplaatst en haar advies gevraagd. Ik zag dat ze vanavond bezig was....
Pandora, snap dat je even afstand neemt, sterkte en mijn duimen draaien! Wendy, het ziet er uit als soort uitslag vande warmte maar ik heb er geen verstand van dus zou morgen ff langst dokter gaan En hmm waterijsjes was een goed idee! Vandaag 2 raketjes op
Hi oh wauw en en ... Hartje ook horen kloppen? Spannend ,zo leuk je vriend had het als verassing gedaan?! Hier oké vandaag druk werk..maar best misselijk en moe...pfff het word nog ff knokken aankomende weken Morgen9 weken en donderdag weer een echo woehoeeee😄👍 Fijne avond liefs..😊
Het lijkt inderdaad op zonne allergie. Dat had mn dochter ook vaak. Bij de drogist kun je er wel iets voor krijgen.
@mammavandonavan. wat fijn dat het meteen al een stuk beter met hem gaat, beterschap met je zoontje @pandora, jeetje meis, nou hopelijk tot snel met goed nieuws. @wendy, ik kan er zo ook geen 5e of 6e ziekte uithalen. ben benieuwd wat de dokter ervan zegt. @yogiflow, schildklier beetje raar ? wat bedoel je ? ik ben ook bekend met de schildklier. vervelende dingen !!!
Dames de komende dagen zal het even rustig Zijn van af mijn kant, Het gesprek van gisteren is niet gegaan zoals ik hoopte en moet vandaag weer op gesprek komen met de leidinggevende en de manger. Het doet me veel verdriet,op de manier waarop het nu gaat maar goed. Dit kost me veel energie momenteel,vandaar dat ik waarschijnlijk even niet zal reageren....