Ennnn yeeehhh 8 weken!! Vandaag een drukke dag. Eerst werken en dan vanuit het werk met mijn zus mee als visagie model. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal Yogiflow dat is nog lang wachten vooral dat eerste trimester is zo onzeker. Ik heb tot nu toe weinig last van kwaaltjes, oke wel heel erg moe, vaak plassen en heel af en toe een vleugje misselijk. Ik heb zo vaak naar de test gekeken omdat ik het niet kan geloven. Maar nog even dan kan je de kleine zien! Sammy leuk meid een tweeling! Tja en dat uitvechten helaas gaat dat meestal zo op forums. Meiden stuur die gene een pb bericht en vecht het niet hier uit. Zo jammer, ook al ben je misschien zo boos. Je ziet diegene niet en je leest alleen de woorden......van iemand haar gevoel. zonder haar gevoel te zien. Dan kan je het misschien beter begrijpen of niet....... Fijne dag allemaal ik ga zo weer werken, nog 2 ochtenden en dan vakantie! mijn 3 kids komen vanmiddag na 4 dagen eindelijk weer thuis, zo stil in huis, maar daar denk ik vanmiddag weer anders over hoor
@Miffy, joepie meid echt super! gefeliciteerd met je mooie echo. @Mamasince2010, fijn dat het gesprek al een stuk beter was. een stap in de juiste richting? Doe lekker rustig aan meid en tank maar goed bij @sunflower85, super mooieecho meid. al lekker duidelijk! @Tari, super! gefeliciteerd en welkom! @liefsvanmama, helemaal eens met wat wordt gezegd over stoetel. Je hoort hier niet en het hoeft ook zeker niet hier te worden uitgevochten. Sneaky mee zitten lezen bah. @Yogiflow, snap dat het nog vreselijk lang duurt. Maar hou hoop. ik heb het hier ook een paar keer gedacht maar zat ook alles nog helemaal goed. dikke knuffel
Oké dan....snap er niks van maar als je niet uitgeteld bent in februari snap ik niet wat je hier komt doen
Idd ga het lekker ergens anders uitvechten Jeeeeeeeh ik ben ook 9 weken,,,doen we een dansje Whoop whoop
Ja en Lov ook 9 weken Toch best ver al! Die twee weken lijken nu zo lang, maar achteraf gaat het toch best snel. Lekker cliche allemaal Whoop whoop Ik moet nog even werken en dan lekker weekend, heerlijk!
Ja gaat ook wel snel! Helemaal als je dalijk de 13 weken voorbij bent. De week voor de afspraak met de gyn denk ik altijd....dat duuuuuuuuurt zo lang, en nu is het alweer donderdag. Lekker vakantie! Hier zijn de meiden een nachtje bij opa en oma slapen....heb een minivakantie
Even tussendoor vraagje meiden, weten jullie waar je spulletjes met i love opa en oma kunt vinden? Ik ben helemaal nog niet thuis inbabywinkels
Volgens mij overal wel, bij Prenatal en V&D zou ik gaan kijken, maar goed, dat zijn nog de enige winkels waar ik ben geweest (undercover met andere baby's haha). Ik zou even op de online shops kijken, als ze het daar hebben ligt het ook wel in de winkel.
Volgens mij heeft prenatal altijd wel zoiets sunflower. Ik heb alles bijgelezen maar ik merk dat het niet blijft hangen, omdat ik nu dus aan mompelientje/stoetel/suusjelove denk. Zo zie je dus dat het ook op mij effect heeft en dat wil ik dus niet. Dus, degenen die zich aangevallen voelen ( ik las echt niks geks! Alleen mompelientjes gevoel! Zegt misschien ook iets over degenen die zich aangesproken voelen) vecht het ergens anders uit. Dit is een groep voor zwangeren die in februari zijn.
Ik dans mee met de meiden die weer een weekje verder zijn. Whoop whoop @sunflower. Prenatal heeft zulke dingen (rompertjes).
Ik weet gewoon niet eens waar het over gaat liefsvanmama en snap er dan ook totaal niks van... Mompelientje is ons vriendinnetje hier dus wegblijven hier !
Ben echt zooooo moe, die bedden in dit chalet luggen klote en te. Klein dus we gaan lekker inpakken en naar huis, zoonlief is weer aan het zwemmen vandaag met kleding aan. Ben zo trots op hem! Morgen Gaat ie afzwemmen hopelijk haalt ie zijn diploma dan Maar ik vind het wel een prestatie hoor 6 dagen lang 5 uur daar zijn waarvan 4 uur zwemmen. Vind alle kindjes daar bikkels haha ik val nu al in slaap haha
Oh wat goed zeg ,had gister ook zo n dag! 😢 Maar nu ik dit lees hihi indd. Meer kans goed als fout...goh....zijn we toch al ver !,❤😄😄😄 Vanmiddag echo best wel spannend weer hoor! Maar nog steeds kwaaltjes dus....fu*k ga ik weer....positief blijven haha En ik ook eens met de rest....uitvechten hier....is expres, kan niet anders!!! Want (persoonlijk) normaal stuur je een PB om het uit te spreken! En niet iemand hier zwart maken op het onderwerp/bericht waar diegene in zit...BAH!!:x Fijne dag allemaal, voor degene met vandaag OOK (hihi) een echo veel plezier!!!