februari 2014 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lov23, Jun 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

Apr 18, 2013
    1,242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mamasince en pandora, wat een nare berichten! Ik duim voor jullie!
    Mamavandonavan: nu is het vooral bidden en hopen. Wat fijn dat het zo goed ging.

Vandaag om half elf echo, ik schijt nu al in mijn broek!!!
    Gelukkig waa gisteren een superdrukke dag dus snel om!
    Wie heeft er nig meer echo vandaag?

2. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

Jun 10, 2012
    260
    0
    16
    Female
    Wat vervelend Mamasince, ik hoop dat het alsnog goed komt. Veel succes ermee en ik hoop dat je snel weer de energie hebt om hier mee te schrijven.

Pfff ik ben moe. Echt geen zin om te werken vandaag, maar zal helaas toch moeten.

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Sorry meiden ik schrijf niet zoveel. Ben echt weer behoorlijk misselijk zoals bij mijn dochter. Hou nu echt niks meer binnen. Ml heeft net huisarts gebeld en vanmiddag ligt recept emesafene klaar.
    Wie had dat ook gekregen en helpt het nu een beetje?
    Vorige zwangerschap hielp het niet dus weet niet waar ik goed aan doe

4. Roxy123

Roxy123 Lid

May 2, 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat blijven jullie veel schrijven zeg haha!
    Even een weekend niet online geweest (heerlijk genoten van de zon)
    Over precies een week hebben we de eerste echo, ik kan niet wachten!!
    Fijne dag allemaal vandaag xx

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Meiden met echo veel plezier!!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamasince knuffel meid.....wil je er iets over kwijt?
    Birgit lijkt me verschrikkelijk meid! Is er dan niet wat anders wat je kan krijgen als die emfaseme niet werkt?

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Kimmarijn, ze zei normaal verdwijnen de klachten gemiddeld rond de 14 weken maar het zou kunnen dat mijn lichaam nu gewoon gewend is aan het zwanger zijn en het daardoor afneemt. al moet ik eerlijk bekennen dat ik nu momenteel wel weer wat misselijk ben maarja ik heb ook nog niet gegeten.

@Bijnamama1988, wauw echt helemaal top! Gefeliciteerd.

@mamavanDonovan, super dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk een heel mooi en goed herstel.

@00Wendy00, zoals je het omschrijft klinkt het als warmte bultjes. Zoals lov23 zegt is het bij de 5de of 6de ziekte echt vlekjes. Oh ik zie je foto. 100% zeker warmte uitslag. ik heb er zelf ook heel lang last van gehad dus herken het wel. Heeft hij er ook last van in de zin van kriebel?

@Mamasince2010, dat klinkt niet goed meid. Heel veel sterkte, hopelijk komt het snel goed en kan je een beetje ontspannen. Heel veel sterkte!!

@Kahlan, veel plezier bij je echo!

@Brigit, hier in de vorige zwangerschap gehad. Zowel in pillen gehad als zetpillen, maar eerlijk gezegd vond ik het waardeloos en totaal niet werken, maar wie weet helpt het bij jou wel!

Sterkte iedereen vandaag in de zon!

8. Lau1984

Lau1984 Actief lid

May 19, 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamasince sterkte. Laat je niet gek maken hoor op je werk. Heb je al verteld dat je zwanger bent en doen ze daarom zo? Want je bent als zwangere beschermt he.

Moet vandaag extra werken ivm vakanties. Anders ben ik altijd vrij op dinsdag.

En precies over een week de intake en echo!

9. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb even niet gereageerd ivm drukte en mooie weer. Lees wat vervelende berichten en onzekerheden, sterkte!
    Daarnaast ook mooie berichten.
    Wij hebben het gister en zaterdag aan ouders en schoonouders verteld en allemaalvsuperleuke en enthousiaste reacties.
    Straks voor intake en dan over 2 weken 1ste echo...
    Spannend juist ook omdat m'n kwaaltjes wat afnemen...
    Iedereen succes vandaag!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees toch wel dat iedereen rond hetzelfde termijn onzeker worden van minder wordende kwaaltjes.....is dus gewoon helemaal normaal!

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Ja idd scheelt dat iedereen het heeft :)..

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Padora heel veel sterkte meid hopelijk is alles goed!

Bloedprikken ik ben net terug 2 buisjes hier.
    Mijn vk vertelde dat ze alles opnieuw doen mede omdat je nieuwe en andere antistoffen in je bloed kan hebben. De bloedgroep word dan automatisch meegenomen.
    Echo dames vandaag sucses!

13. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi meiden en goedemorgen,

Wat wordt er veel gekletst hier.

Ik vind het zo jammer dat ik weinig tijd heb. Ik woon een uur van mijn werk vandaan en ik werk 5 dagen/37,5 uur per week.

Ik heb verschillende werktijden, van 6 tot 14, of 14 tot 22:00 meestal, en tussendoor 8 tot 16 of 12 tot 20. Mijn bioritme is dus ik ga tijdens ochtend dienst om 9:00 naar bed en bij avond dienst 11 uur naar bed. Zodoende verzorg ik mezelf nu goed sinds ik zwanger ben en focus op 7,5 uur slaap. Ik doe als het nodig is middag dutjes. Zwangerschap vergt veel energie.

