Zo vandaag naar babypark kesteren geweest Maar vond er geen bal aan deze keer, saai, te modern ( strak, wit amper kleur) dus was een tegenvaller Maar ik weet wel ongeveer hoe ik het wil en daar hadden ze weinig in...komt wel goed tijd zat
Miffy hoe was het?? Trotse mama: laatst was de mevrouw van mvm hier en die zei ook dat mijn dochter zooooo leuk was, ik was ook helemaal trots. Ik ga eens kijken of marktplaats. Scheelt veel met een duowagen inderdaad,maar je krijgt er ook minder voor. In een duowagen zitten ze allebei droog en beschut bij regen en koude (gezien februari). Ze kunnen er in liggen of rusten. Je hebt je handen helemaal vrij, etc. En die zijn natuurlijk ook op marktplaats.... Ik ben er nog niet over uit.
Tigermommy, waar woon jij? Ik ga meestal naar Eindhoven. Is een stukje rijden, en dan heb je wel een hele mooie grote. De grootste van Nederland dacht ik. En een dorp verder babypark.
@lov23 heerlijk dit weer! Die hitte van gisteren, pfff. Kan me al nergens toe zetten, en die hitte maakt t er niet echt beter op!
Even kort gisteren een zwaar en emotioneel gesprek gehad. Was gelukkig voor mij wel redelijk positief. Afgelopen dagen heeft energie gevreten dus voorlopig even bij tanken. ...
lov, eerst de familie, heel lullig, maar hebben besloten dit keer te bellen...... dus dat gaan we zometeen doen mijn ouders hebben we het trouwens wel in het echt verteld
Ja echt al een kindje! Wij zaten ook vol verbazing te kijken 😊 En jij iedereen gebeld? Hoe waren de reacties?
Neeee, maar SM zit in portugal ( zit daar ongeveer de helft van het jaar ) haar ex-vrouw die we te vriend wouden houden hebben we op dit moment beetje ongezelligheid mee dus wouden er niet echt heen, en SV reageerde vorige keer niet zo leuk en zit nu in frankrijk tot aan eind augustes dus ook maar gebeld..... Schoonzus belde ons op mijn verjaardag op dat ze (dit keer een gezonde) een 2e kindje verwachten, dus we dachten die bellen we ook gewoon..... Heeeel verhaal....
Ja snap het wel een beetje dan had ik ook gebeld... Hier wachten we de echo af en dan mag iedereen het weten...nu weten goede vrienden en mijn broers en schoonbroer en schoonouders het.