februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    qua kinderwagen hebben wij een Maxi cosi mura 3,
    bevalt ons super!!! ook een zitje die beide kanten op kan, stevig, en we kunnen er mee sporten
    en het zitje kan plat!!! erg fijn voor grote kindjes of zo een eigenwijsje als mijn dochtertje die steeds ging huilen in de kinderwagen bak

wij twijfelen heel erg over het wel of niet aanschaffen van een duo,
    als alles goed gaat schelen de kleintjes ongeveer 22maanden

pffff ik word gek!! zo nerveus voor morgen, vorige keer had ik er echt zin in maaar nu zie ik er tegen op, zo bang dat het mis is, bij N.inthe wist ik gewoon dat het goed zat en nu heeel raar voorgevoel steeds.....

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wij hebben een Joolz, ideaal ding!

3. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft geholpen deksel eraf en even buiten laten luchten!
    Ook misschien je plas door ML in de beslagen doen?!
    Was ook een tipshairstyling mvm

Persoonlijk heb ik ook wel last om constant in de kan te plassen, vooral sochtends! Ik bedoel de nacht... Vreselijk ik lap dan nog half ,en dan moet ik concentreren om op die kan te plassen!
    Alles voor het goede doel ...maar is toch wel wat lastiger als ik dacht 😁😢

Hebben jullie nog tip's ?
    Of hebben jullie dit ook, op de kan plassen moet je gewoon bij nadenken😜hihi op de wc zitten heb ik daar duidelijk geen last van😄😊
    Succes rockmade!

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben de maxi cosi mura 3. Ik ben er nog steeds erg blij mee.
    Als de baby er, kopen wij een plankje voor erachter. Wel een waar hij ook op kan zitten. We zijn vandaag in een babywinkel geweest en hebben dat al uitgeprobeerd. Mijn zoontje vond het nu al helemaal leuk...

5. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    ...

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Sorry, ik weet niet hoe je meerdere bestanden in een berichtje krijgt...

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb niet zo een last van om in die kan te plassen... Ik pak de kan en houd hem onder mijn billen en ga dan gewoon op de wc-bril zitten. Houd de kan dan een beetje tegen me aan. Ik doe de kan dan achter langs. dus niet tussen mijn benen door. Gaat steeds goed.
    Maar als ik er even geen zin in heb, bijvoorbeeld te misselijk of in de nacht ga ik gewoon naar de wc en vang ik het een keer niet op. Ook als ik moet poepen, plas ik zonder op te vangen. Dat vind ik zo een gedoe...

8. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede tip voor de mensen die de easywalker willen: bij de ing op de rentepunten voor zeer leuke prijs!!!

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik plas snachts gewoon op de wc dan heb ik echt geen zin om het
    Op te vangen. Ook sochtends als ik net wakker
    Ben niet dan ga k gelijk over me nek!'

10. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik plas ook niet 's Nachts 1x gedaan toen kon ik niet meer slapen. Vanaf 6 uur-half 7 voor het eerst.

Ik vind dat hoge juist fijn, dan kan je kindje lekker meekijken ipv tegen benen aan (ff overdreven dan), verder loop ik er nu ook vaak achter van m'n vriendin en hij is in praktijk ook fijn. Alleen vind ik het onderstel opgevouwen wel erg groot, dat is het enige nadeel. Maar goed, misschien komen we nog een mooiere/fijnere tegen in de winkel, kan ook.

Hoe leuk ik goodies ook vind, ik ga geen dozen bestellen. Je krijgt steeds meer e-mails + je adres staat overal (sanoma, prenatal, wij jonge ouders, wij vakantie, enz) geregistreerd. Vanaf dat moment weten ze wanneer je kind jarig is en passen ze de reclame daarop aan. Je stemt in met je adres geven en aangezien het persoonlijk geadresseerd is moet je je overal uitschrijven of je krijgt veel post. Je betaald dus een hoge prijs voor die dozen uiteindelijk.

Kijk dit artikel: De baby-marketing is hardnekkig; kijk uit als u een Blije Doos bestelt

Als je er geen problemen mee hebt, prima, maar ik ga er niet aan mee doen.