Boodschappen doen, laat ik mijn vriend over. De was doen, laat ik mij vriend over, borden wassen, laat ik mijn vriend over, gewoon heel huishouden doet hij.

Hij werkt elke dag van 8 tot 3 en zijn reistijd naar zijn werk is 30 minuten. Ik ben zo jaloers op zijn werk, hij heeft een kantoorbaan, waar hij ook nog's een uur pauze heeft (15 minuten, 30 minuten en cup a soup).

Ik werk in een winkel, waar het nogal hectisch is. Ik heb verantwoordelijke taken en soms luisteren mijn collega's niet zo goed. Ik heb wel gemerkt dat de werksfeer in Nederland strakker is.

Veel collega's zijn ziek en dan ben ik soms de klos dat ik op een vrije dag moet helpen. Ik ben loyaal en wil zo goed mijn best doen op mijn werk, omdat het als buitenlander moelijker is om werk te vinden en zou niet willen dat ik ontslagen word. Hoewel ik niet bang ben, ik ben een goede collega die voor iedereen klaar staat. Maar nu ik zwanger ben, zijn ze heel lief, en laten ze mij geen dozen optillen.

Maar ik werk wel rot uren. Hele vroege diensten en hele late diensten. Soms vraag ik me af hoelang ik dit kan volhouden, want ik merk wel dat ik soms kan instorten.

Mijn collega is ontslagen maar ze moet nog 3 maanden blijven werken. Ze is erg boos op mij. Ik weet niet waarom. Ik heb zo'n gevoel dat ze denk dat ik de schuldige ben dat ze ontslagen is. telkens als ik met haar moet werken, doet ze niet veel. En ik als goede kracht wil wel dat de winkel goed draait. Dus ik heb zo'n gevoel dat ik helemaal in mijn uppie ben. Gelukkig heeft ze het zo gepland (zij kan plannen want zij is/was manager), dat ik niet zoveel met haar werkt. Omdat zij mij niet aardig vind. En weet je wat ik niet snap. Ik ben altijd aardig en sta voor iedereen klaar.

Ik moet toegeven, zij is niet de beste collega. Maar ik wou gewoon dat ze normaal deed, maar sinds ze ontslagen is, zal het nooit meer goedkomen denk ik, en dan zit ik dan met haar, 3 maanden lang werken, met een collega, die haat heeft op mij.

Mensen zeggen dat ik niks van aan moet trekken, maar het zijn wel de 3 maanden waar ik goed op mijn zwangerschap moet focussen. Ach, 3 maanden is zo voorbij toch? Als je al 2 jaar en 1 maand probeert om zwanger te worden. ;)

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

Apr 18, 2013
    1,242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dit had ik niet verwacht, ik heb bijna een paniekaanval... Waren jullie ook zo voor de echo???

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt logisch idd

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mompelientje .... Klinkt erg lastig en gewoon niet leuk! Maar dat krijtje volgens mij als je met vrouwen samenwerkt...die zijn lastig :D
    Onprofessioneel eigenlijk dat ze dan zo tegen jou doet, alsof jij de baas bent over wie er ontslagen wordt.....

Kahlan rustig aan hoor.....en ja zo net voor de echo wordt je gek!

17. paula1984

Mamasince sterkte ermee wat het ook is klinkt erg naar.
    Mama van D wat een fijne berichten hopelijk mag hij hoed herstellen
    Mompelientje wat handig he die communicatie pff en dan ook nog in het deens.
    @ kwaaltjes geen meer eigenlijk eigenlijk wel lekker ook hihi.
    Bloedprikken is alweer gebeurt was blij met mijn aderen ben blijkbaat makkelijk te prikken hihi. En was duidelijk warm weer hey spoot eruit haha zo klaar!

Zo gezellig met schoonpapa naar Amsterdam zoonlief ook mee naar 1 vqn zijn zussen ff eruit yess!

Meiden fijne dag

18. paula1984

Kalm aan meid komt goed!
    Nee ik sla.dicht komt geen woord of beweging meer uit me als ik zenuwachtig word.
    Sucses straks

19. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mensen zijn heel voorzichtig tegen me. Ze zeggen vanaf nu vrijwel weinig tegen me. Ze denken dat ik een klikspaan ben. Ik praat vrij weinig of roddel niet, op mijn werk omdat ik focus op mijn werk. Maar als iemand vraag wat ik ervan vind, zeg ik zonder geheimen wat de persoon beter kan doen in haar werk bijvoorbeeld.

Ik kan gewoon niet liegen. Ik ben een Nederlander en vrijwel direct. Ik vind het een goede eigenschap en ik ben niet bang. Ben van de oplossen van problemen. Zijn vele opgelucht dat die ene collega die is ontslagen. Ik ook.

het is soms moelijk om alleen met meiden te werken. Ik heb daarvoor altijd in een foto winkel gewerkt met mannelijke collega's. Die zijn open en eerlijk.

Hey paula, die communicatie daar, pffff...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat herken ik. Ben zelf ook open en eerlijk....soms iets te eerlijk;) en mensen roepen altijd wel, ik hou van mensen die eerlijk zijn, maar als het erop aankomt kunnen niet veel mensen dat hebben van iemand hoor.

Er zal vast wel iets geroddeld zijn .... Maar ach hang jij maar lekker in je roze wolk! Jullie krijgen eindelijk een baby .... Dat gevoel kan niemand tegenop

Share This Page