februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Janneke hier houden we ook een hoop hoor....ga niet weer voor alles nieuw..niet nodig ;) maar ons babybedje is echt een meidenbed...:D
    Tja en de commodes hebben wij nu :D

2. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Pinterest(.com) is een soort prikbord, er staan miljoenen (biljoenen?) afbeeldingen op, je kunt ze 'repinnen' en daardoor in een eigen bord zetten. Zodat je al je inspiratieplaatjes bij elkaar hebt.

Als iemand nieuwsgierig is dan wil ik gerust mijn account delen in een pb :) Alleen mijn babydingen zijn niet zichtbaar, want daar wil ik ook inspiratie voor geboortekaartjes posten die niet iedereen (bekenden) hoeft te zien ;)

3. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hihi, ik weet ook niet of ik dat kan volhouden hoor! Wie weet gooi ik hier tegen die tijd wel de echo neer met de vraag of iemand het geslacht kan zien!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha pien ik kijk graag :D

Oh op die manier yogi.....;)

5. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Oh, en pinterest is echt verslavend.
    Een site met allemaal leuke en handige plaatjes (die je, net als je favorieten opslaat)
    Boordevol informatie en inspiratie!

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben deze meubeltjes

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die ken ik idd uit de boekjes :D

Ik vindt alleen zo'n kamer altijd zonde....en toen bij de oudste waren ze vrij duur. Die kledingkast is echt voor de eerste 5 jaar dan houdt het op....ledikantje en commode kun je makkelijk los kopen. En dan is de kamer echt een stuk goedkoper!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Wij gebruiken ook gewoon een normale grote kledingkaat daardoor hebben we ook geen echte commode nodig alleen een verhoogd tafeltje voor verschonen en KAN meteen het badje op, de standaard badstandaarde zijn allemaal te laag voor ons, ik ben dik 180 cm en manlief bijna 2 meter..

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat is lang!
    Die ladekasten van Ikea zijn hoger dat weet ik wel, dan normale commodes . ... Ik heb dat ook nodig voor mijn rug ;)

10. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik wil graag het Hemnes dressoir als commode. Ik vind die kledingkasten maar ondingen die veel ruimte innemen. Zo'n brede commode lijkt me ideaal. Alleen jammer dat de Hemnes de enige kast is die echt mooi breed is en ik geen echte commode kan vinden in dat formaat.

Deze: [​IMG]

11. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Mijn man heeft ook zo'n moeite met die badstandaard, ik ben echter nogal klein van stuk, dus voor mij prima!

Wij gebruiken gewoon de meubeltjes van onze eerste opnieuw.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die is mooi yogi!
    Wij hebben nu deze ,aar dan in het wit

13. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Is die niet hoog? Of als kledingkast? Ik vind die hangkasten zo onhandig, allemaal loze ruimte in het begin. Die Hemnes lijkt me ideaal, veel vakjes en lekker veel ruimte om te verschonen en alles bij de hand te hebben. Past genoeg kleding in het eerste jaar.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is 1 meter hoog:D
    Die van jou 97 dus niet veel verschil....

Die vakjes vond ik toen weer zoiets waarvan ik dacht...is dat wel handig
    En het prijsverschil;)

15. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ja dat lijkt me juist handig, alles lekker apart :D

Ik weet het prijsverschil niet, ik gok dat we sowieso goedkoper uit zijn met deze kast en een bedje ipv complete babykamer. Wiegje komt er nog bij uiteraard, maar die komt er hoe dan ook bij. Maar ik neem hem niet uit financieel oogpunt, hij lijkt me gewoon superhandig!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee toen vond ik het prijsverschil wel te veel :D
    Idd je gaat veel goedkoper uitzijn dan een kamertje compleet.

En ja beetje op de centjes letten is altijd goed he hahahaha

17. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ja dat klopt hoor, kunnen we daar weer accessoires voor shoppen :D Maar goed, we moeten nog kamertjes enzo bekijken, dus je weet het nooit, maar ik heb nog niks gevonden wat ik net zo handig vind.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahah idd:D
    Zo leuk om in de babywinkels rond te slenteren

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Deze babykamer hebben wij toen mijn zoontje zijn jongenskamer kreeg geheel (op bedje na) verplaatst naar de strijkkamer (wat nu babykamer wordt). Staat dus al bijna klaar haha. Bij mijn zoontje hadden we de kamer in combi met de kleuren créme, bruin en lichtblauw....

Bekijk bijlage 336599

20. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ook al zo'n mooi kamertje!

Wij hadden alles tweedehands en zelf geschilderd, nieuwe knoppen op de kastjes etc.

Deel Deze Pagina