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Plassen, snachts doe ik dat niet in de kan. Maar in de ochtend heb ik altijd een grote kas, dus die is zeker voor mvm. De rest van de dag probeer ik wel, maar als ik te misselijk ben niet.
    O, ik ga trouwens gewoon op mijn hurken zitten met de kan onder me. In de wc pot vind ik een gek idee. Zeker omdat je de kan niet mag afwassen met schoonmaakmiddel.

Wij hebben de mutsy en vinden hem erg fijn. Hij rijdt heel lekker. Een nadeel vind ik dat de onze alleen van je af kan, en niet naar je toe (gezicht van je kindje). En hij kan wel liggen, maar de handeling om dat te doen vind ik niet fijn.

Ik twijfel ook of ik een duowagen doe. Ze loopt nog geen hele afstanden ( van hier naar het centrum bijv kan ze niet).
    Het scheelt dadelijk ruim 2,5 jaar.
    En zo' n meerijdolankje.... Is dat echt handig?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meerijplankje is superhandig!

Ik plas ook gewoon direct in de kan van Mvm.

Buggy kan ik zeker de quinny zap extra aanbieden ;)

De rest ben ik vergeten hihi fijne avond meiden!

13. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Tnx voor de waarschuwing! Zet me wel even tot nadenken, ik ben altijd erg ' gevoelig' voor gratis dingen hihi, maar idd toekomstige moeders zijn wel erg in trek bij de reclame industrie...

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemorgen dames. Fijne dag allemaal vandaag! Hier vandaag weinig doen denk ik.
    volgende week wordt eindelijk onze tuin helemaal gedaan. het is nu 1 grote zandbak omdat de vorige stenen er al uit waren gehaald samen met heel hoog onkruid. Gisteren al een groot deel weggehaald, vanavond de andere kant. pfff

15. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Goedemorgen iedereen!

pff ik dacht dat de misselijkheid eindelijk aan het afnemen was.. had al een week niet meer gespuugd en was ook niet meer zo misselijk.. tot vanmorgen onder de douche haha tijdens het tandenpoetsen kwam het ineens omhoog.. nou lekker dan -_- Ieder geval even een bevestiging dat er nog wel degelijk wat zit :D
    Vrijdag echo, ik kan niet wachten!!!

16. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Goedemorgen dames,

Ook ik hoop eind februari een klein prinsje of prinsesje vast te kunnen houden. Het is onze eerste zwangerschap en ik vind het allemaal erg spannend.. Ik heb op zich weinig klachten..ben alleen erg moe.. heb last van het oprekken van mijn baarmoeder (ongi-pijn) en vind dingen ineens vies ruiken.. Verder voel ik me aardig goed.. en mag ik absoluut niet klagen..

Op 8 juli as. hebben wij onze eerste echo en volgens mijn berekening ben ik dan precies 8 weken zwanger.. Ik heb altijd gedacht als ik een positieve test in handen heb dan is het gedaan met de onzekerheid.. maar helaas is dat niet het geval.. Je leest (ook hier) veel verhalen over MK waardoor ik dan bang ben dat het mis zal gaan.. (herkenning? ) Maar we houden hoop net als voordat ik zwanger ben denk ik maar zo geen bloed geeft moed!

Ik wens iedereen een fijne en goede zwangerschap toe en voor eerst een hele fijne dag!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt dat eigenlijk wel meevallen?
    Krijg alleen met 1 jaarverslag van nutricia in de bus.....en voor de rest niks? Vul wel altijd een vals telefoonnummer in:p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fren nou dan ben ik blij voor je :p
    Welkom limili! Ja die onzekerheid hebben we allemaal hier....na je echo zul je je vast beter voelen,

19. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Welkom limili!
    En idd die onzekerheid is erg herkenbaar hoor. Ik heb hiervoor een mk gehad, en dat maakt dat ik nog niet zo ver vooruit durf te kijken. Zaterdag mijn 2e echo, wanneer deze goed is ga ik voor het eerst iets kopen voor de baby en ideeën op doen voor de babykamer enzo...

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Zo, vandaag even geen afspraken of werk dus zometeen denk ik een lekker stukje fietsen met zoonlief.

Deel Deze Pagina